ایوب ذوالفقاری به عنوان مدیرفنی تیم تراکتور منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احتمال دارد تیم ملی فوتبال ایران به جای کیپ ورد با تیم ملی آنگولا بازی دوستانه انجام بدهد.
سخنگوی شهرداری تهران با تأکید بر اینکه انتقال آب از دریاچه خلیج فارس به دریاچه آزادی نه منطقی است و نه امکان پذیر، گفت: تصور می‌کنم با توجه به محدودیت دسترسی شهروندان به دریاچه آزادی و استفاده تعداد نفرات کمتر از این دریاچه، طبیعی است که عکس این موضوع اتفاق بیافتد.
روغن‌های گیاهی متشکل از دانه‌های سبزیجات و میوه‌هایی که محتوای روغنی دارند، هستند و برای بسیاری از افراد جهان بخش مهمی از رژیم غذایی را تشکیل می‌دهند.
احسان دانش‌دوست در دیدار مقابل کوبا به جای علی حاجی‌پور در ترکیب تیم ملی والیبال ایران به میدان می‌رود.
جانشین حمیدرضا رجبی در کادرفنی پیکان مشخص شد؛ بعد از حضور این مربی در استقلال رسول خطیبی مدیر آکادمی پیکان را جایگزین کرد.
سرمربی باتجربه برزیلی بعد از توافق با مسئولان فدراسیون فوتبال عراق هدایت تیم ملی فوتسال این کشور را برعهده گرفت.
طبق تصمیم مسئولان فدراسیون تکواندو پس از مثبت اعلام شدن تست دوپینگ نماینده وزن 68- کیلوگرم تیم ملی تکواندو اعزامی به باکو، جایگزین وی مشخص شد.
در صورت حذف دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، سهمیه فوتبال ایران کاهش نخواهد یافت.
مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان اعلام کرد با هیچ گزینه‌ای برای قبول هدایت این باشگاه وارد مذاکره نشده‌اند.
محققان کشور در راستای ساخت و طراحی زخم پوش های نانولیفی حاوی نانوفیبریل های کیتوسان-روی سنتز شده به عنوان جایگزین زیستی پوست برای ترمیم زخم گام برداشتند.
دو مهاجم بوشهری استقلال در دقایق ابتدایی دو فرصت عالی گلزنی را از دست دادند.
چراغ‌های جلو از ۲۹۶ GTB آمده‌اند در حالی که چراغ‌های عقب از SF ۹۰ استرادل قرض گرفته شده‌اند. ورودی‌های هوای جلو شبیه ورودی‌های مدل انزو است، اما بال عقب غول پیکر در جای خود قرار ندارد.
به گفته سخنگوی وزارت صمت ۳ نفر از ۵ عضو هیات مدیره ایران خودرو نیز تغییر کردند و رییس هیئت مدیره سایپا، به ایران خودرو آمد.
مؤسسه فناوری هند به‌تازگی با برگزاری کنفرانسی از یک سیستم عامل موبایل جدید به نام BharOS رونمایی کرده است که انشعابی از پروژه متن‌باز اندروید (AOSP) محسوب می‌شود و بر قابلیت‌های امنیتی و حریم خصوصی تمرکز دارد.
بر اساس محاسباتی که توسط پروفسور جفری گوردون انجام شده است، این طرح برای تولید مقدار یکسانی از انرژی نسبت به بهترین گزینه شکافت هسته‌ای به شش برابر جرم کمتری نیاز دارد.
وی‌چت نخستین بار در ۲۸ آذر سال ۹۲ فیلتر شد. کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه، در بیانیه‌ای به‌دنبال فیلتر این پلتفرم اجتماعی، علت این کار را جمع‌آوری کلیه اطلاعات موجود در گوشی‌های کاربران و رصد ارتباطات اعضا و نقض حریم خصوصی آن‌ها عنوان کرده بود.
این احتمال وجود دارد که بشیر بن سعید، دروازه‌بان ذخیره تونس به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه ران، اردوی تیم ملی این کشور را ترک کند.
استفاده از کرم‌های حشره برای تمیز کردن زخم‌ها برای اولین بار در جنگ جهانی اول رایج شد، زمانی که جراحان صحرایی کشف کردند سربازانی که جراحت آن‌ها با کرم‌های حشره درمان شده بود، سریع‌تر بهبود یافتند.
پدیده لیگ برتر این روزها حضوری فعال در تمرینات تیم ملی دارد و رویای حضور در جام جهانی را در سر می‌پروراند.
تیم فوتبال سپاهان برای ادامه روند چهار هفته پیشین خود باید مقابل یکی از منسجم‌ترین تیم‌های لیگ برتر به پیروزی دست پیدا کند.
با حکم پرهیزکاری، سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال قاسمی به عنوان معاون مرکز ملی فوتبال منصوب شد.
باتوجه به جدایی تمیروف و ناآمادگی یورگن لوکادیا، شاید در این بازی هم عبدی فرصت حضور در ترکیب اصلی را داشته باشد و البته این احتمالا آخرین فرصتی است که یحیی برای اثبات، به این بازیکن خواهد داد.
با انصراف سیدمحمد موسوی از حضور در تیم ملی والیبال در آستانه اعزام این تیم، با نظر کادر فنی شهروز همایونفرمنش جایگرین این بازیکن شد.
فدراسیون بین المللی فوتبال در سایت فروش بلیط برای بازی های جام جهانی قطر۲۰۲۲، اسم «اراضی اشغالی فلسطین» را جایگزین «اسرائیل» کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ