عیسی آل کثیر پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت سخت و طولانی مدت خود پس از حدود یک سال و یک ماه در یک بازی رسمی به زمین رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایرنا نوشت: زائران حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) امروز دوشنبه ۲۳ مردادماه نماز صبح را در حرم حضرت احمدبن موسی علیه السلام اقامه کردند
شاید کمتر هواداری در فوتبال ایران تصور می‌کرد عیسی آل‌کثیر را پس از دبل قهرمانی با پرسپولیس در اردوی رقیب ببیند.
علی پروین و وحید قلیچ اخیرا در تمرین تیم پیشکسوتان پرسپولیس باهم دیدار داشتند و عکسی یادگاری هم گرفتند.
عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس پس از جدایی از این تیم، با سپاهان به توافق رسید و رسما زردپوش شد. انتقال آل کثیر در حالی صورت گرفت که صحبت‌هایی درباره تمدید قرارداد این مهاجم با پرسپولیس شنیده می‌شد اما پرسپولیس با گلزن دربی به توافق نرسید. قرارداد این بازیکن با سپاهان ۲ ساله است.
پس از اجرای عملیات جهادی از سوی مبارزان فلسطینی در نزدیکی شهرک صهیونیستی عیلی، رسانه‌ها و مسئولان صهیونیستی در بهت و حیرت فرو رفتند.
مراسم تشییع شهید عیسی شجاعی که پس از ۴۰ سال پیکر مطهرش بازگشته امروز با حضور پرشور مردم استان البرز برگزار شد.
عیسی آل‌کثیر در جشن قهرمانی پرسپولیس، شمایل منحصر به فردی داشت.
مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه پس از دیدار برابر هوادار و راهیابی سرخپوشان به فینال جام حذفی با سوالی درباره عکس جنجالی روز‌های اخیر مواجه شد.
پس از گل بابک مرادی پرسپولیسی‌ها چند دقیقه نفس‌گیر را در ورزشگاه اکباتان تجربه کردند.
اگر پنج علامت یا بیشتر دارید که بیشتر از دو هفته ادامه‌دار شده احتمالاً افسردگی پس از زایمان دارید. نشانه‌های عینی یک عارضه (signs) یعنی چیز‌هایی که شخص دیگری غیر از خود شما هم بتواند آن‌ها را ببیند و متوجه شوید یا درموردتان بداند، مثلاً سرفه یا راش پوستی. اما سرنخ‌ها یا علائمی که خود بیمار با زبان عامیانه خودش در وصف حالش بیان می‌کند Symptom هستند و دیگران نمی‌توانند آن‌ها را ببینند،
سعید مهری می توانست تنها یک دقیقه پس از گل عیسی آل کثیر، پیام آور شادی برای تیمش باشد.
آن‌ها را در یخچال بگذارید. آن‌ها تا ۲ هفته خوب هستد (فقط توجه کنید که برخی از مواد تزئینی آن‌ها ممکن است پس از بیرون آوردن از یخچال ذوب شوند، مثل کاکائو یا میوه پودر شده). شما می‌توانید بلافاصله پس از خارج کردن از یخچال ترافل‌ها را مصرف کنید یا بگذارید کمی بیرون بمانند تا نرمتر شوند. به این منظور به مدت ۲۰ دقیقه بگذارید در جای خنکی از اتاق بمانند.
با تاسیس بانک ملی در دوره پهلوی، سازوکار کهن و پیچیده پرداخت‌ها با استفاده از صدور فرمان و برات منسوخ شد و از آن پس حقوق و عیدی کارکنان دولتی از طریق بانک ملی مستقیما پرداخت می‌شد. با وجود این تغییرات، پرداخت عیدی پایان سال به‌عنوان یک سنت ایرانی با سابقه تاریخی هنوز هم رایج است و دولت و دیگر کارفرمایان هرسال پیش از فرارسیدن عید نوروز مبلغی برابر با حقوق یک ماه را به کارکنان خود پرداخت می‌کنند.
عیسی آل‌کثیر پس از گلزنی در اصفهان تلاش می‌کند یک گل خارج از خانه مهم دیگر در تبریز به ثمر برساند.
عیسی آل‌کثیر پس از پیروزی برابر سپاهان ابراز امیدواری کرد که روند گلزنی‌هایش ادامه داشته باشد.
پردیس ثابتی، دختر پرویز ثابتی رئیس اداره امنیت داخلی ساواک، پس از ۴۴ سال عکسی از او منتشر کرد.
تصویری از تخریب جاده هاتای و ریحانلی ترکیه پس از زلزله، منتشر شده است.
یک گردشگر آمریکایی پس از حمله به مجسمه عیسی مسیح در کلیسای بیت المقدس فریاد زد: شما نمی‌توانید در اورشلیم بت داشته باشید، اینجا یک شهر مقدس است.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات پس از جلسه هیات دولت گفت: ا تلاش همکاران 150 بازی پر مخاطب در کشورمان به داخل کشور منتقل شدند که زمان پینگ بازی را تا یک چهارم کاهش خواهد داد.
علی کریمی پس از ماه‌ها که از ایران خارج شده و عکسی از خود منتشر نکرده بود در دیداری با خبرنگار حوزه فیتنس و پرورش اندام مقابل دوربین قرار گرفت.
مهدی ترابی هافبک پرسپولیس قصد داشت خوشحالی پس از گل خاصی انجام دهد.
آل‌کثیر، مهاجم مصدوم پرسپولیس پس از ماه‌ها کیت تمرینی تیم محبوب خود را به تن کرد.
«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات گفت: «بهتر است آن‌ها در فرمایشات خود بحث‌های کارشناسی را هم در نظر بگیرند. البته اخلاق ما این نیست که گذشته را تخریب کنیم. آن‌ها به طور مثال می‌گویند سرکوب تعرفه اینترنت در ۴ سال گذشته نداشتیم، اما در سازمان تعزیرات پرونده ۱۱۰۰ میلیارد تومانی برای جریمه ۲ اپراتور وجود دارد که به خاطر افزایش اندک تعرفه در سال‌های گذشته بوده است؛ اگر این سرکوب تعرفه نیست پس چیست؟ آیا روا است برای محبوب ماندن، اجازه ندهیم تعرفه‌ها افزایش پیدا کند که در نهایت منجر به عدم توسعه شبکه شود؟»
آخرین وضعیت مهاجم پیشین تیم پرسپولیس پس از جراحی زانو مشخص شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ