رئیس کمیته دیوان محاسبات کمیسیون برنامه و بودجه گفت: پژمان پشمچی زاده و سیداحمدرضا دستغیب به عنوان کاندیداهای نهایی ریاست دیوان محاسبات کشور انتخاب شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هشت روستا به عنوان کاندیدای نهایی ایران در پروژه بهترین روستاهای جهانی گردشگری معرفی شدند تا در سطح جهانی رقابت کنند.
در جریان مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس، همه کاندیداها انصراف دادند.
طبق شنیده‌ها، در انتخابات فدراسیون بوکس قرار است از بین ۴ کاندیدای نهایی، سه کاندیدا به نفع یک نامزد کنار بکشند.
انتخابات فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا دوم مرداد برگزار می‌شود و از بین 3 کاندیدای شرکت کننده در انتخابات تنها صلاحیت یک کاندیدا از سوی مراجع ذی صلاح وزارت ورزش و جوانان به تایید نهایی رسیده است.
پس از پایان مهلت قانونی ثبت نام کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی، نفرات ثبت نام کننده مشخص شدند که در بین آنها چند چهره مطرح کشتی از جمله رئیس فعلی این فدراسیون حضور دارند.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیونها از اعلام استعلام نهایی ۳ کاندیدای هاکی برای شرکت در مجمع انتخابات خبر داد و گفت: هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات هاکی در روز یکشنبه ۱۴ اسفند وجود ندارد.
انتخابات فدراسیون هاکی در شرایطی فردا یکشنبه ۱۴ اسفند در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود که هنوز خبری از استعلام نهایی کاندیداها نیست.
تعیین زمان انتخابات فدراسیون‌ها بدون اطمینان از وضعیت کاندیداها و در نهایت تایید صلاحیت دیرهنگام آنها، روند اشتباهی است که در پیش گرفته شده، بدون توجه به هزینه‌هایی که می‌تواند داشته باشد.
صلاحیت علیرضا پورسلمان تک کاندیدای انتخابات پیش روی فدراسیون شمشیربازی از سوی مراجع ذی صلاح تایید نهایی شد.
دبیر مجمع فدراسیون بوکس، بدون اعلام اسامی کاندیداهای انتخابات این فدراسیون از اتمام فرصت ثبت نام نامزدها خبر داد.
با تصمیم مسئولان وزارت ورزش و جوانان، زمان ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون بوکس مشخص شد.
وزارت ورزش و جوانان باید تا قبل از دهم بهمن اسامی نهایی کاندیداهای انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری را اعلام کند.
در جلسه روز یکشنبه کمیته دیوان محاسبات، امور مالی و اموال مجلس برنامه ۶ نفر بررسی شد و برنامه ۷ نفر دیگر از داوطلبان نیز روز دوشنبه بررسی شد و در نهایت، کمیته ۴ نفر را به کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معرفی کرد.
دبیر مجمع فدراسیون اسکواش گفت: در حال حاضر تنها تایید صلاحیت ۲ کاندیدا برای ما معتبر است تا زمانی که تایید صلاحیت‌های جدیدی از سوی نهادهای نظارتی برای شرکت در انتخابات ظرف ۱۵ روز آینده به ما اعلام شود.
در فاصله دو هفته مانده به زمان انتخابات کمیته ملی پارالمپیک هنوز در مورد پرونده ۲۱ کاندیدای این کمیته و صلاحیت آنها برای تصدی ۶ پست تعریف شده، تعیین تکلیف نشده است.
کنفدراسیون فوتبال آسیا دو کشور هند و عربستان را به عنوان گزینه‌های میزبانی جام ملتهای ۲۰۲۷ آسیا معرفی کرد.
شیراز - سرپرست دبیری هیات فوتبال گفت: کمیته سه نفره، اسامی ٩ کاندیدا پست ریاست و ١٣ کاندیدا پست نواب رئیسی را به حراست اداره کل ورزش و جوانان فارس ارسال کرده و در انتظار پاسخ هستیم.
در فاصله یک هفته مانده تا انتخابات کمیته ملی المپیک هنوز فهرست نهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده در اختیار اعضای مجمع قرار نگرفته در حالیکه دستورالعمل اجرایی روی این موضوع تاکید دارد.
فهرست نهایی کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک هنوز اعلام نشده اما خبرنگار مهر کسب اطلاع کرده که از مجموع ۳۱ متقاضی این انتخابات، ۲ نفر بازنشسته شدند و ۳ نفر هم رد صلاحیت!
به گفته نایب رئیس کمیته ملی المپیک، پرونده تمام متقاضیان حضور در انتخابات پس از بررسی فرم‌های ثبت‌نام و تطبیق مدارک در اختیار مراجع ذی صلاح گذاشته شده اما هنوز نتیجه‌ای اعلام نشده است.
اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده برای انتخابات هیات مدیره کانون مرکز اعلام شد.
بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، رنگ‌های قرمز و نارنجی (که معنای آن‌ها «بسیار پرخطر» و «پرخطر» است) که تنها ۵۰ شهرستان کشورمان را در بر گرفته بود، با رشدی سریع به بسیاری از نقاط کشورمان بسط یافته و حالا ۱۴۳ شهرستان کشورمان را در بر گرفته‌اند!
اصولی پس از پایان جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، اعلام کرد: در نهایت و پس از بررسی‌های فراوان و طرح نام کاندیداهای تیم ملی، اعضای هیات رئیسه به ابقای اسکوچیچ رای دادند.
یدو به عنوان روایتی متفاوت از حصر آبادان در دوران دفاع مقدس و تی تی با روایتی دیدنی از شکل گیری یک عشق، روز هشتم جشنواره را برای تماشاگران قابل توجه کردند. در نهایت فهرست نامزدهای دریافت سیمرغ بلورین جشنواره اعلام شد که غیبت برخی چهره‌ها حتی در میان کاندیداهای دریافت سیمرغ چالش برانگیز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ