مسابقات قهرمانی والیبال نشسته بانوان کشور، گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همچنین در خراسان‌رضوی سد‌‌‌ دوستی با موجودی مخزن ۱۲۳میلیون مترمکعب، ۱۰‌درصد پرشدگی در این بازه زمانی داشته و نسبت به سال گذشته کاهش ۵۷درصدی را به خود دیده است. از سوی دیگر سد طرق با ۵میلیون مترمکعب، تنها با ۱۴‌درصد پرشدگی، نسبت به سال گذشته در میزان پرشدگی خود کاهش ۵۰درصدی داشته است.
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: ضرورت تعلیم و تربیت فرهنگیان این است که بتوانند با آموزه‌های اسلامی و احکام مأنوس شوند، زیرا مسابقات قرآنی در جامعه بسیار تأثیرگذار است.
مشهد ـ رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان‌ رضوی گفت: روز گذشته متأسفانه یکی از دانش‌آموزان مدرسه‌ روستای جنبه دراز در بخش احمدآباد مشهد جان خود را از دست داد.
امروز شاهد بارش‌ در خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، اصفهان، کرمان، هرمزگان، خراسان‌رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی خواهیم بود.
از لحاظ آماری ۶۱۴ زمین‌لرزه با بزرگی کوچک‌تر از ۳، تعداد ۷۶ زمین‌لرزه با بزرگی بین ۳و۴، تعداد ۱۵ زمین‌لرزه با بزرگی بین ۴ و ۵ و تعداد یک زمین‌لرزه با بزرگی بین ۵ و۶ بوده‌است. استان آذربایجان‌غربی با ۳۲۴ زمین‌لرزه ثبت شده دستگاهی بالاترین آمار زمین‌لرزه ثبت شده در بهمن‌ماه ۱۴۰۱ را به خود اختصاص داده‌است و پس از آن استان‌های خراسان‌رضوی و خراسان‌جنوبی به ترتیب با ۶۵ و ۴۵ زمین‌لرزه قرار دارند.
مدیر مرکز راهبری گاز کشور گفت: استان‌های تهران، خراسان‌رضوی، اصفهان و آذربایجان‌شرقی جزو چهار استان پر مصرف گاز هستند و میزان مصرف این ۴ استان تقریبا ۴۰‌درصد از مصرف خانگی را به خودشان اختصاص دادند.
استان‌های تهران، خراسان‌رضوی و اصفهان بیشترین مراجعه به مراکز معاینه فنی خودرو را داشته‌اند که در این میان دلایل مختلفی برای مردودی خودروها اعلام شده است.
رقابتهای جودو قهرمانی جوانان ایران با شناخت تیم ها و نفرات برتر به کار خود در بوشهر خاتمه داد.
رقابتهای جودو قهرمانی جوانان ایران با شناخت تیم ها و نفرات برتر به کار خود در بوشهر خاتمه داد.
مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور گفت: استان‌های تهران، خراسان‌رضوی و اصفهان بیشترین مراجعه به مراکز معاینه فنی خودرو را داشته‌اند.
نماینده، ولی فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: عده‌ای از افرادی که دستگیر شدند، قمقمه‌ای همراه داشتند که در آن مشروبات الکلی بوده است. این‌ها به دنبال تعارض با دین به هر قیمت ممکن هستند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو بر حمایت از سرمایه‌گذاری در مسیر توسعه شرکت مهرکام‌پارس، جبران کاستی‌های گذشته و تسریع در اجرای پروژه‌های توسعه‌ای تاکید کرد.
مشهد ـ مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان‌رضوی گفت: برای فراهم کردن زمینه تحصیل بهترین اتباع خارجی به‌زودی شش مدرسه در مشهد راه‌اندازی می‌شود.
کاشمر ـ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر گفت: حدود ۳۰ درصد از اراضی شهرستان کاشمر موقوفه است و البته با این درصد، کاشمر به عنوان دومین شهرستان وقفی در خراسان‌ رضوی شناخته می‌شود.
رئیس ستاد خدمات سفر از استان‌های معین و همجوار خراسان‌رضوی خواست تا برای مانور خدمت‌رسانی به مسافران تعطیلات ماه صفر آمادگی کامل و تمرکز بر نظارت تأسیسات گردشگری استان‌ ها داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ