مهاجم اسبق پرسپولیس با توافق با مدیران این تیم، قراردادش را به امضا رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بایر لورکوزن اعلام کرد یوسیپ استانیشیچ را با قراردادی قرضی و یک ساله از بایرن مونیخ به خدمت گرفته است.
با موافقت باشگاه پرسپولیس، مهاجم جوان این تیم به صورت قرضی به تراکتور تبریز پیوست.
حکیم زیاش، بازیکن مراکشی، به گالاتاسرای پیوست.
مدافع پیشین کپز آذربایجان و تراکتور به مس سونگون ورزقان پیوست.
باشگاه الاهلی عربستان با قراردادی 3 ساله مریح دمیرال را جذب کرد.
باشگاه استون‌ویلا اعلام کرد نیکولو زانیولو، ستاره ایتالیایی گالاتاسرای را با قراردادی قرضی با بند خرید دائمی به خدمت گرفته است.
با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال ایتالیا، لوچانو اسپالتی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور معرفی شد.
جماران عکسی از مهدی هاشمی را در مراسم عزاداری امام حسین (ع) در دفتر رییس دولت اعتدال منتشر کرد. مهدی هاشمی که به تازگی دوره محکومیتش تمام و از زندان آزاد شده است، در مراسم‌های رسمی و غیررسمی که از سوی اصلاح‌طلبان برگزار می‌شود، شرکت می‌کند. تصویر زیر از آخرین حضور او در مراسم عزاداری امام حسین در دفتر حسن روحانی است:
برگزاری مراسم برترین‌های فوتبال ایران هم یکی از رسومی است که مدت‌ها از آخرین دوره برگزاری آن گذشته است.
عیسی آل کثیر رسما بازیکن سپاهان است این خبری است که پرسپولیسی ها شروع به هضم آن کرده اند.
عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس پس از جدایی از این تیم، با سپاهان به توافق رسید و رسما زردپوش شد. انتقال آل کثیر در حالی صورت گرفت که صحبت‌هایی درباره تمدید قرارداد این مهاجم با پرسپولیس شنیده می‌شد اما پرسپولیس با گلزن دربی به توافق نرسید. قرارداد این بازیکن با سپاهان ۲ ساله است.
با افتتاح غرفه ایرانسل در سالن اصلی (۳۸) توسط دکتر عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، رسما آغاز به کار کرد.
اکانت رسمی لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد که عبدالله المعیوف دروازه بان الهلال از سال ۲۰۱۲ تاکنون بیشترین کلین شیت را در لیگ قهرمانان آسیا داشته است. دروازه بان الهلال با ۲۵ کلین شیت، خالد عیسی اماراتی و کلود امین قطری با امتیاز ۱۸ کلین شین در رده‌های بعدی قرار گرفتند. علیرضا بیرانوند نیز با ۱۵ کلین شیت در رتبه سوم قرار دارد.
در حالی که طی روز‌های اخیر ویدئو‌های از عدم اجازه ورود دختران و زنان به مترو و هواپیما بدلیل استفاده از کلاه بجای روسری یا مقنعه در رسانه‌های رسمی منتشر شده بود، ایسنا عکسی از حضور یک کم حجاب کنار چادری‌ها در راهپیمایی روز قدس امروز در تهران منتشر کرد.
باشگاه چلسی از خرید جدید خود انزو فرناندز رسما رونمایی کرد تا مشخص شود این هافبک آرژانتینی با پیراهن شماره 5 چلسی بازی خواهد کرد.
عیسی آل کثیر پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت سخت و طولانی مدت خود پس از حدود یک سال و یک ماه در یک بازی رسمی به زمین رفت.
هومن جوکار فعال محیط زیست نوشت: رسم بود برای توله یوز‌های اسیر، اسم گذاشته شود. با آقای میرصادقی که سال‌ها در حال ساخت فیلم از یوز بود و ذوق هنری داشت، تماس گرفتیم، ایشان آمدند و پیشنهاد دادند که اسم کسی که او را نجات داده روی توله بگذاریم، اینطور بود که نام خانوادگی رضا کوشکی را روی توله‌یوزگذاشتیم .
هرچند فعلاً در مواضع رسمی عربستان و امارات برآیند روشنی دیده نشده است، اما نشانه‌هایی از یک تنش پنهان در روابط دو طرف وجود دارد. این تنش احتمالی فعلاً بروندادی غیر از قهر‌های موقت دوطرفه نداشته است و باید دید به‌زودی پایان می‌یابد و یا ادامه پیدا می‌کند و در آن صورت آیا در رفتار‌ها و سیاست‌های دو طرف نمود عینی آشکار پیدا می‌کند؟
عیسی کلانتری می‌گوید: تفکر آبی کاوه مدنی هم مثل من بود. وزیر اطلاعات سه بار رسما در دولت گزارش داد که کاوه مدنی جاسوس نیست. ولی مجبور شد از کشور خارج شود. روحانی هم نتوانست کاری کند. وزیر اطلاعات دنبال کارش بود ولی نتوانستند مثل همین محیط‌زیستی‌هایی که در زندان هستند.
عیسی کلانتری می‌گوید: تفکر آبی کاوه مدنی هم مثل من بود. وزیر اطلاعات سه بار رسما در دولت گزارش داد که کاوه مدنی جاسوس نیست. ولی مجبور شد از کشور خارج شود. روحانی هم نتوانست کاری کند. وزیر اطلاعات دنبال کارش بود ولی نتوانستند مثل همین محیط‌زیستی‌هایی که در زندان هستند.
صفحه رسمی اتحادیه جهانی کشتی با انتشار عکسی از شاگردان پژمان درستکار، از سفر تیم ایران به آمریکا برای شرکت در جام‌جهانی 2022 خبر داد.
مشاهدات میدانی خبرنگاران ایرنا حاکی است تا کنون بیش از ۱۵ نفر زخمی شده اند و شاهدان عینی هم گفتند ۱۹ نفر کشته شده اند ولی آمار رسمی تا کنون در این زمینه منتشر نشده است.
عکسی از حضور علی لاریجانی در راهپیمایی اربعین رامی بینید.
عیسی مرادی مهاجم تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه نظر مثبت مورایس را جلب کرد و به صورت رسمی به عضویت سپاهان درآمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ