با دستور رئیس قوه قضاییه و در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی قریب به ۳ هزار نفر از زندانیان واجد شرایط آزاد شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست شرکت توسعه و تجهیز از احداث یک ورزشگاه ۴۰ هزار نفری در مجموعه ورزشی آزادی خبر داد.
معاون سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: روز جمعه در تمام طول مسیر راهپیمایی مهمونی غدیر از میدان امام حسین تا میدان آزادی ۳ هزار موکب برپا می‌شود.
دادستان عمومی و انقلاب تهران در بازدید از کانون اصلاح و تربیت تهران، از آزادی دو هزار و ۹۴۳ زندانی در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب تهران در بازدید از کانون اصلاح و تربیت تهران، از آزادی دو هزار و ۹۴۳ زندانی در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
دیدار پرسپولیس و استقلال احتمالا با حضور 50 هزار نفر برگزار می‌شود.
دماوند- رئیس کل دادگستری استان تهران تعداد محکومان مالی در این استان را هزار و ۱۷۷ نفر دانست و گفت: ۱۲۲ مورد از این آمار مربوط به مهریه است، باید زمینه آزادی زندانیان این حوزه فراهم شود.
در جلسه هماهنگی دیدار استقلال و نساجی قول انجام همکاری لازم با هواداران استقلال داده شد.
بر اساس کیفرخواست صادر شده الیویر وند کاستیل متهم به جاسوسی علیه جمهوری اسلامی ایران به نفع سرویس اطلاعاتی بیگانه، همکاری با دولت متخاصم آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، قاچاق حرفه‌ای ارز به مبلغ ۵۰۰ هزار دلار و پولشویی به همین میزان بوده است.
مدیرعامل ستاد دیه کشور از آزادی ۱۶۰ هزار زندانی جرایم غیرعمد توسط ستاد دیه خبر داد.
امروز سکه بهار آزادی نسبت به هفته گذشته با افت قابل توجه قیمت مواجه شد به طوریکه قیمت این سکه با ۳ میلیون تومان کاهش به ۲۲ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان رسیده است.
امروز سکه بهار آزادی نسبت به هفته گذشته با افت قابل توجه قیمت به اندازه ۳ میلیون تومان مواجه شده و به ۲۲ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان رسیده است.
رئیس هیأت امنا ستاد دیه کشور گفت: از ششم فروردین ماه تا به امروز تعداد ۳۲۰ زندانی مرد و شش هزار و ۵۵۵ زندانی بدهکار مالی زن از بند زندان‌های کشور آزاد شده‌اند.
مدیر پروژه مرکز مبادله ارز و طلا گفت: هفته آینده ۳۰۰ هزار سکه ربع بهار آزادی در مرکز مبادله عرضه می شود.
یزد- رئیس مرکز توسعه حل اختلاف با اشاره به راه اندازی پویش سردار سلیمانی برای آزادی زندانیان گفت: در قالب این پویش، ۳ هزار زندانی در سطح کشور از زندان‌ها آزاد شدند.
اژه‌ای رئیس دستگاه قضا گفت: به مناسبت میلاد پر خیر و برکت حضرت صدیقه طاهره(س) بالغ بر ۹۷۵ نفر از زنان زندانی و محکوم با آزادی مشروط یا سایر ارفاقات قانونی، از نعمت آزادی بهره‌مند شدند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی سخنانی، بهره‌مندی قریب به ۳ هزار نفر از زندانیان واجد شرایط از ارفاقات قانونی ظرف مدت ۵ الی ۶ روز را کاری فوق‌العاده و ناشی از برکت خون مطهر شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی دانست و گفت: این اتفاق مبارک که منجر به بهره‌مندی قریب به ۳ هزار نفر از زندانیان و رهایی از قصاص ۱۶ نفر از محکومان شد، به برکت وجودی شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهدت‌های مخلصانه او در راه خدا بود.
با دستور رئیس قوه قضاییه و در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی قریب به ۳ هزار نفر از زندانیان واجد شرایط آزاد شدند.
رئیس کل دادگستری استان تهران از آزادی هزار و ۲۵۴ نفر از زندانیان جرایم مالی غیرعمد با پیگیری‌های قضایی و کمک خیرین خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان تهران از آزادی هزار و ۲۵۴ نفر از زندانیان جرایم مالی غیرعمد با پیگیری‌های قضایی و کمک خیرین خبر داد.
یحیی السنوار معتقد است که راه حل آزادی حدود ۵ هزار اسیر فلسطینی از زندان های صهیونیستی در موضوع تبادل اسرا، نهفته است.
مدیرعامل ستاد دیه کشور از آزادی سه هزار و ۶۰۶ زندانی جرایم غیرعمد با رقم بدهی بالغ بر بیست هزار و ۸۵۵ میلیارد ریال در نیمه نخست سال خبر داد.
مدیر مجموعه ورزشی آزادی با تاکید بر اینکه وضعیت فعلی چمن ورزشگاه آزادی مطلوب است، گفت: با این حال طبق استانداردهای فیفا تعویض کلی چمن و استفاده از چمن هیبریدی در برنامه است.
۴ هزار تماشاگر زن پرسپولیس در آزادی
بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی کشور در برخی استان‌های جنوبی و جنوب غربی کشور دمای هوا، امروز سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ به ۵۰ و بالای ۵۰ درجه سانتی گراد خواهد رسید، بطوریکه در ۲۴ ساعت گذشته نیز دما در اهواز، صفی آباد دزفول، دهلران، بستان، آبادان و امیدیه ۵۱ درجه سانتی گراد در شوشتر و رامهرمز ۵۰ درجه و در شوش ۵۲ درجه سانتی گراد به ثبت رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ