طبق اعلام سرپرست اداره‌کل استاندارد تهران، در پی افزایش ساخت و ساز برج‌های مسکونی و تجاری در شهر تهران، به ویژه مناطق ۵ و ۲۲، استفاده از آسانسورهای غیراستاندارد و ناایمن مشاهده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به جای این تهدیدات که هیچ پایه قانونی و اخلاقی ندارد و نشانه ضعف دولت است و نه قدرت آن، بهتر است راه را باز کنید، خیلی سریع مجوز دهید، تشویق کنید و دست از سانسور بردارید، اگر هم نظری هست ممیز‌های معتبر و فهمیده، با نویسنده یا ناشر تعامل کنند. هنگامی که همه‌چیز را می‌خواهید، مطمئن باشید، همه‌چیز را از دست خواهید داد. قانون و اخلاق خیابان یک‌طرفه‌ای نیست که دیگران رژه بروند و صاحبان قدرت از آن‌ها سان ببینند. در برابر هر حقی، تکلیفی وجود دارد.
آسانسورها ممکن است به دلایل گوناگونی دچار نقص فنی شده و در هنگام حرکت و جابه‌جایی، به شکل ناگهانی متوقف شوند. در این ویدیو با روش جالب خلاصی از این گرفتاری آشنا شوید.
بازیکنان تیم ملی والیبال پیش از دیدار با آمریکا عکس جالبی ثبت کردند.
ثبت اختراع آسانسور فضایی تات که توسط اداره ثبت اختراع ایالات متحده تأیید شد، مشخص می‌کند که این برج می‌تواند روی هر «سطح سیاره‌ای» و نه فقط زمین ساخته شود.
محمد حسین میثاقی، مجری و گزارشگر معروف تلویزیون تصویری تازه از خودش و پسر خردسال اش مقابل آینه منتشر کرده است.
همسر بازیکن خارجی پرسپولیس تصویری جدید از خودش به همراه او منتشر کرد.
رحیمی‌جهان‌آبادی، درباره تغییر اتوبوسی مدیران پس از روی‌کارآمدن دولت جدید گفت: «مشکلی که وجود دارد، بحث رده‌بندی مدیران و تعریف جایگاه آنها‌ست؛ یعنی برخی مدیران ما آسانسوری بالا می‌آیند؛ یعنی در پایین‌ترین رده یک وزارتخانه قرار دارند، اما ناگهان معاون وزیر یا مدیر‌کل یا وزیر می‌شوند».
سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از فعال‌شدن آسانسورهای ایستگاه مهدیه در خط ۷ بعد از چهار سال خبر داد.
پیرو برگزاری جلسات کارشناسی با موضوع راه اندازی آسانسورهای ساخته شده در خطوط ۶ و ۷ شبکه مترو آسانسور ایستگاه مهدیه در خط ۷ راه اندازی شد.
برای حفظ آرامش اعضای تیم ملی تدابیر ویژه‌ای در هتل ملی پوشان در قطر تدارک دیده شده است.
رئیس هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم عنوان کرد به دنبال ساخت یک کمپ مجهز ورزشی و بهبود کیفیت زمین‌های تمرینی‌شان هستند.
مدیرکل استاندارد و دبیر شورای استاندارد استان تهران گفت:‌ فقط ۴۵درصد آسانسورهای دستگاه‌های اجرایی استان دارای تایید استاندارد با تاریخ معتبرند.
به موجب تلاش‌های صورت گرفته و اخذ تاییدیه از اداره استاندارد استان تهران، برخی آسانسورهای نصب شده در ایستگاه‌های شبکه مترو پایتخت بزودی راه اندازی خواهند شد.
مدیرعامل مترو با تاکید بر اینکه انصافا سازمان استاندارد همراهی لازم را با متروی تهران داشته است، گفت: کارشناسان اداره استاندارد تک به تک آسانسور‌ها را چک کرده و برای آن‌ها تأییدیه صادر می‌کنند که این اقدام بزرگی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ