یکی از نکات جالب توجه در مراسم معارفه رونالدو، صحبت آن با هواداران به زبان عربی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فوق ستاره آرژانتینی تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا منشا شادی‌های جدید بعد از گلش در لیگ این کشور را افشا کرد.
تاتا مارتینو به گونه‌ای مبهم در مورد اولین بازی لیونل مسی برای اینتر میامی حرف زد و شاید او هفته بعد برابر کروز آسول به میدان نرود.
پیراهن لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین، به موزه جام جهانی 2022 اضافه شد.
لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن خارجی فصل لیگ فرانسه انتخاب شد.
لیونل مسی بی تاب بازی برای اینتر میامی است و پس از بازی نمادین شب گذشته در ورزشگاه بوکاجونیورز گفت که بعد از مدتی استراحت راهی آمریکا خواهد شد.
در دو سال گذشته بارسلونا نتوانسته از طریق ضربه کاشته به گل برسد و آخرین بار لیونل مسی بود که به این روش برای بارسا گلزنی کرد.
روزنامه اکیپ فرانسه از سه مشتری لیونل مسی در تابستان سال جاری سخن به میان آورد.
لیونل مسی، برای اولین بار بعد از فتح جام جهانی، در یک مصاحبه شرکت کرد و به سوالات یک رادیوی آرژانتینی درباره تجربه‌اش از این اتفاق بزرگ صحبت کرد.
لیونل مسی و کریستیانو رونالدو که سالها بود در یک زمین فوتبال با هم از نزدیک روبرو نشده بودند امشب در شهر ریاض سرانجام مقابل هم ایستادند.
لیونل مسی یک ماه پس از قهرمانی با تیم ملی فوتبال آرژانتین در پستی اینستاگرامی درباره احساس خود نوشت.
همسر لیونل مسی بعد از قهرمانی وی و تیم ملی فوتبال آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، پیامی را برای این بازیکن منتشر کرد.
ستاره سابق بارسلونا قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر را به لیونل مسی تبریک گفت.
ستاره سابق بارسلونا قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر را به لیونل مسی تبریک گفت.
کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین با انتشار پیامی گفت: بارها رویای قهرمانی جهان را دیده بودم.
لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، اعلام کرد که لیونل مسی قصد دارد‌ در جام جهانی بعدی هم برای آلبی سلسته به میدان برود.
سوارز که معمولا ابایی از تحسین مسی نداشته، بعد از پیروزی آرژانتین با درخشش این بازیکن در استوری خود خطاب به او نوشت: هیچ وقت از نشان دادن این که بهترین بازیکن دنیا خستی، هسته نمی‌شوی. بگذار همه به افتخار آن چه که این پسر به فوتبال می‌دهد، ایستاده و تشویقش کنند.
نیمکت تیم ملی کرواسی بعد از اعلام پنالتی به سود آرژانتین در نیمه اول دیدار دو تیم با چنان شدتی به داور اعتراض کردند که اورساتو یک کارت قرمز و یک کارت زرد به نیمکت‌نشینان کروات نشان داد.
ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین بعد از دیدار برابر هلند سرمربی این تیم را به تمسخر گرفت. او به خاطر عملکرد داور اسپانیایی از فیفا انتقاد کرد و با بازیکن هلند هم درگیر شد.
لیونل مسی در مصاحبه با اسکیل لاوتزی گفت که بعید می داند سال های زیادی به فوتبال ادامه دهد.
کلودیو براوو، دروازه‌بان سابق بارسلونا، می‌گوید از دوران حضور در این تیم و به خصوص از همبازی بودن با لیونل مسی خاطراتی درخشان دارد.
سایت «الکوره» واکنش این دو ابرستاره فوتبال به نیمکت نشینی هایشان را سوژه خود قرار داد و نوشت: از این به بعد عادی است که رونالدو را روی نیمکت ذخیره ببنیم و مسی در جریان بازی تعویض شود.
ستاره سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه ویارئال، با یادآوری فصل 11-2010 مدعی شد که بعد از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن لالیگا بود.
یک سال بعد از وداع اشک‌بار لیونل مسی با بارسلونا، او نسبت به صحبتهای اخیر مدیران بارسا درباره بازگشتش به نوکمپ واکنشی نشان نداده و مصمم است با پیراهن PSG افتخارآفرینی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ