مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد که نظر این وزارتخانه درباره عضویت در FATF هنوز به مراجع عالی کشور اعلام نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس اعلام صندوق بازنشستگی کشوری عضویت و ورود بازنشستگان در هر کدام از طرح‌های بیمه تکمیلی درمان اصلی و اختیاری اعلام شده، “کاملا اختیاری” است.
سفیر چین در تهران درباره اینکه آیا چین به سیاست خود همانند حمایت از ایران برای عضویت در سازمان‌هایی مانند شانگهای ادامه می‌دهد؟ گفت: حتما، چین از عضویت ایران در سازمان بریکس هم حمایت می‌کند، سال گذشته شی جین پینگ رئیس جمهور چین از رئیس جمهور ایران دعوت کرد تا در گفت‌و گوی عالی توسعه شرکت کند.
یک سناتور روس آزادی رهبران گروه افراط‌ گرای اوکراینی « آزوف» و حمایت از عضویت اوکراین در ناتو را نشان دهنده لغزش ترکیه به سوی کشورهای غیردوستِ روسیه، دانست.
نخست‌وزیر مجارستان در سخنانی اعلام کرد که کشورش درباره عضویت سوئد در ناتو تصمیم مثبتی گرفته؛ اما این تصمیم هنوز در پارلمان بوداپست به تصویب نرسیده است.
دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت ادعا کرد: هیچ پیشرفتی در پذیرش عضویت ایران در سازمان همکاری شانگ‌های تا قبل از انتخابات ۱۴۰۰ رخ نداده بود و در پیغام‌های واصله، انتخاب آقای رئیسی علت پذیرش عضویت اصلی بیان شد.
رئیس‌جمهور ترکیه و صدراعظم آلمان امروز درباره آخرین تحولات روسیه و عضویت سوئد در ناتو رایزنی کردند.
رئیس‌جمهور اوکراین شورش اخیر گروه واگنر را بهانه‌ای برای مطرح کردن دوباره درخواست عضویت در ناتو دانست.
رییس‌جمهور ترکیه و دبیرکل ناتو امروز درباره درباره آخرین تحولات روسیه و عضویت سوئد در سازمان پیمان آتلانتیک شمالی رایزنی کردند.
وزیر خارجه چک می گوید که در نشست آتی ناتو درباره عضویت اوکراین در این اتحاد نظامی بحث خواهد شد.
آمریکا می‌گوید این کشور از موافقت رئیس‌جمهور اردوغان برای الحاق فنلاند به ناتو استقبال می کند.
متهم ردیف سوم با حضور در جایگاه متهمین با اعتراف به عضویت درگروه داعش و همچنین ارتباط با یکی از سر شاخه‌های این گروه در افغانستان گفت: در زمان حضور در افغانستان و پس از عضویت در داعش با ملا حکمت بیعت کردم.
«مانفرد وبر» رئیس حزب مردم در پارلمان اروپا اعلام کرد پس از نجات اوکراین از جنگ، این کشور می تواند به عضویت ناتو دربیاید.
رئیس جمهور فنلاند می گوید ترکیه باید هر چه زودتر درباره عضویت این کشور و سوئد تصمیم گیری نماید.
وزارت اقتصاد اعلام کرد که نظر این وزارتخانه درباره عضویت در FATF هنوز به مراجع عالی کشور اعلام نشده است
انسیه خزعلی معان امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایران سال گذشته یعنی کمتر از ۹ ماه پیش به عضویت کمیسیون مقام زن در سازمان ملل درآمد. وی افزود:، اما آمریکا و برخی از کشور‌ها با جوسازی‌ها و حرکت‌های رسانه‌ای و ایجاد رویه‌ای غلط که معمول نبود، ایران را از این کمیسیون حذف کردند. در حالی که مشابه این موارد در کشور‌های دیگر وجود داشته امام هیچگاه چنین پیشنهادی داده نشده بود.
جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید از اقدام ضد ایرانی کشورش در لغو عضویت ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل ابراز خرسندی کرد و مدعی شد که این نشانه اجماع فزاینده بین المللی درباره ایران است.
جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید از اقدام ضد ایرانی کشورش در لغو عضویت ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل ابراز خرسندی کرد و مدعی شد که این نشانه اجماع فزاینده بین المللی درباره ایران است.
اردوغان در گفتگو با نخست وزیر سوئد گفته است که روابط دوجانبه نباید توسط تروریست ها به گروگان گرفته شود.
وزیر خارجه سوئد اعلام کرد که هیئتی از وزارت کشور در ادامه رایزنی‌ها در راستای عضویت استکهلم در ناتو به ترکیه سفر خواهد کرد.
سازمان همکاری شانگ‌های در ژوئن سال ۲۰۰۱ به طور رسمی از سوی کشور‌های چین، روسیه، قزاقستان، قیرقیزستان، تاجیکستان و ازبکستان تاسیس شد. با وجود اعلام رسمی این نهاد در اوایل دهه ۲۰۰۰ بنیان اصلی ایجاد این سازمان را می‌بایست در رقابت قدرت‌های بزرگ بر سر منطقه آسیای میانه در دوران پس از پایان جنگ سرد (بعد از ۱۹۹۱) دانست.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه موضوعات اصلی مورد بحث در گفتگوی روسای جمهور این کشور و ترکیه را اعلام کرد.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی به دبیرکل سازمان ملل نامه‌ای درباره عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل ارسال کرد.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی به دبیرکل سازمان ملل نامه‌ای درباره عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل ارسال کرد.
وی درباره انحلال جشنواره جهانی فیلم فجر توضیح داد: با شناختی که از مسئولان امروز و در جریان همکاری در برگزاری جشنواره‌های سینمایی وجود دارد، به شخصه تمایلی ندارم که باور کنم موضوع انحلال در کار باشد. احیاناً تعدادی از کسانی که در جریان مذاکرات بین‌المللی نبوده‌اند و در بخش‌های دیگر جشنواره جهانی مشغول به کار بوده‌اند، اطلاعاتی نادرست را به هیات مسئول ارائه کرده‌اند که البته این قضیه با توجه به سوابق، مسبوق به سابقه هم هست. در این میان، کسانی در حاشیه گود نشسته‌اند و می‌خواهند بحثی تخصصی را به کری خوانی‌ها و رجزخوانی‌های قرمز و آبی تبدیل کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ