رجوه بنت السیف از قبیله سبیع است که از قبایل مهم منطقه العطار در سدیر نجد عربستان به شمار می‌رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنارو گتوزو چند پیشنهاد از تیم‌های عربستانی را رد کرده است و حتی تماس تلفنی ولیعهد این کشور هم باعث نشده تا نظر او عوض شود.
باشگاه نیوکسل پیشنهاد 80 میلیون پوندی خود را برای جذب اورلین شوامنی به رئال مادرید ارائه داد.
شاهزاده محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان، پروژه خصوصی‌سازی باشگاه‌های ورزشی به منظور دستیابی به اهداف چشم‌انداز عربستان 2030 در بخش ورزش را آغاز کرده است.
نشریه آمریکایی «کریستین ساینس مانیتور» معتقد است که عروسی سلطنتی اردن، حامل مفاهیم سیاسی در مورد آینده پادشاهی در این کشور است.
انتشار تصاویری از حضور فرح در مراسم جشن عروسی ولیعهد اردن در ساعات گذشته موجب جنجال‌های زیادی شده.
عروسی سلطنتی ولیعهد اردن از هفته قبل با مراسم حنابندان آغاز و در ادامه با کنسرت ها و جشن های مختلف تداوم یافته و امروز مراسم اصلی با حضور 1700 مهمان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.
پادشاه اردن و ولیعهد سعودی در شهر جده عربستان با هم دیدار و درباره روابط دوجانبه و مسائل منطقه‌ای و بین المللی رایزنی کردند.
منابع عراقی امروز یکشنبه از دیدار ولیعهد عربستان سعودی با رهبر جریان حکمت ملی عراق در شهر جده خبر می‌دهند.
خبرگزاری رسمی امارات چهارشنبه شب از تعیین خالد بن محمد بن زاید به عنوان ولیعهد ابوظبی خبر داده است.
با تاخیری تقریباً یکساله، حاکم امارات سرانجام ولیعهد خود را معرفی کرد.
برخی منابع از توطئه محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی برای تغییر کاربری های اسلامی مرتبط با کوه احد خبر دادند.
پایگاه خبری النشره در گزارشی اعلام کرد که بعد از برگزاری نشست بغداد در ماه آگوست گذشته، امان پایتخت اردن قرار است در بیستم ماه جاری میلادی (دسامبر) میزبان نشستی منطقه‌ای در خصوص عراق باشد. در این نشست قرار است ایران و ترکیه و تعدادی از کشور‌های عربی از جمله عربستان مشارکت داشته باشند. برخی منابع لبنانی با اشاره به اینکه قرار است در این نشست موضوع انتخاب رئیس جمهور لبنان بررسی شود مدعی شدند که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان و سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در حاشیه این نشست باهم دیدار خواهند کرد.
یک رسانه لبنانی به نقل از برخی منابع مدعی شد در حاشیه نشستی در اردن ولیعهد سعودی و رئیس جمهور ایران احتمالا دیدار خواهند کرد.
یک رسانه لبنانی به نقل از برخی منابع از دیداری که در حاشیه نشستی در اردن میان ولیعهد سعودی و رئیس جمهور ایران برگزار خواهد شد، پرده برداشت.
ولیعهد عربستان سعودی برای شرکت در مراسم افتتاحیه جام جهانی قطر، وارد دوحه شد.
خبرگزاری بلومبرگ از لغو سفر محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی به ژاپن خبر داد.
سلمان بن حمد آل خلیفه ولیعهد بحرین در تماس تلفنی با نتانیاهو، پیروزی وی در انتخابات اخیر و مکلف شدن به تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.
در نشست سران عرب که از روزگذشته در الجزایر در حال برگزاری است، مقامات کشورهای عربی بر حل و فصل مسئله فلسطین و مسائل منطقه ای تاکید کردند.
آمریکا و عربستان در جده برای افزایش تولید نفت به توافق محرمانه رسیده بودند، اما بن‌سلمان به آن عمل نکرد.
ولیعهد عربستان امروز چهارشنبه از تأسیس ۵ شرکت منطقه‌ای توسط صندوق سرمایه‌گذاری عربستان در اردن، بحرین، سودان، عراق و عمان خبر داد.
منابع کویتی از شروع رایزنی ها برای تشکیل دولت جدید این کشور خبر دادند.
ولیعهد عربستان و نخست وزیر کویت امروز سه شنبه دیدار و درباره تحولات منطقه ای و بین المللی رایزنی کردند.
دربار پادشاهی اردن تصاویری از مراسم نامزدی شاهزاده حسین بن عبدالله دوم، ولیعهد اردن را منتشر کرده است. عروس رجوه خالد بن عبدالعزیز متولد عربستان سعودی است. مراسم نامزدی با حضور ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن و ملکه رانیا در منزل پدر عروس در ریاض عربستان برگزار شد.
محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی در گفتگو با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان، بر لزوم تقویت روابط دوجانبه تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ