با توجه به نزدیک بودن ایام اربعین حسینی فرماندهی انتظامی خوزستان، هشدارهایی را در حوزه مبارزه با جعل و کلاهبرداری به عزاداران اربعین حسینی ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گاهی اوقات حمله قلبی مترادف با درد قفسه سینه است، اما گاهی اوقات، به‌ویژه در افراد مسن، ممکن است علائم مرتبط دیگری مانند درد یا بی‌حسی که از گردن، شانه یا بازو منتشر می‌شود، وجود داشته باشد.
معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن ارسال نیروهای آمریکایی به منطقه را در تناقض با صلح و سلامت دریانوردی در دریای سرخ دانست.
اهواز- با توجه به نزدیک شدن به راهپیمایی اربعین حسینی، پلیس آگاهی خوزستان هشدارهایی را برای زائران در زمان اعزام به کربلای معلی ارائه داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران هشدارها و توصیه‌هایی را برای برگزاری ایمن مراسم خیمه‌سوزان و شام غریبان ارائه کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا به هشدار‌ها و اطلاعیه‌های جوی در خصوص بارش فصلی باران اشاره کرد و از مسدود شدن محور هراز از صبح امروز خبر داد و گفت: این انسداد تا فردا سه شنبه ادامه خواهد داشت و ممکن است متناسب با شرایط برنامه انسداد تغییر کند.
سرگرد احمدی گفت: ترافیک محور کندوان در زمان حاضر عادی و روان است و کاربران جاده‌ای باید از توقف در حاشیه راه‌ها و رودخانه‌های مسیر پرهیز کنند. با توجه به هشدار‌های هواشناسی و کوهستانی بودن محور، رانندگان ضمن توجه به هشدار‌های پلیس از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.
سیل اخیر جاده چالوس اهمیت توجه کردن به هشدارهای هواشناسی برای کاهش تلفات مالی و جانی در حوادث طبیعی را نشان داد اما چه عواملی باعث بی توجهی مردم و مسئولین به این هشدارها می‌شود؟
حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل و زهک به همشهری آنلاین گفت: طالبان هیچ وقت نمی‌گویند آب نمی‌دهیم. همیشه می‌گویند آب می‌دهیم. چرا می‌گویند؟ برای اینکه فرصت را از ما بگیرند. ما زمانی از خواب بیدار می‌شویم که وقتی شیر آب را باز می‌کنیم، آبی نباشد و الآن دارد همین اتفاق می‌افتد.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ در آستانه آغاز امتحانات دانش‌آموزان هشدارهایی را در خصوص فعالیت سودجویان سایبری به بهانه فروش سوالات امتحان و … ارائه کرد.
موضوع ورود نیروی انتظامی کشور به حوزه اجرایی پدیده‌هایی که از ظرافت‌های بسیار بالایی برخوردار است، خطر استهلاک هیبت و اقتدار نیروی پلیس را در جامعه افزایش می‌دهد. مسئله حجاب و بی‌حجابی یکی از همان مسائل بسیار پیچیده است که نیروی پلیس قادر به مدیریت حاشیه‌های ظریف آن نیست.
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس گفت: لازم است که از توقف‌های سدمعبری در نزدیک تفرجگاه‌ها یا در معابر داخلی بوستان‌ها خودداری شود که این امر منجر به شکل‌گیری ترافیک سنگین در داخل و معابر مجاور آن‌ها و اتلاف وقت هموطنان نشود.
معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی در آستانه روز طبیعت هشدارها و توصیه‌هایی را به شهروندان ارائه کرد.
سردار سعید منتظرالمهدی با تاکید بر اینکه جوانان و نوجوانان عزیز کشورمان با کنترل و مدیریت هیجانات آنی، هم از خطرات احتمالی پیشگیری کنند و هم پلیس را یاری کنند، گفت: با وجود تمامی هشدارها، تبشیر و انذار پلیس، متاسفانه طبق آخرین آمار واصله تا صبح سه‌شنبه، بیش از ۱۵ نفر از هموطنان عزیزمان جان خود را بر اثر هیجانات کاذب و شادی‌های لحظه‌ای از دست داده‌اند.
مدیرکل آموزش همگانی جمعیت هلال احمر، درباره آسیب‌های پنهان انفجار مواد محترقه در آستانه چهارشنبه سوری توضیحاتی داد و گفت: مراقب بالن آرزوها باشید.
معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا گفت: شهروندان با توجه به ایام پایانی سال و افزایش خریدهای نوروزی برای جلوگیری از هر گونه سوءاستفاده سارقان لازم است به هشدارهای پلیس توجه ویژه کنند.
«مهدی المشاط» ضمن درخواست از بیگانگان برای خروج از کشورش، از متجاوزان خواست تا جنگ یمن را متوقف کنند و به محاصره این کشور پایان دهند و اگر چنین نکنند، عواقبش وخیم خواهد بود.
«مهدی المشاط» ضمن درخواست از بیگانگان برای خروج از کشورش، از متجاوزان خواست تا جنگ یمن را متوقف کنند و به محاصره این کشور پایان دهند و اگر چنین نکنند، عواقبش وخیم خواهد بود.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به فعالیت سامانه بارشی و مواج شدن دریا هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.
مدیرکل آموزش‌های همگانی جمعیت هلال‌احمر راهکارهای کلیدی در مواجهه با فرد دچار یخ‌زدگی را تشریح کرد.
بهزاد نبوی گفت: قطعا نمی‌توانیم با معترضان کف خیابان که شعارهای براندازانه می‌دهند، همسو شویم. بحث محافظه‌کاری نیست؛ ما شعارهای آنان را قبول نداریم. ما می‌خواهیم در چارچوب نظام، نظام را اصلاح کنیم. نمی‌خواهیم دینامیت زیر ساختمان نظام بگذاریم، بلکه می‌خواهیم همین بنا را اصلاح و ایراداتش را برطرف کنیم که البته می‌دانیم کار بسیار مشکل و پرهزینه‌ای است.
فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان گفت: این عملیات و دستگیری موفقیت آمیز نشان از اشرافیت اطلاعاتی و توان پی جویی و ردزنی گسترده پلیس دارد و می‌تواند هشداری به دیگر تبهکاران و مجرمان باشد.
پادشاه عربستان با اشاره به تصمیم اخیر اوپک پلاس برای کاهش تولید نفت به‌رغم هشدار‌های آمریکا، گفت که کشورش به شدت تلاش می‌کند تا ثبات و توازن در بازار جهانی نفت برقرار شود از جمله از طریق حفظ توافق اوپک پلاس و کشور‌های هم‌پیمان.
به نظر می رسد مریوان هم آماده میزبانی از رقابت‌های لیگ برتر والیبال با یک‌ کف پوش استاندارد است.
ویدئویی از یک راننده پراید در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که در آن، راننده در اقدامی خطر آفرین دختر بچه‌اش را روی صندوق عقب خودرو در حال حرکت گذاشته و به هشدار‌های اطرافیان بی‌توجه است حالا پلیس در فاصله چند ساعت از انتشار ویدئو به آن واکنش نشان داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ