لیساندرو مارتینز، مدافع جدید منچستریونایتد از هواداران این تیم به دلیل استقبال گرم از او در اولین بازی رسمی با پیراهن شیاطین سرخ تشکر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیساندرو مارتینز، مدافع منچستریونایتد، از حال و هوای رختکن منچستریونایتد در فصل جدید خبر داد.
لیساندرو مارتینز، مدافع منچستریونایتد، معتقد است که درگیری آندره اونانا با هری مگوایر اتفاق خوبی بوده و باید ادامه پیدا کند.
بعد از برخوردهای خشن لیساندرو مارتینز با مارتین اودگارد و بوکایو ساکا در بازی شب گذشته مقابل آرسنال، هوادران منچستریونایتد معتقدند که قصاب این تیم برگشته.
لیساندرو مارتینز می‌گوید او به آمادگی کامل دست یافته و آماده شرکت در تمرینات پیش فصل منچستریونایتد است.
لیساندرو مارتینز، مدافع یونایتد، تیم ملی آرژانتین را در تور تابستانی آسیا همراهی نخواهد کرد، به این امید که برای پیش فصل یونایتد، در آمادگی کامل باشد.
هدیه دادن پیراهن منچستریونایتد که توسط لیساندرو مارتینز امضا شده به پاپ فرانسیس به این شایعه دامن زده که رهبر کاتولیک‌های جهان هوادار این فوتبالیست آرژانتینی است.
لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی منچستریونایتد، برای برطرف کردن مصدومیت شدیدش مجبور شد تن به عمل جراحی بدهد.
برای بهبودی مصدومیت لیساندرو مارتینز، ستاره آرژانتینی منچستریونایتد، به بیش از دو ماه زمان نیاز است.
لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی منچستریونایتد در کنفرانس خبری دیدار فرداشب مقابل رئال بتیس گفت از بازی با پیراهن منچستریونایتد خوشحال است و آن را مثل یک رویا می‌داند.
لیساندرو مارتینز، مدافع منچستریونایتد، می‌گوید گاهی کنترل خشمش در زمین بازی بسیار دشوار می‌شود.
لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی یونایتد، به ووت وخهورست، هم‌تیمی‌ هلندی جدیدش، لقب بوبو یا احمق داده که اشاره به درگیری مشهور او با لیونل مسی در جام جهانی قطر دارد.
اولین گل لیساندرو مارتینز آرژانتینی برای منچستریونایتد در لیگ برتر در مقابل صدرنشین لیگ، آرسنال، به ثمر رسید.
لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی، معتقد است که لیونل مسی بهترین فوتبالیست تاریخ است.
سرمربی منچستریونایتد از لیساندرو مارتینز خواست تا با پایان دادن به جشن‌های خود، به انگلیس بازگردد.
لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی منچستریونایتد، در جام جهانی به ندرت به میدان فرستاده شد و رویهم‌رفته تجربه خوبی از حضور در این تورنمنت نداشت.
لیونل اسکالونی، مربی آرژانتین، امروز باید تصمیم بگیرد که آنخل دی‌ماریا در ترکیب اصلی برابر فرانسه بازی کند یا تیمش را با سیستم 3-4-3 و لیساندرو مارتینز در دفاع به زمین بفرستد.
لیساندرو مارتینز، مدافع تیم ملی آرژانتین، رویارویی با روبرت لواندوفسکی را دشوار توصیف کرده است.
ویرژیل فن‌دایک انتقادها از لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی منچستریونایتد، به دلیل قدش را بی پایه و اساس دانسته و می‌‌‌گوید او در یونایتد شروعی فوق‌العاده داشته است.
لیساندرو مارتینز، ستاره منچستریونایتد، پس از گل مساوی این تیم برابر چلسی از خود بی‌خود شد.
جیمی کاراگر، مدافع سابق لیورپول، توصیه جالبی برای رویارویی با ارلینگ هالند به لیساندرو مارتینز داشته است.
لیساندرو مارتینز، مدافع ملی‌پوش آرژانتینی منچستریونایتد، می‌گوید به انتقادها بابت قد کوتاهش اهمیت نمی‌دهد و از شرایط خود در تیم ملی و در باشگاهش کاملا راضی است.
لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی جدید منچستریونایتد، می‌گوید شیاطین سرخ با روحیه جنگنده به میدان می‌روند و بار دیگر تیمی شده‌اند که حریفان از آنها می‌ترسند.
یک رسانه هلندی فاش کرد لیساندرو مارتینز برای راضی کردن آژاکس برای موافقت با انتقال او به یونایتد با مدیر ورزشی باشگاه درگیری لفظی پیدا کرده و حتی کار به فحاشی کشیده است.
لیساندرو مارتینز، خرید جدید منچستریونایتد، که در هفته‌های اخیر با انتقادهای زیادی مواجه بود در جریان پیروزی این تیم مقابل ساوتهمپتون عملکردی عالی داشت تا خودش را به منتقدین ثابت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ