اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
او با اشاره به سابقه عیدی دادن در روز عید غدیر اظهار داشت: در روایتی نوشته شده که در روز عید غدیر، امام حسن (ع) مهمانی بزرگی برگزار کردند و امام علی (ع) بعد از اقامه نماز به همراه فرزندان و گروهی از یاران خود به منزل ایشان رفتند. بعد از تمام شدن مهمانی، امام حسن (ع) به مردم هدایایی دادند. همین رفتار امام موجب شد که سنت عیدی دادن در روز عید غدیر میان مردم رواج پیدا کند.
والت نائوتا، یکی از متهمان پرونده اسناد ترامپ نیز در رستوران حضور داشت. دستیاران ستاد انتخاباتی ترامپ تصاویر ویدئویی از این توقف را به اشتراک گذاشتند که در آن رئیس جمهور سابق در حال دست دادن و تشکر از حامیان داخل کافه بود.
ارلینگ هالند و جک گریلیش که هر دو در یک ساختمان و یک طبقه زندگی می‌کنند، با پیژامه به مهمانی قهرمانی منچسترسیتی رفتند.
ارلینگ هالند و جک گریلیش که هر دو در یک ساختمان و یک طبقه زندگی می‌کنند، با پیژامه به مهمانی قهرمانی منچسترسیتی رفتند.
سکوهای وطنی کاملا قرمز شده بود، یک سو نساجی‌چی‌ها و سویی دیگر هواداران پرسپولیس که تا صداهای‌شان به طور کامل نگرفت، بی خیال تشویق تیم محبوب‌شان نشدند.
کودکان به جهت این که تجربه کافی در زمینه مهمانی رفتن ندارند، نمی دانند در مهمانی ها چه رفتاری داشته باشند و چگونه رفتار کنند.
پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر هفته آتی در آزادی به مصاف گل‌گهر سیرجان خواهد رفت و سپاهان نیز در ورزشگاه نقش جهان با پیکان روبرو می‌شود. استقلال هم در رفسنجان مهمان مس است.
سال‌ها بود که با مادربزرگم رفت و آمد نداشتیم. بعد از فوت پدرم او با ما معاشرت نداشت. پدرم اعتیاد داشت و همین باعث فوت او شد، اما مادربزرگم می‌گفت که مادرخدابیامرزم در مرگ او مقصر است. من می‌دانستم که کسی زیاد به مادربزرگم سر نمی‌زند. برای همین آن روز دلم هوایش را کرد و سراغش رفتم.
بایرن مونیخ امشب در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان مهمان منچسترسیتی است و برای جبران شکست 3-0 در بازی رفت تلاش می‌کند.
همزمان با ماه مبارک رمضان، ۱۰۰۰ کودک کار مهمان ضیافت افطار شهرداری در فرهنگسرای اشراق شدند.
رئال مادرید امشب در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان میزبان چلسی است.
جرارد پیکه، مدافع سابق بارسلونا، می‌گوید یک بار به خاطر این که پس از شکست این تیم برابر سویا به مهمانی رفته جریمه شده است.
بازی رفت دو تیم یوونتوس و اینتر سه شنبه شب در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی ایتالیا برگزار می شود.
ناصرکنعانی شهادت دو تن از مستشاران نظامی کشورمان در نتیجه حمله اسرائیل به مناطقی در سوریه را بخشی از هزینه‌های مجاهدت ملت بزرگ ایران در مبارزه شجاعانه و مسئولانه علیه تروریسم تکفیری و حامیان شناخته شده آنان از جمله رژیم جعلی صهیونیستی دانست.
تمرین عصر امروز تیم فوتبال گل‌گهر با حضور یک مهمان ویژه برگزار شد.
به گفته این روانشناس، اثرات روانی مثبت دید و بازدید‌های نوروزی و به طور کلی صله رحم با دوستان و آشنایان، تا مدت‌ها در روان افراد باقی می‌ماند.
یک گربه در نشست خبری وینیسیوس جونیور در استادیوم العربی، روی میز کنفرانس رفت.
مجری شبکه بی بی سی فارسی در حالی که تلاش داشت اعتبار از دست رفته خود را برگرداند با مثال مهمان برنامه امید خود را از دست داد.
عضو شورای شهر تهران گفت: منتظر گزارش دستگاه‌ها برای اتفاق رخ داده درباره خانم امینی هستیم.
«پذیرش اینکه یک دختر ۲۲ ساله به همراه خانواده برای گردش و مهمانی به تهران آمده باشد، و با سرنوشت مهسا مواجه شود، برای افکار عمومی مطلقا قابل پذیرش نیست. او هم دختر ما است. بنابراین، چنین رخدادی تبعات بسیار منفی بر روان جمعی شهروندان ایرانی برجای خواهد گذاشت، اما کسی نیست که حداقلی از پاسخ‌گویی را نیز داشته باشد.»
مسوولان تیم اراکی ایتدا می گفتند این افراد مهمان ویژه هستند اما با فشار این افراد به ظاهر متشخص روی داور و شعار علیه پرسپولیسی ‌ها همه چیز لو رفت.
دختر جوان گفت: جناب قاضی هر وقت جایی دعوت بودیم دیر رسیدیم. هر وقت می‌خواستم خرید بروم باید تنها می‌رفتم، هر وقت می‌خواستم دکتر بروم تنها رفتم، تفریح و میهمانی و سفر و همه چی تنهایی بوده، حتی مسافرت هم با پدر و مادرم می‌رفتم، چون ایشون درگیر کارش بوده است؛ هم صحبتی و دیدارمان هم محدود به چند دقیقه در شبانه روز شده است.
زن گفت: زنی از آن سوی خط و در حالی که اشک می‌ریخت ملتمسانه گفت: من از تهران برای زیارت امام رضا (ع) آمده ام و مهمان آقا بودم وقتی آن جوان کیف دستی مرا سرقت کرد بغضم ترکید و او را به امام رئوف سپردم چرا که من اکنون در این شهر غریب افتاده ام و حتی پولی برای بازگشت به تهران هم ندارم.
در بحبوحه کمبود سوخت در هند، واردات زغال سنگ این کشور در ماه ژوئن با وجود افزایش قیمت در سطح جهان، رکورد زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ