محمد حسین شرکاء، رییس هیات مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خراسان رضوی با شلیک گلوله در مشهد به قتل رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل قتل جوان ۳۰ ساله در تهران خبر داد و گفت: پدر این جوان اظهار کرد، پس درگیری لفظی، پس از هل دادن و برخورد سر وی با لبه پله فرزندم فوت کرده است.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان دایره ویژه قتل پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
سرهنگ هادی نجفی گفت: ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه شب گذشته درگیری منجر به قتل در باغ‌های دیزج (کوی ولیعصر) به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ واصل شد که مامورین در محل حضور یافتند. در این سانحه رئیس اورژانس شهرستان همدان به قتل رسید.
یک رسانه عبری مدعی شد که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ایتمار بن غفیر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی را تهدید به قتل کرده است.
دو مرد اجیرکننده در جریان تحقیقات گفته‌های قبلی خود را تکرار کردند. قاتل دکتر نیز در آخرین اظهاراتش گفت‌: مرد مهندسی که با مقتول اختلاف مالی و کاری داشت و از سوی او اخراج شده بود، از من خواست او را بکشم و پول خوبی در برابرش بگیرم.
رئیس پارلمان لبنان امروز پنج شنبه در واکنش به جنایت اخیر نظامیان صهیونیست در نابلس، خواستار تلاش جدی در راستای توقف ماشین جنایات رژیم صهیونیستی شد.
ماسیمو فررو، رییس سابق باشگاه سمپدوریا، می‌گوید با تهدید جدی مرگ روبرو شده و به شدت از این موضوع ترسیده است.
رئیس قوه قضائیه در پی قتل مولوی عبدالواحد ریگی پیامی صادر کرد.
مدیر مسئول روزنامه آمریکایی واشنگتن پست با محکوم کردن اقدام «بایدن» در اعطای مصونیت قضایی به «بن سلمان» تصریح کرد که رییس جمهور کشورش به ولیعهد عربستان مجوز قتل داده است.
رییس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در تحقیقات میدانی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مشخص شد، زن سالخورده که آثار کبودی روی گردنش مشهود بود توسط فردی ناشناس در اثر خفگی به قتل رسیده و طلاهایش به سرقت رفته است.
محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی شب گذشته با حضور در بیمارستان ولیعصر (عج) فراجا در تهران از تعدادی از مجروحان نیروی انتظامی عیادت و دلجویی کرد. قالیباف در جریان این عیادت با اشاره به نقش مهم فراجا در تامین امنیت کشور و مقابله با ناامنی گفت: در این مدت شاهد بودیم که برخی با سوء استفاده از اعتراضات، با به خشونت کشاندن این اعتراضات به اموال عمومی و نیز اموال مردم آسیب زده و دست به قتل و غارت زدند.
رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: دهم آبان جاری فوت مشکوک یک دختر ۲۳ ساله در یک مکان شخصی در خارج از محدوده شهر به اطلاع پلیس رسید که کارآگاهان جنایی فورا به محل اعزام شدند.
بر اساس مستندات موجود، تاکنون تعداد مجموعه جان باختگان هشتم مهرماه و روز‌های بعداز آن در شهر زاهدان ۳۵ تن می‌باشد که شامل: برخی از نمازگزاران در مصلی، جان باختگان در مرحله اول اطراف کلانتری، کشته شدگان از افراد مسلح در اثر درگیری‌ها سطح شهر و همچنین شهروندان بی گناه به قتل رسیده توسط اشرار در مناطق مختلف شهر می‌باشد.
براساس مستندات موجود تاکنون ، تعداد مجموعه جان باختگان هشتم مهرماه و روزهای بعداز آن در شهر زاهدان ۳۵ نفر می باشد که شامل :برخی از نمازگزاران در مصلی ، جان باختگان در مرحله اول اطراف کلانتری ، کشته شدگان از افراد مسلح در اثر درگیری ها سطح شهر و همچنین شهروندان بی گناه به قتل رسیده توسط اشرار در مناطق مختلف شهر می باشد.
براساس مستندات موجود تاکنون ، تعداد مجموعه جان باختگان هشتم مهرماه و روزهای بعداز آن در شهر زاهدان ۳۵ نفر می باشد که شامل :برخی از نمازگزاران در مصلی ، جان باختگان در مرحله اول اطراف کلانتری ، کشته شدگان از افراد مسلح در اثر درگیری ها سطح شهر و همچنین شهروندان بی گناه به قتل رسیده توسط اشرار در مناطق مختلف شهر می باشد.
رییس کل دادگستری گلستان گفت: کیفر خواست پرونده به شهادت رساندن مامور نیروی انتظامی این استان توسط افراد شرور و مسلح، صادر شد.
رییس پلیس آگاهی البرز اعلام کرد: دو روز گذشته فردی با ورود به خانه پدر همسر سابق خود در یکی از مناطق شهر فردیس با شلیک گلوله پدر و مادر همسر سابق خود را به قتل می‌رساند.
سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت با اشاره به دستگیری سه نفر در رابطه با وقوع این قتل گفت: دو نفر از عاملان این جنایت در شهر‌های تهران و ملارد دستگیر شدند. فرد دیگری که ضارب بود نیز به یکی استان‌های غربی کشور متواری و مخفی شده بود که او نیز با تحقیقات پلیس شناسایی و دستگیر شد. این افراد علت و انگیزه خود را اختلافات مالی با مقتول عنوان کردند.
در تحقیقات به عمل آمده؛ ۲ فرد که سابقه اختلاف مالی با مقتول داشتند، شب گذشته شناسایی و دستگیر شدند.
رئیس اسبق پزشکی قانونی کشور با شلیک گلوله به قتل رسید
در بازبینی فیلم دوربین مداربسته مشخص شد، قاتل میانسال که با ماسک و کلاه مشکی صورت خود را پوشانده بود، پس از چند ثانیه تعقیب کردن مقتول در خیابان ایران‌زمین از کوله پشتی خود یک کلت کمری بیرون آورده و ثانیه‌ای بعد، مرد سالخورده را هدف شلیک ۲ گلوله قرار داده است.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از قتل یک پزشک ۸۵ ساله در جلوی درب خانه وی در محله سعادت آباد تهران خبر داد.
سرهنگ جمشید محبت‌خانی فرمانده یگان حفاظت نوشت: عروج شهادت‌گونه‌ی محیط‌بان صدیق و دلاور برومند نجفی، قلب عاشقان محیط زیست ایران زمین را به درد آورد و بار دیگر ثابت کرد که متجاوزان به حریم طبیعت، از ارتکاب هر جرم و جنایتی در جهت ایجاد ناامنی برای ساحت جامعه و اختلال در مسیر حفاظت از محیط‌زیست، فروگذار نیستند.
شاخص کل بورس یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۷۴۸۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۰۴ هزار و ۷۳۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ