ماهشهر- رئیس دادگستری بندر امام از محکومیت مسئولان اسبق شهرداری و آبفای این شهرستان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس، وضعیت حجاب در جامعه را غیرقابل قبول می‌داند، او مقصر را «مسئولان» معرفی می‌کند، اما راهکارهایش برای بازگرداندن حجاب به وضعیت سابق، متفاوت با دیدگاه اکثریت کارشناسان است.
گلر اتریشی فولاد در صورت حل شدن مشکل قراردادش، در دربی خوزستان فیکس خواهد بود.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مسئولین در زمینه حجاب و عفاف دغدغه متدینین را مورد توجه قرار دهند و در مقابله با ناهنجاری ها امروز و فردا نکنند.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: با شیوه‌ای که ما در پیش گرفته‌ایم. با این که خود را نیازمند اقناع آحاد مردم نمی‌دانیم، معلوم نیست فردایی که بخواهیم به توجیه مردم کلمات را شمار کنیم، گوش شنوایی خواهیم یافت یا خیر. همین امروز هم کلی دیر شده است چه رسد به فردا‌هایی که در راه است و به ازای هر روز به اندازه چند روز اعتماد عمومی تراش می‌خورد.
این رفتار کریستیانو رونالدو و باشگاه النصر باعث عصبانیت و ناراحتی تیم مصری شده است؛ تا جایی‌ که سرپرست این باشگاه اعتراض خود را به مسئولان برگزاری این رقابت‌ها اعلام کرده‌اند.
وضعیت میزبانی نفت آبادان از استقلال در ورزشگاه خانگی خود عصر روز دوشنبه مشخص خواهد شد.
دبیر فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی کشاورزی ایران از مصرف گوشت های برزیلی در صنایع غذایی خبر داد و گفت: مسئولان اعلام کنند که این گوشت در کدام صنعت مورد استفاده قرار می گیرد.
رفاه عمومی تا چه حد محقق شده؟ تصمیمات دولت‌ها تا چه حد این رفاه عمومی را پشتیبانی کرده است؟ این‌ها سوالاتی است که برخی باید از خود و از افرادی که قدرت دارند بپرسند. درواقع پاسخ دهنده این سوالات باید مسئولان باشند و نه مردم. اگر رفاه حقی است که باید به مردم اعطا شود و باید برای رسیدن جامعه به رفاه تلاش کرد، پس مسئولان به جای پرداختن به حواشی، باید پاسخگوی عملکرد خود باشند و خود را مقصر بدانند که نتوانسته اند برای مردم رفاه مناسبی را ایجاد کنند.
مسوولان فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص برگزاری انتخابات فدراسیون و حواشی موجود راهی سوئیس مقر اتحادیه جهانی شده اند.
پروژه تله‌‌‌کابین گرگان در قالب طرح «پارک جنگلی ناهارخوران» به مساحت ۶۰۲ هکتار که از سال‌‌‌‎ها پیش مطرح شده، موافقان و مخالفانی دارد. از یک سو، مسوولان استانی اجرای این پروژه را باعث رونق گردشگری استان می‌‌‌دانند و از سوی دیگر، مخالفان زیست محیطی هم مسائلی را مطرح می‌کنند که جای تامل دارد.
او در سخنرانی شب بیست و یکم ماه رمضان در حسینیه همدانی‌های تهران، بازجوها، مسوولان و بی‌حجاب‌ها را مخاطب قرار داد و گفت: «۹۰ درصد خانم‌های بی‌حجاب را مقصر نمی‌دانم و خیلی هم دعاگوی آن‌ها هستم و دلم برای‌شان می‌سوزد، حتی اگر بگویند غلط کرده‌ای. باطن این خانم‌ها با خدا است. با نماینده‌های آن‌ها صحبت کنید و خواسته‌های‌شان را بشنوید.»
رئیس فدراسیون فوتبال به منظور مذاکره با مسئولان کنفدراسیون آسیا جهت پیگیری مشکل انتقال منابع مالی باشگاه‌های ایران، سفری به محل مقر این کنفدراسیون در مالزی خواهد داشت.
هافبک نفت مسجد سلیمان تقاضای کمک از مسئولین دارد و امیدوار است محرومیتش بخشیده شود.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به انتقاد تند از مسئولان فدراسیون فوتبال پرداخت و گفت: داور مقصر نیست چرا که به او می گویند چطور قضاوت کند. او هم تابع اوامر است.
در شرایطی که انتخابات بسیاری از فدراسیون‌های ورزشی در موعد مقرر و تا پایان سال برگزار می‌شود، بر خلاف وعده مسئولان وزارت ورزش هنوز اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده جودو اعلام نشده است!
محمدمهدی احمدی، مدافع چپ جوان پرسپولیس پس از مذاکره و توافق با مسئولان باشگاه، با عقد قراردادی تا پایان فصل به صورت قرضی راهی نفت مسجدسلیمان شد.
کیهان نوشت: کشور‌های مختلف دنیا با تدابیری اجازه سوداگری در بازار ارز را نمی‌دهند و برای متخلفان مجازات سنگینی در نظر می‌گیرند مثلا در مصر، همه کسانی که خارج از بانک‌های مورد تایید یا موسساتی که دارای مجوز هستند، معامله ارزی می‌کنند به حبس سه تا ۱۰ سال و جزای یک تا پنج میلیون پوند محکوم می‌شوند.
تا همین دیروز بود که برای فرار از آلودگی هوا و خفگی و کم‌آبی دست به دعا برداشته بودیم تا شاید در بی‌تدبیری مدیران، بارانی ببارد و جان میلیون‌ها نفر نجات یابد. در این میان، اما انگار مسئولانی که مردم را به دعا تشویق می‌کردند، آنقدر روی خشکسالی متمرکز شده‌اند که نزولات آسمانی از ذهن‌شان دور است و با وجود هشدار‌ها هر بار و هر سال غافلگیر می‌شوند، به‌طوری‌که جمله «غافلگیر شدیم!» به یکی از روزمرگی‌های مردم و مسئولان تبدیل شده است.
رئیس قوه قضاییه اعلام کرد: کسانی که در دل و ذهن کسبه و بازاریان رعب و وحشت ایجاد کرده و آن‌ها را تهدید می‌کنند که اگر مغازه‌شان را نبندند، آن را به آتش می‌کشند یا کسانی که که کامیون‌داران و رانندگان زحمتکش را تهدید می‌کنند که اگر بار‌ها را به مقصد برسانند به ماشین‌های‌شان آسیب وارد می‌آورند؛ این‌ها موارد و مصادیق ایذاء و آزار رساندن به مردم است؛ لذا مسئولان قضایی و انتظامی و امنیتی به این قبیل موارد ساده ننگرند و با سرعت و قاطعیت به شناسایی و دستگیری و محاکمه این عناصر ایذاء مردم بپردازند.
مسئولان قوه قضاییه درباره بودجه این دستگاه و مشکلاتی که به لحاظ ساختاری، اداری و بودجه‌ای دارند، نکات خود را مطرح کردند. مقرر شد نمایندگان علاوه بر تعامل با سطوح عالی قضایی از طریق نمایندگانی که توسط دستگاه قضا در ٣١ استان به مجامع نمایندگان در استان ها معرفی شدند
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در روزهای اخیر جلساتی منظم با مسئولان امنیتی کشور داشتیم که مقرر شد با گروهک‌های معاند که قصد برهم زدن نظم عمومی را داشته باشند، ذره‌ای مدارا صورت نمی‌گیرد.
نام‌آشناترین‌های این فهرست که امروز در داروخانه‌ها نایاب شده آلومینیوم هیدروکساید سوسپانسیون خوراکی، دایجستیو قرص انتریک، سایمتیکون (دایمتیکون فعال شده) آنتی‌هستامین دکونژستانت، اکسپکتورانت شربت خوراکی، دیفن هیدرامین هیدروکلراید محلول خوراکی، اشک مصنوعی و محلول سدیم کلراید و لیدوکایین هیدروکلراید بود، اما دیروز یکی از مسوولان سازمان بیمه سلامت ایرانیان اعلام کرد که برخلاف وعده‌های دولت، این فهرست مفصل ۳۰۰ و خرده‌ای قلم از پوشش بیمه‌ای خارج شده، چون طی ۴ ماه گذشته و در جریان اجرای طرح دارویار، اصلا شورای عالی بیمه جلسه‌ای نداشته که بخواهند فهرست جدید از دارو‌های پرمصرف و ایجاد پوشش بیمه‌ای برای آن‌ها را بررسی و تایید و تصویب کنند.
سرمربی جدید تیم ملی مصر با مسئولین فدراسیون فوتبال این کشور دچار اختلاف شده است.
دبیرکل فدراسیون فوتبال به دعوت مسئولان فیفا صبح امروز تهران را به مقصد زوریخ ترک کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ