در ادامه رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی، پویا دادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم روی تشک رفت، اما به نیمه‌نهایی نرسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد حاج علی نماینده بانک مرکزی به اتفاق هیئت همراه، که به شکل سرزده و بدون برای تغییر اعضای شورای مرکزی کانون صرافان آمده بودند، جلسه گفت‌و گو با خبرنگاران را دچار تشنج کردند.
گنج خانلو بدون اطلاع شب گذشته از هتل خارج شده و نگران او هستیم. بلافاصله از طریق نماینده اتحادیه جهانی و پلی اسکاتلند به محل اتاق محمد وارد شدیم و متوجه شدیم او کلیه وسایلش را برده
نماینده دوچرخه سواری ایران در مسابقات قهرمانی جهان اسکاتلند شب گذشته بدون اطلاع از هتل محل اسکان خود خارج شده و اقدام به بازگشت نکرده است.
محمد گنج‌خانلو نماینده ایران در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان اسکاتلند بدون اطلاع از هتل محل اسکان خود خارج شده و اقدام به بازگشت نکرده است.
واسیلی نبنزیا نماینده دائم روسیه در سازمان ملل پیش از این در نشستی در سازمان ملل ارسال سلاح از ایران را اتهامی بی‌اساس خوانده و گفته بود که مجموعه صنعتی و نظامی روسیه می‌تواند بدون کمک گرفتن از دیگران به اهداف خود دست پیدا کند. این در حالی است که صنعت نظامی اوکراین از اساس وجود ندارد و از سوی صنعت غرب تامین می‌شود.
آداما نیان مهاجم اهل مالی نساجی بدون به ثمر رساندن حتی یک گل از این تیم جدا شد.
تیم هندبال سپاهان اصفهان حتی در صورت برتری مقابل نماینده عمان هم شانسی برای رسیدن به 4 تیم برتر جام باشگاههای آسیا ندارد.
نماینده سقز و بانه در مجلس گفت: متاسفانه مسمومیت سریالی دانش آموزان چند ماهی است به گستردگی ایران در حال وقوع است و به موضوعی پرچالش و بدون جواب تبدیل شده است.
نماینده سقز و بانه در مجلس گفت: متاسفانه مسمومیت سریالی دانش آموزان چند ماهی است به گستردگی ایران در حال وقوع است و به موضوعی پرچالش و بدون جواب تبدیل شده است.
فوتبال ایران می تواند در جام جهانی 2023 نماینده داشته باشد. در سال 2023 شاهد برگزاری جام جهانی نوجوانان و جوانان خواهیم بود. مسابقات جهانی زیر 20 سال و زیر 17 سال.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، از عدم اشاره به برجام در دیدار مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با نماینده آمریکا در امور ایران انتقاد کرد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: معامله خودروهای وارداتی بدون اعلام قیمت، باطل است؟ / ورییس سازمان خصوصی‌سازی: نقد جدی به مولدسازی وجود ندارد/ پیاز صادر می‌کنیم و بعد با قیمت‌ بالا از خارج وارد کنیم / وزارت اقتصاد: دولت در جنگ اقتصادی مردم را رها نکرده است / نماینده مردم ساوه: دولت قبلی افتخار میکرد که خانه‌‌‌‌ای نساخته است و... را می‌خوانید.
فولاد بدونِ سرمربی، الهلال عربستان را که به‌تازگی نایب قهرمان جام‌جهانی باشگاه‌ها شده ، عذاب داد و اگر در دقایق آخر دچار اشتباه جاگیری دفاعی نمی‌شد می‌توانست شگفتی خلق کند. این آخرین نماینده ایران در لیگ قهرمانان بود...
فولاد خوزستان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا ، گام اول را محکم برداشت و از اعتبار فوتبال ایران در آسیا دفاع کرد.
هر سه نماینده روز دوم کشتی آزاد ایران در تورنمنت زاگرب به مرحله نیمه‌نهایی رسیدند.
امیرحسین زارع، امیرعلی آذرپیرا و علی سوادکوهی بدون اینکه با چالشی جدی در مرحله مقدماتی مواجه شوند، در اولین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی فینالیست شدند.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد ادعاها درباره خرید هواپیماهای بدون سرنشین از ایران را دروغ دانست.
به گفته شیخ طادی، «موقعیت مهدی» ساخته هادی حجازی، «پسر دلفینی» ساخته محمد خیراندیش، «بدون قرار قبلی» ساخته بهروز شعیبی، «تفریق» ساخته مانی حقیقی و «جنگ جهانی سوم» به کارگردانی هومن سیدی، پنج فیلم نهایی هستند که در فهرست نامزدهای معرفی به آکادمی اسکار ۲۰۲۳ قرار گرفتند.
به گفته شیخ طادی، «موقعیت مهدی» ساخته هادی حجازی، «پسر دلفینی» ساخته محمد خیراندیش، «بدون قرار قبلی» ساخته بهروز شعیبی، «تفریق» ساخته مانی حقیقی و «جنگ جهانی سوم» به کارگردانی هومن سیدی، پنج فیلم نهایی هستند که در فهرست نامزدهای معرفی به آکادمی اسکار ۲۰۲۳ قرار گرفتند.
محسن پیرهادی نماینده مردم تهران نوشت:فوت غیرمنتظره مهسا امینی، مردم ایران را سوگوار کرده است؛ هنوز ابعاد ماجرا و چرایی بروز آن بصورت مستند اعلام نشده است. به همین دلیل رفع ابهام از چرایی بروز آن امری ضروری‌ست و باید علل و عوامل بروز اتفاق، بدون فوت وقت روشن شود. به عنوان وکیل مردم برای پاسداری از حقوق مردم و اجرای قانون اساسی و دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیگیر چرایی و چگونگی بروز این اتفاق تلخ خواهم بود.
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی اعلام کرد که نشست شورای حکام درباره برنامه هسته‌ای ایران بدون صدور قطعنامه پایان یافت.
دور مقدماتی نخستین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان با معرفی فینالیست‌های چهار وزن نخست به پایان رسید.
رقابت های وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در روزهای 26 و 27 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و محمدحسین محمدیان نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
به گفته نماینده فروش بلیت فدراسیون فوتبال ایران سامانه فروش، فردا امکان خرید مستقیم بلیط بازی های ایران در جام جهانی فراهم خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ