دولت روسیه قانونی که قرار است دورکاری متخصصان حوزه فناوری اطلاعات را ممنوع و برخی کارمندان این بخش را ممنوع الخروج کند، مسکوت گذاشته زیرا با کمبود نیروی مستعد در این بخش روبرو است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رزمایش مشترک دریایی روسیه و چین با هدف تقویت همکاری‌های دریایی و حفظ ثبات در منطقه آسیا و اقیانوس آرام از ۲۰ تا ۲۳ ژوئیه برگزار خواهد شد.
وزیر امور خارجه گفت: ضمن اینکه مناسبات دوجانبه و چند جانبه خودمان را با روسیه و چین حفظ می‌کنیم، اما هیچگاه اجازه نمی‌دهیم که روس و یا چین تصور کنند که تنها انتخاب ما هستند.
اسپوتنیک به نقل از وزارت خارجه روسیه از گفت‌وگوی تلفنی امروز (سه‌شنبه) ۲۷ تیر ماه وزرای خارجه روسیه و ایران درباره موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی خبر داد.
معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد تاکید کرد که کشورهای غربی بابت آنچه در اوکراین رخ می‌دهد، بیشتر از رئیس جمهور این کشور مسئول هستند.
وزیر خارجه مجارستان امروز اعلام کرد: کانال‌های ارتباطی با روسیه باید حفظ شود.
براساس نتایج یک نظرسنجی، اکثر اروپایی ها خواستار حفظ روابط با روسیه پس از درگیری در اوکراین هستند.
سخنگوی کاخ کرملین ابراز امیدواری کرد که پویایی بالا بین ترکیه و روسیه در اجرای پروژه‌های مشترک حفظ شود.
کره‌شمالی در بیانیه‌ای به مناسبت چهارمین سالروز سفر «کیم جونگ اون» به مسکو، از اقدامات روسیه در حفظ امنیت و منافع خود حمایت کرد.
وزیر خارجه صربستان می‌گوید حتی در صورت تحریم روسیه، بلگراد انتظار تغییر موضع مسکو در قبال مسئله کوزوو را ندارد.
ارتش اوکراین هم برای حفظ باخموت در ۶ ماه گذشته متحمل تلفات سنگینی شده است از جمله از دست دادن جان هزاران سرباز.
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا گفت که حفظ کانال های ارتباطی با روسیه و چین در حال حاضر از اهمیت بسیاری برخوردار است.
وزارت خارجه اتریش اعلام کرد که پیمان استارت نو به دلیل ماهیت مهم خود باید حفظ شود.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می گوید حفظ وحدت میان کشورهای اروپایی در موضوع بحران اوکراین کار آسانی نبوده است.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که روابط این کشور با صربستان در سال گذشته میلادی مورد آزمایش قرار گرفت.
سخنگوی ریاست جمهور روسیه اعلام کرد این کشور همواره حامی حفظ حقوق صرب های کوزوو است.
سرگئی ورشینین معاون وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه که فقط سوریه و ترکیه می توانند درباره دیدار سران دو کشور تصمیم گیری کنند، گفت که آنکارا لزوم عادی سازی و حفظ روابط با دمشق را درک می کند.
وزیر دفاع نروژ می‌گوید علی‌رغم اختلاف‌ها و شرایط پیرامون جنگ اوکراین، این کشور روابطش با روسیه را حتی در سطح نظامی حفظ خواهد کرد.
وزیر خارجه روسیه می‌گوید که غرب برای حفظ هژمونی خود از کثیف‌ترین نیرنگ‌های مهندسی ژئوپولیتیک استفاده می‌کند.
وزیر خارجه روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: حضور مانند سابق در کشورهای غربی بی معنی است و تمایلی نیز وجود ندارد. هیچ تمایل و فایده ای برای حفظ جایگاه و حضور پیشین در کشورهای غربی وجود ندارد.
«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه با موفقیت وضعیت موجود را برای دو دهه حفظ کرد. با این وجود، او ناگهان به یک ویرانگر و فردی خرابکار تبدیل شد.
رئیس‌جمهور روسیه در نشست بین‌المللی امنیتی در مسکو با انتقاد شدید از سیاست‌های آمریکا و غرب تأکید کرد که هژمونی غرب در حال افول بوده و ناتو در حال سازماندهی خود در شرق است.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه حفظ آتش بس بین مقاومت فلسطین در غزه و رژیم صهیونیستی را خواستار شد.
پیش از شروع رأی‌گیری، نامزد فرانسوی از حضور در انتخابات انصراف داد. همچین ویشی آناند از هند به عنوان نایب رئیس انتخاب‌ شد.
مرکز توسعه، هماهنگی و ارزیابی تحقیقات معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت تقویم فرآیند ارزشیابی جامع تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز تحقیقاتی را منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ