روز گذشته موادی از قانون انتخابات مجلس اصلاح شد اما تذکرات اقتصادی و ارزی نمایندگان که جلسه دیروز را داغ و خبری کرده بود موجب نشد تا مصوبات دیروز مجلس در مورد اصلاح قانون انتخابات از واکنش های فضای مجازی در امان بماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متقاضیانی که در آزمون سراسری ۱۴۰۲ (نوبت‌های اول و دوم) ثبت نام کرده و غایب جلسه آزمون بوده اند، نیازی به ثبت نام مجدد برای رشته‌هایی که پذیرش آن‌ها با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) است، ندارند.
مدافع سابق تیم ملی و استقلال و پرسپولیس برای بازگشت به فوتبال ایران با مشکل عجیبی روبرو است.
نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: در نظر گرفتن مرحله پیش ثبت نام در قانون جدید انتخابات مجلس باعث می‌شود دیگر شاهد ردصلاحیت‌های گسترده به دلیل نقص مدارک و سوابق نباشیم.
محمد نوری قراردادش را با ملوان ثبت کرد.
دو بازیکن پیشین پرسپولیس در گذشته عناوین ارزشمندی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کردند.
براساس تصاویر ثبت‌شده توسط دوربین‌های تله‌ای محیط‌بانان پارک ملی توران، یوزپلنگ ایرانی ماده به نام «خورشید» (با نام سابق تلخاب)، روز گذشته به همراه چهار توله‌اش در این منطقه دیده شد.
«کاخ پادشاهان» شهر باستانی و سومری «گیرسو» که در جنوب عراق امروزی واقع شده است سال گذشته توسط باستان‌شناسان بریتانیایی و عراقی کشف شد. باستان‌شناسان در این شهر باستانی، بیش از ۲۰۰ لوح به خط میخی کشف کردند که سوابق اداری شهر باستانی در آن‌ها ثبت شده است.
مارتین هارنیک، مهاجم سابق تیم ملی اتریش، دو سال پس از خداحافظی از فوتبال حرفه‌ای موفق شد رکوردی 41 ساله را در اوبرلیگای هامبورگ ثبت کند.
عملکرد کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی تیم اومونیا در آخرین دیدار این تیم و ثبت دو پاس تمجید رسانه‌های قبرسی را از این بازیکن به دنبال داشت.
کارلوس باربوسا داکروز، سرمربی سابق اسپورتینگ، با اشاره به آمار بالای پنالتی‌های اعلام شده به سود پورتو می‌گوید گویا پورتو به لطف مهدی طارمی به دنبال ثبت رکورد گینس پنالتی گرفتن است.
امین قاسمی‌نژاد با تیزهوشی موفق شد سومین گل فصل خود را در مصاف با فولاد خوزستان ثبت کند.
مدافع مغضوب استقلالی‌ها علیه تیم سابق خود طرح شکایت کرد.
یکی از مصوبات دیروز مجلس که خبرساز شد مربوط به اصلاح ماده ۱۰ قانون انتخابات مجلس بود. بر اساس ماده ۱۰ قانون انتخابات مجلس که در سال ۱۳۹۵ هم اصلاح شده در هر مرحله‌ی انتخاباتی هر شخص واجد شرایط فقط می‌تواند یک بار با ارائه‌ی شناسنامه و شماره‌ی ملی یا کارت ملی رأی دهد.
بنا بر اعلام مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، نتایج دوره‌های کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی بر روی سامانه http://azmoon.org قرار گرفته است.
بررسی سوابق عامل حمله قتل مسلحانه یکی از کارکنان سفارت آذربایجان حاکی از این است که متهم در ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ شکایتی را مبنی بر مفقودی همسرش در ارومیه ثبت کرده است.
دروازه‌بان سپاهان به دنبال ثبت چهارمین کلین‌شیت متوالی در لیگ برتر است.
عضو سابق تیم ملی وزنه برداری ایران که سرپرست مدیرعاملی تیم فوتبال تراکتور تبریز است، برای انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری نامزد شد.
ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش برخی از رشته های تحصیلی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی به شیوه صرفاً با سوابق تحصیلی و با ملاک معدل کتبی دیپلم آغاز شد.
قهرمان سابق وزنه برداری به عنوان اولین نفر برای حضور در انتخابات ریاست این فدراسیون نام نویسی کرد.
زمان ثبت‌نام نوبت اول کنکور سراسری از فردا یکشنبه ۸ آبان آغاز می‌شود و روز شنبه ۱۴ این ماه به پایان می‌رسد و ثبت نام نوبت دوم کنکور نیز از ۱۵ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ انجام می‌شود. با توجه به اینکه کنکور ۱۴۰۲ در دو مرحله برگزار می‌شود، آزمون نوبت نخست در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی ماه سال جاری برگزار می‌شود. نوبت دوم این آزمون نیز در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.
تمیروف، پیش از شروع این مسابقه در راهروی ورزشگاه انقلاب نماز ظهر را به جا آورد و مشغول دعا کردن بود که میلاد احمدی عکاس باشگاه هوادار تصویر او را به ثبت رساند.
باشگاه پرسپولیس شکایت رسمی خود از بختیار رحمانی را ثبت کرد.
روسای پیشین و فعلی فدراسیون تنیس به ترتیب برای تصدی پست ریاست و هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ثبت نام کرد.
بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام داوطلبان رشته‌هایی که پذیرش آنها در آزمون سراسری مهرماه سال ۱۴۰۱ صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) صورت می‌گیرد، از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان از روز سه­ شنبه ۱۸ مرداد آغاز و در روز یکشنبه ۲۳ مردادماه پایان می‌پذیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ