سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان ملل با ارسالی نامه‌ای به دبیرکل و رئیس شورای امنیت سازمان ملل به سخنان جنگ طلبانه اخیر مقامات رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجمع جهانی بیداری اسلامی با محکومیت یورش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین، در بیانیه‌ای اعلام کرد این حمله، «نقض فاحش اصول حقوق بین‌الملل و حقوق بشر» است.
سفیر ایران در ژنو گفت: سازمان ملل متحد از جمله شورای حقوق بشر و مکانیسم‌های نظارتی آن باید تمام اقدامات لازم برای پاسخگو کردن رژیم صهیونیستی نسبت به نقض حقوق بشر را انجام دهند.
رئیس دولت پیشبرد امور لبنان خواستار فشار سازمان ملل متحد بر رژیم صهیونیستی جهت پایان دادن به نقض مکرر حاکمیت لبنان از سوی این رژیم شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حملات رژیم متجاوز صهیونیستی به مناطق غیرنظامی در جنوب لبنان و نوار غزه را به شدت محکوم کرد.
وزارت خارجه اردن در بیانیه ای شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی را نقض قوانین بین‌الملل و ضربه به صلح دانست.
شماری از نمایندگان و سناتورهای آمریکایی با ارسال نامه به بایدن، از نقض شدید و سیستماتیک حقوق بشر توسط رژیم صهیونیستی که در دولت جدید این رژیم وسیع‌تر و شدیدتر شده است، ابراز نگرانی کردند.
شماری از نمایندگان و سناتورهای آمریکایی با ارسال نامه به بایدن، از نقض شدید و سیستماتیک حقوق بشر توسط رژیم صهیونیستی که در دولت جدید این رژیم وسیع‌تر و شدیدتر شده است، ابراز نگرانی کردند.
یکی از نمایندگان پارلمان انگلیس به شدت از تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین به ویژه در ماه‌های اخیر انتقاد کرد.
رهبر جریان حکمت ملی عراق گفت که رأی کنست رژیم صهیونیستی به قانون اعدام اسرای فلسطینی، نقض فاحش همه عرف‌ها و میثاق‌های بین‌المللی است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سکوت کشورهای غربی نسبت به نقض مکرر حاکمیت و تمامیت سرزمینی سوریه از سوی رژیم متجاوز صهیونیستی را شرم‌آور است.
ارتش لبنان با صدور بیانیه ای از نقض حریم هوایی این کشور توسط پهپاد متعلق به رژیم صهیونیستی خبر داد.
یک نهاد حقوقی فلسطینی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در سال گذشته میلادی بیش از ۷۰۰ بار حقوق خبرنگاران و رسانه های فلسطین را نقض کرده است.
منابع لبنانی شامگاه گذشته از نقض حریم دریایی لبنان از سوی یک قایق جنگی متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.
ارتش لبنان با صدور بیانیه ای از نقض حریم آبی این کشور در مقابل سواحل الناقوره توسط یک قایق جنگی رژیم صهیونیستی خبر داد.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان درباره نقض احتمالی توافق ترسیم مرزهای دریایی به رژیم صهیونیستی هشدار داد و تاکید کرد که حزب الله برای هر گونه اقدامی آمادگی کامل دارد.
سفیر و نماینده دائم ایران از سکوت شورای امنیت سازمان ملل در قبال تجاوز مکرر رژیم صهیونیستی به سوریه انتقاد کرد.
ارتش لبنان در بیانیه ای از نقض حریم آبی این کشور توسط یک قایق جنگی رژیم صهیونیستی خبر داد.
محمد اشتیه نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین از جامعه بین المللی خواست برای توقف نقض آشکار حقوق بشر فلسطینی ها از سوی رژیم صهیونیستی وارد عمل شوند.
ارتش لبنان اعلام کرد یک قایق جنگی رژیم صهیونیستی دیروز یکشنبه حریم آب های سرزمینی لبنان را نقض کرده است.
منابع لبنانی صبح امروز یکشنبه از نقض مجدد حریم هوایی این کشور از سوی جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: بنیاد رژیم آپارتاید صهیونیستی بر تجاوز، جنایت و نقض فاحش قوانین بین المللی و حقوق بشر بنا شده و همواره تهدید کننده صلح و امنیت بین المللی خواهد بود.
هشام شرف وزیر امور خارجه دولت نجات ملی یمن در صنعا تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه و نقض حریم هوایی لبنان را محکوم کرد.
یک وکیل دادگستری با انتقاد از نقض فاحش قواعد بین الملل در غزه گفت: بازداشت اداری، روشی است که مقام های رژیم صهیونیستی بدون دلیل و تفهیم اتهام، فلسطینی ها را محاکمه و روانه زندان می کنند.
یک وکیل دادگستری باانتقاداز نقض فاحش قواعد بین الملل در غزه گفت: بازداشت اداری، روشی است که مقام های رژیم صهیونیستی بدون دلیل و تفهیم اتهام،فلسطینی ها محاکمه و روانه زندان می کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ