ژوزه مورایس می‌گوید دیدار دوستانه سپاهان با زنیت، تاثیری روی تقابل با پرسپولیس نخواهد گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیه گو سیمئونه فاش کرد که ژوائو بازیکنانی که در ایده هایش جایی ندارند را در اختیار باشگاه گذاشته تا تیم بعدی خود را انتخاب کنند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تایید کرد که علاقه‌ای به فروش کایل واکر و برناردو سیلوا ندارد اما نمی خواهد بازیکنی را برخلاف میلش در سیتی نگه دارد.
روبن دیاز، مدافع پرتغالی سیتی، در مصاحبه‌ای در مورد تیمش و ارتباط میان بازیکنان این تیم صحبت کرد.
سرپرست سازمان توسعه تجارت اعلام کرد خودروهای وارداتی بازیکنان تیم ملی طبق مصوبه هیئت دولت مشکلی برای ترخیص ندارد.
سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون گفت: حضور وسلین وویوویچ در سپاهان زمانی درست بود که تمام بازیکنان تیم ملی در آن باشگاه حضور داشته باشند.
یحیی این حرف‌ها را در روز‌هایی زد که پرسپولیس نتایج درخوری نمی‌گرفت و امتیاز از دست می‌داد. شایعه شده بود که هشت نفر از بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم فراخوانده و به‌شدت مؤاخذه شده بودند. خود یحیی، ولی همان روز‌ها با انتشار یک توییت خبرساز، از این گفت که تهدید در او اثری ندارد: «قراردادم را کسر می‌کنند، کمیته انضباطی مرا احضار می‌کند، تهدید می‌کنند، ولی من میان همین مردم بزرگ شده و پشت همین مردمم می‌مانم»
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی‌ها دوست دارند ما را به حاشیه ببرند. بارها با بازیکنان صحبت کردم. مهم این است تمرکز خودمان را حفظ کنیم.
هافبک ایرانی الوکره برای دومین مسابقه پیاپی دور از لیست بازیکنان تیمش بود.
سرمربی تیم فوتبال الفیصلی عربستان با بیان اینکه روحیه و ذهنیت بازیکنان ایرانی را می شناسد، گفت: برابر فولاد چیزی برای از دست دادن نداریم.
لوک شاو، مدافع منچستریونایتد، می‌گوید بازیکنان یونایتد با کاسیمرو به خاطر علاقه زیادی که به تکل زدن دارد شوخی می‌کنند.
مجتبی حسینی در شرایطی تیم خود را به مسابقات لیگ برتر می‌فرستد که مدت زیادی است بسیاری از بازیکنان خود را در اختیار ندارد.
بازیکن سابق نفت مسجدسلیمان از جو حاکم بر باشگاه جدیدش راضی است و امیدوار است زیر نظر مربیان این تیم روزهای خوبی داشته باشد.
پردراگ میاتوویچ، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است کارلو آنچلوتی اعتمادش به برخی بازیکنان را از دست داده و در آکادمی باشگاه هم بازیکن شایسته زیادی برای حضور در تیم اول وجود ندارد.
مسعود ریگی یکی از بازیکنانی به شمار می‌رود که سرمربی پرتغالی سپاهان دوست ندارد او در ترکیب اصلی تیمش حضور نداشته باشد.
هافبک پرتغالی تراکتور اعلام کرد بازیکن تراکتور است و حرفی درباره شایعات پیوستن به استقلال ندارد.
ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید علاقه‎ای به مقایسه شدن با دیگر بازیکنان مانند کیلیان امباپه ندارد.
خورخه والدانو مسی را جوهره فوتبال دانست و از این بازیکن پیش از دیدار با کرواسی تمجید کرد.
با اخباری که از تیم ملی در قطر به دست آمده و البته تا امروز کسی به آن اشاره‌ای نداشته، کی‌روش بعد از پایان بازی با امریکا و در رختکن از تمام بازیکنان خداحافظی کرده. وداعی که نشان می‌داد او دیگر قصدی برای ادامه حضور روی نیمکت تیم ملی ایران ندارد
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از باخت مقابل تونس گفت: از همه بازیکنان استفاده کردیم و به تمرینات خودمان در روزهای آتی ادامه خواهیم داد.
ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رم، مدعی شد بازیکنانش دیگر خواهان فتح لیگ کنفرانس اروپا نیستند.
سخنگوی دولت می‌گوید علی کریمی مشکلی ندارد، ولی در همین چند هفته گذشته، بسیاری از چهره‌های ورزشی و تلویزیونی به دلیل حمایت از علی کریمی بازداشت شده، بازخواست شده یا ممنوع‌الکار شده‌اند. حسین ماهینی از جمله بازداشتی‌هاست که بعد از چند روز آزاد شد، بازیکنان پرسپولیس بازخواست شدند و مجتبی پوربخش، مجری برنامه فوتبال یک شبکه ورزش هم به دلیل حمایت از علی کریمی ممنوع‌الکار شد.
درست در جایی که کسی انتظارش را نداشت، یوواخیم لوو برای بازیکنان تیم ملی آلمان قاطی کرده است.
گروه صنعتی ایران خودرو، بخشی از محصولات و همچنین خدمات خود را در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران به نمایش می‌گذارد.
بهادری جهرمی گفت: ما با هرگونه دسته‌بندی کردن و طبقه‌بندی کردن مردم برای ارائه خدمات مخالف هستیم و حتما باید در چارچوب قانون همه مردم از خدمات عمومی و شهروندی و از حقوق اساسی خود بهره‌مند شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ