سرخیو آگوئرو اعتراف کرد با دیدن پپ گواردیولا تصمیم گرفته به این زودی‌ها مربیگری نکند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
راجر اشمیت، مربی بنفیکا، تمایلی برای برگرداندن ژوائو فلیکس ندارد. او می گوید بازیکنی که با 100 میلیون یورو از بنفیکا رفته، چرا باید برگردد؟
ستاره فصل قهرمانی استقلال به دلیل مبلغ بالای رضایت‌نامه شرایط بازگشت به جمع آبی‌ها را ندارد.
سرمربی تیم مس شهربابک می‌گوید برای هواداران فجرسپاسی احترام زیادی قائل است و دوست ندارد وارد حاشیه شود.
سرمربی تیم مس شهربابک می‌گوید برای هواداران فجرسپاسی احترام زیادی قائل است و دوست ندارد وارد حاشیه شود.
مربی هوادار می‌گوید این تیم سابقه بازی مقابل هواداران پرسپولیس را دارد و اعضای تیم هوادار دوست داشتند بازی با تماشاگر باشد.
یحیی این حرف‌ها را در روز‌هایی زد که پرسپولیس نتایج درخوری نمی‌گرفت و امتیاز از دست می‌داد. شایعه شده بود که هشت نفر از بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم فراخوانده و به‌شدت مؤاخذه شده بودند. خود یحیی، ولی همان روز‌ها با انتشار یک توییت خبرساز، از این گفت که تهدید در او اثری ندارد: «قراردادم را کسر می‌کنند، کمیته انضباطی مرا احضار می‌کند، تهدید می‌کنند، ولی من میان همین مردم بزرگ شده و پشت همین مردمم می‌مانم»
مربی پیکان می گوید هرکسی جسارت جوان گرایی ندارد ولی مجتبی حسینی به خوبی این کار را کرده.
کارلو آنچلوتی، مربی رئال، پس از صعود تیمش به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان گفت که دوست ندارد در این مرحله به میلان برخورد کنند.
پپ گواردیولا دوست ندارد عملکرد او در سیتی را با فتح لیگ قهرمانان بسنجند و تاکید کرد که فقط از مربی رئال هر سال می توان توقع فتح لیگ قهرمانان را داشت.
بارسلونا بهترین خط دفاعی لالیگا را دارد، ولی از لحاظ عملکرد تهاجمی مثل فصول گذشته کار نکرده تا برخی رسانه‌ها به ژاوی لقب مربی دفاعی را بدهند. او این لقب را دوست ندارد.
ژوزه مورایس می‌گوید دیدار دوستانه سپاهان با زنیت، تاثیری روی تقابل با پرسپولیس نخواهد گذاشت.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر این که باور کردن حرف های سرمربی سرخپوشان سخت است گفت: وقتی تصمیمات عجیب داور را می‌ببینیم به شک می‌افتیم که حرف‌های یحیی درست است.
پیروز قربانی معتقد است خیلی از افرادی که درباره ورود VAR به لیگ ایران صحبت می‌کنند، تمایل ندارند که این اتفاق رخ بدهد.
بازیکن سابق نفت مسجدسلیمان از جو حاکم بر باشگاه جدیدش راضی است و امیدوار است زیر نظر مربیان این تیم روزهای خوبی داشته باشد.
روملو لوکاکو به بازنشستگی در اینتر و یا اندرلخت بلژیک فکر می کند. او تمایلی برای بازگشت به چلسی ندارد.
پپ گواردیولا دوست ندارد مثل سر الکس فرگوسن بیش از 20 سال در یک باشگاه مربیگری کند و گفت که اگر حس کند برای سیتی مربی مفیدی نیست، خواهد رفت.
خشونت حد و مرزی ندارد؛ از شیشه‌شکستن شروع می‌شود و به اسلحه ‌کشیدن می‌رسد. اگر ما ابتکار عمل را در دست بگیریم و با جوانان سخن بگوییم، آن ها خشونت را ترک می‌کنند و تنها عده‌ای محدود می‌مانند که از اول برای خشونت به خیابان آمده بودند. در آن صورت آن ها تنها می‌مانند، به ویژه زمانی که مشاهده کنند مخاطبی ندارند، خیابان را رها می‌کنند.
استیو چروندولو، سرمربی لس آنجلس اف سی، می‌گوید دوست ندارد گرت بیل برابر تیم ملی آمریکا به میدان برود.
یواخیم لو بعنوان سرمربی تیم ملی یک مربی آتشین مزاج نبود - اما صدای او گاهی اوقات درست زمانی بلند می شد که هیچ انتظارش را از او نداشت
ارنستو والورده امروز به ورزشگاه نوکمپ بر می‌گردد و به عنوان مربی اتلتیک بیلبائو دوست دارد تیم سابق خود بارسلونا را شکست دهد.
به تازگی متوجه شده‌ایم برخی از دوستان ما در کمیته فنی، اصول اخلاقی را زیر پا گذاشتند؛ ما همیشه می‌گوییم ورزشکار باید جوانمرد باشد و روی حرف خودش بایستد اما...
جدایی از شهر خودرو و در نهایت سقوط این تیم به دسته اول اتفاقی نیست که اکبر میثاقیان را از مربیگری نا امید کرده باشد.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیایی ناپولی، مدعی شد همه سرمربیان در دنیای فوتبال دوست دارند با کریستیانو رونالدو کار کنند.
مهاجم استقلال نسبت به حواشی و مسائل مطرح شده پیرامون خود واکنش نشان داد و اعلام کرد از امروز به محل تمرین می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ