سردار عبدالمحمد رئوفی: هدف کلیه اتفاقات در خارج از مرزها از جمله جریان ۱۱ سپتامبر، حمله برای تصرف افغانستان و عراق، ساقط کردن صدام، جریان یمن و لبنان و سوریه براندازی نظام جمهوری اسلامی بوده و هست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور، بر اهمیت موضوع بهداشت و درمان تاکید کرد و گفت: بهداشت و درمان از جمله مصادیق مهم حقوق عامه است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در احکامی، «محمد چکشیان» معاون فرهنگی و اجتماعی را به سمت نائب‌رئیس و «هادی بهداد» را به سمت دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارتخانه منصوب کرد.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه قرارگاه مشترک بین مسوولان استان ایلام و مسوولان عراقی برای تسهیل در تردد زوار اربعین، در مرز زرباطیه ایجاد شده است، گفت: تردد کامیون‌های تجاری از سوم تا ۱۸ شهریورماه در مرز مهران ممنوع است.
در نشست مشترک معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با معاون پژوهشی وزارت علوم، پیشنهاد تشکیل قرارگاه مشترک تولید علم و فناوری میان دو وزارتخانه مطرح شد.
محمد امین توکلی‌زادهمعاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه انضباط شهری به خبر بکارگیری نیرو‌های حجاب بان در شهرداری واکنش نشان داد.
بیست و چهارمین جلسه قرارگاه پیگیری اجرای فرامین و سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب در قوه قضائیه به ریاست معاون اول قوه قضائیه و با حضور جمعی از معاونان و مسئولان قوه قضائیه برگزار شد.
اردبیل- معاون وزیر و رئیس سازمان حفظ نباتات وزارت کشور گفت: قرارگاه مقابله با تهدیدات زیستی شمالغرب کشور با مرکزیت اردبیل راه اندازی می‌شود.
«محمد باقری» (محمد افشردی) معاونت اطلاعات - عملیات قرارگاه خاتم الانبیاء در سال‌های جنگ (۱۳۶۱ تا ۱۳۶۷) و فرماندهی فعلی ستاد کل نیروهای مسلح
اهواز- معاون عمرانی استاندار خوزستان از تشکیل قرارگاه جهادی مسکن در استان با هدف شتاب در نهضت ملی مسکن خبر داد.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: ارتش از طریق قرارگاه فجر و قرارگاه جهاد علمی و معاونت تربیت و آموزش، توسعه فناوری‌های نوپدید را در دستور کار خود قرار داده است.
سرلشکر جعفری با صدور پیامی درگذشت برادر ساسان زارع معاون قرارگاه بقیه‌الله(عج) را تسلیت گفت.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اکنون زمان صدور پروانه درتهران به طورمتوسط هشت ماه است امادر قرارگاه جهادی که به تازگی درشهرداری‌ها شکل گرفته قراراست این زمان دربافت فرسوده به دوماه کاهش یابد.
معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش گسترده دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی گفت: حمله مسلحانه به نظام با قاطع ترین پاسخ همراه خواهد بود.
ورامین- معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قرارگاه اغتشاشات اخیر در آمریکا و برخی کشورهای همسایه تشکیل شد، اما ملت ایران بزرگترین فتنه ۴۰ سال اخیر را خنثی کردند.
معاون قرارگاه جهادی نوسازی مسکن شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: نوسازی ستادهای بازآفرینی شهری و نوسازی مساکن بافت فرسوده باید فعال شود.
عصر روز گذشته (سه شنبه ۲۲ آذر) هفتمین جلسه قرارگاه پیگیری اجرای فرامین و سیاست‌های مقام معظم رهبری در قوه قضاییه به ریاست معاون اول قوه‏ قضاییه و با حضور رئیس دیوان عالی کشور، رئیس حوزه ریاست قوه‏ قضاییه، دادستان انتظامی قضات، رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه‏ قضاییه، معاون راهبردی قوه قضاییه، معاون مرکز آمار و فناوری قوه ‏قضاییه و سایر مدیران ستادی و سازمانی دستگاه قضا برگزار شد.
معاون راهبردی قوه قضائیه ماموریت‌های قرارگاه پیگیری تدابیر و فرامین هشت‌گانه مقام معظم رهبری را تشریح کرد.
معاون راهبردی قوه قضائیه ماموریت‌های قرارگاه پیگیری تدابیر و فرامین هشت‌گانه مقام معظم رهبری را تشریح کرد.
معاون اول قوه قضاییه گفت: هدف قرارگاه این است که سیاست‌ها، تدابیر و فرامین رهبر انقلاب به طور دقیق پیگیری و در قالب سند تحول و برنامه‌های عملیاتی قوه قضاییه با اولویت و سرعت در تمام سطوح دستگاه قضایی پیگیری شود.
معاون اول قوه قضائیه از تشکیل قرارگاه عملیاتی پیگیری اجرای سیاست‌ های کلی و فرامین ابلاغی مقام معظم رهبری در قوه‌قضائیه خبر داد.
معاون امور تخصصی قرارگاه خاتم گفت: استفاده از پهپاد برای عکس برداری برای اولین بار در سال ۶۷ و استقرار نیمی از نیروهای آتشبار در مواضع عقب برای کاهش تلفات از دیگر خلاقیت‌ها در«والفجر ۸» بود.
معاون اجرایی و فرمانده قرارگاه مرکزی اربعین ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در مرز زمینی مهران از روند خدمات رسانی در موکب نیروی پدافند هوایی بازدید کرد.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در نشست با دبیر اجرایی شورای توسعه سواحل مکران از راه‎اندازی قرارگاه مهارت آموزی در این سواحل خبر داد.
خرم آباد- معاون وزیر راه و شهرسازی از حل مشکل قرارداد پروژه راه آهن لرستان و ابلاغ آن به قرارگاه خاتم الانبیاء خبر داد و گفت: برای امسال ۷۰۰ میلیارد اعتبار به پروژه اختصاص می‌یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ