معاون ثبت اسناد و املاک کشور گفت : تثبیت اراضی کشاورزی به دلیل تعدد مالکین در این عرصه‌ها کار را زمان بر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلسه ستاد هماهنگی مراسم پیاده روی اربعین با حضور مدیران ستادی، استانی و مسئولین برخی سازمان‌های دیگر برگزار و بر ساماندهی موکب ها برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائرین تاکید شد.
تهران- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرورت ساماندهی فوری دستفروش ها و باربرها در بازار تهران تاکید کرد.
رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر لزوم مدیریت و ساماندهی بازار برنج گفت: افزایش بهره وری در حوزه کشاورزی مورد توجه قرار گیرد.
خرم‌آباد- معاون اداره کل آموزش و پرورش لرستان بر ساماندهی مناسب نیروی انسانی برای سال تحصیلی جدید در این استان تاکید کرد.
وزیر کشور بر ضرورت ساماندهی امور مهاجران خارجی مقیم جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.
سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: در مورد آزمون آیلتس بر ساماندهی و نظارت بر برگزاری آزمون، مدیریت روابط بین موسسه صاحب امتیاز آزمون (IDP) و مراکز و آفسایت‌های مجری آزمون، صیانت از حقوق داوطلبان و تضمین سلامت آزمون تاکید دارد و با هماهنگی نهاد‌های نظارتی ضمن پایش منظم آزمون در سطح کشور اقدامات لازم برای برگزاری این آزمون را انجام داده است.
رئیس جمهور با بیان اینکه ساماندهی قرارداد کارگران حتماً باید مورد توجه قرار گیرد، تاکید کرد: از وزیر مربوطه می‌خواهم انعقاد قراردادها را ساماندهی کند.
رئیس جمهور با بیان اینکه ساماندهی قراردادها حتماً باید مورد توجه قرار گیرد، تاکید کرد: از وزیر مربوطه می‌خواهم انعقاد قراردادها را ساماندهی کند.
وزیر اقتصاد ضمن تاکید بر ساماندهی شعب خارجی بانک‌ها، گفت: در بیشتر بانک‌ها موضوع اعتبارسنجی یک شوخی است و اعتقاد جدی در لایه‌های مدیریتی برای روی دادن این اتفاق وجود ندارد.
وزیر اقتصاد ضمن تاکید بر ساماندهی شعب خارجی بانک‌ها، گفت: در بیشتر بانک‌ها موضوع اعتبارسنجی یک شوخی است و اعتقاد جدی در لایه‌های مدیریتی برای روی دادن این اتفاق وجود ندارد.
رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران بر ضرورت ساماندهی پهنه صنعتی شمال منطقه ۲۰ تاکید کرد.
یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با تاکید بر ضرورت ساماندهی تعطیلات در سطح کشور گفت: باید در وهله اول یک زبان واحد برای تعطیلات آخرهفته در سطح کشور تعریف شود و سپس در مسیر رفع اختلاف بین روزهای تعطیلی با سایر کشورهای دنیا گام برداشت.
رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران بر لزوم بازنگری طرح ویژه حفاظت، صیانت و ساماندهی باغات و برنامه ساماندهی حریم وبستر روددره کن تاکید کرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: ساماندهی زندگی مردم، توجه به وضعیت معیشتی، موضوع حجاب و نیز بصیرت افزایی از مهم‌ترین تاکیدات نشست امروز بود.
مدیرعامل شرکت خاکریز آب بر ضرورت تسریع عملیات احداث سازه مستهلک کننده انرژی پایین دست تندآب در طرح ایمن سازی و ساماندهی رودخانه کن تاکید کرد.
دبیر قرارگاه اجتماعی شهر تهران با تاکید بر اینکه طرح‌های ضربتی جمع آوری، پاسخگوی ساماندهی کودکان کار نبوده است، گفت: در برنامه سلبی برخورد با سرشبکه ها و توقیف خودروها پیش بینی شده است.
شهردار منطقه ۲۲ با تاکید بر اجرای دقیق بند ۲۰ ماده ۵۵ برای ساماندهی مشاغل مزاحم در این منطقه گفت: ایجاد غرفه در محوطه عمومی مراکز خرید تخلف است.
رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تاکید کرد: در طرح مجلس اقشار مختلف می توانند در چهارچوب قانون تجمعات خود را برگزار کرده و مطالبات و اعتراضات را نسبت به موضوعات و مسائل مطرح کنند. بدین ترتیب مرز بین اعتراضات قانونی با اغتشاش افراد ضدانقلاب مشخص خواهد شد.
معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه گفت: باید ساماندهی بایگانی راکد دیوان عالی کشور بر اساس دستورالعمل انجام شود.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه بر ساماندهی بیش از ۹میلیون موتورسیکلت فاقد بیمه‌نامه که در کشور در حال تردد هستند، تاکید کرد.
بوشهر- رئیس مجلس شورای اسلامی بر لزوم ساماندهی و ضابطه‌مند شدن ته‌لنجی تاکید کرد و گفت: باید به گونه‌ای اقدام شود که ساحل‌نشینان از مواهب دریا بهره‌مند شوند.
رئیس جمهور بر ضرورت ساماندهی وضع شرکت‌های دولتی و اصلاح شیوه انتصابات در هیات مدیره شرکت‌ها تاکید کرد.
رئیس جمهور بر ضرورت ساماندهی وضع شرکت‌های دولتی و اصلاح شیوه انتصابات در هیات مدیره شرکت‌ها تاکید کرد.
رشت- معاون وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر ممنوعیت تغییر کاربری اراضی کشاورزی گفت: ۸۰ درصد اقدامات اداری امور اراضی در کشور از طریق سامانه و به صورت الکترونیکی انجام می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ