لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید، شانس بالایی برای همراهی تیمش در فینال جام حذفی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئولان سپاهان در صورتی که نتوانند قرارداد سنگین آل کثیر را ثبت کنند سراغ هافبک استقلال خواهند رفت.
شطرنج ممکن است بخشی از برنامه فرهنگی المپیک 2028 لس‌آنجلس شود.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تایید انجام مذاکره با محمدحسین کنعانی‌زادگان، به حضور شهاب زاهدی مهاجم تیم ملی در باشگاه و احتمال پیوستن او به جمع سرخپوشان واکنش نشان داد.
باشگاه زوریا لوهانسک اوکراین که شانس حضور در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را دارد، به دنبال بازگرداندن مهاجم ایرانی خود و برنامه ریزی برای فصل بعد است.
توضیحات وزیر ورزش درباره احتمال حضور بانوان در دربی و آخرین وضعیت باشگاه استقلال را مشاهده می‌کنید.
سردار آزمون و علیرضا جهانبخش، فصل هیجان‌انگیزی را پشت‌سر می‌گذارند.
متئو رِتِگی، مهاجم آرژانتینی-ایتالیایی، رویای بازی در یک تیم بزرگ سری آ را دارد و از احتمال بالای حضورش در یک باشگاه ایتالیایی خبر داد.
سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون می‌گوید بازیکنان به دلیل وقفه‌ها چندین دوره بدنسازی کردند و خستگی در بدن آنها باقی مانده است.
رییس فدراسیون تیروکمان گفت: هیچ مشکلی برای حضور زهرا نعمتی در هر دو رویداد بازیهای آسیایی و پاراآسیایی وجود ندارد و بستگی به تصمیم خودش دارد که در هر دو رویداد شرکت کند یا فقط در بازیهای آسیایی حضور داشته باشد.
احتمال دیدار دوستانه آرژانتین و بنگلادش قوت گرفت.
گزارشها در ایتالیا حاکی است میلان به دنبال جذب رافینیا، مهاجم برزیلی بارسا است و احتمال دارد او تنها بعد از یک فصل حضور در این تیم نوکمپ را ترک کند.
ممکن است حضور فرهاد مجیدی در الاتحاد کلبا در این پنجره زمستانی به پیوستن بازیکنانی از لیگ ایران به این باشگاه اماراتی ختم شود.
آمانوف فصل گذشته حضور پر رنگی در ترکیب استقلال داشت اما این فصل کمتر مورد توجه قرار گرفت تا جایی که گفته می شود، احتمالا در پنجره زمستانی اردوی تیم را ترک خواهد کرد.
مهمترین ابهام ترکیب پرسپولیس، جای خالی دو مهاجمی است که امروز در فهرست سرخپوشان حضور نخواهند داشت.
مهمترین ابهام ترکیب پرسپولیس، جای خالی دو مهاجمی است که امروز در فهرست سرخپوشان حضور نخواهند داشت.
در شرایطی که گفته می‌شود مهدی طارمی بعد از حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مورد توجه چند باشگاه بزرگ قرار گرفته است، یک روزنامه پرتغالی از احتمال تمدید قرارداد مهاجم ایران خبر داد.
مهاجم تیم ملی ژاپن به دلیل مصدومیتی که دارد ممکن است بازی با کرواسی را از دست بدهد.
مهاجم استقلال می تواند در دیدار سوپرجام برابر نساجی، برای تیمش به میدان برود.
مدیر برنامه سردار آزمون آخرین وضعیت مصدومیت مهاجم تیم ملی ایران و احتمال غیبتش در جام جهانی قطر را اعلام کرد.
باتوجه به جدایی تمیروف و ناآمادگی یورگن لوکادیا، شاید در این بازی هم عبدی فرصت حضور در ترکیب اصلی را داشته باشد و البته این احتمالا آخرین فرصتی است که یحیی برای اثبات، به این بازیکن خواهد داد.
بعد از جذب مهاجم هلندی، این بازیکن برابر فولاد خوزستان نتوانست به دلیل شرایط بدنی در لیست سرخپوشان حاضر شود، اما احتمالا مقابل آلومینیوم فرصت حضور در لیست را در اراک به دست بیاورد.
بعد از جذب مهاجم هلندی، این بازیکن برابر فولاد خوزستان نتوانست به دلیل شرایط بدنی در لیست سرخپوشان حاضر شود اما احتمالا مقابل آلومینیوم فرصت حضور در لیست را در اراک به دست بیاورد.
مهاجم سرخ‌ها با پشت سر گذاشتن کامل مصدومیت و دستیابی به آمادگی، احتمالا شانس اول حضور در ترکیب این تیم در جدال با آلومینیوم اراک خواهد بود.
عملکرد خوب مهاجم جدید استقلالی‌ها در دو هفته اول باعث شد تا احتمال حضورش در ترکیب ثابت این تیم برای هفته سوم قوت بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ