یک رسانه لبنانی به نقل از برخی منابع مدعی شد در حاشیه نشستی در اردن ولیعهد سعودی و رئیس جمهور ایران احتمالا دیدار خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شنیده می‌شود شجاع خلیل زاده کاپیتان تراکتور تبریز تصمیم گرفته است پیش از بازی با پرسپولیس از یحیی گل محمدی رخصت بگیرد.
میلان برای دو بازیکن مهم ویارئال نقشه چیده و به همین منظور نماینده هایش امروز با مدیران باشگاه اسپانیایی دیدار خواهند داشت.
فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید امروز در محل تمرین با کارلو آنچلوتی دیدار کرد.
استقلال برای دیدار برابر مس رفسنجان، با چند تغییر مهم در خط دفاعی و خط میانی به میدان خواهد رفت.
میلان در دیداری حساس برابر لاتزیو 2-0 پیروز شد و موقتا به رتبه چهارم جدول سری آ صعود کرد. این یک پیروزی مهم قبل از مصاف با اینتر در یورو دربی بود.
مهدی تاج در تاجیکستان دیداری با رییس فیفا و ای اف سی داشت و در این میان صحبت های مهمی رد و بدل شد.
ناپولی تایید کرد ویکتور اوسیمن، ستاره تهاجمی این تیم، دیدار روز یکشنبه مقابل میلان در سری آ را از دست داده و حتی ممکن است دیدار مهم دو تیم در لیگ قهرمانان را هم از دست بدهد.
میلان و ناپولی باید ظرف هفده روز، سه دیدار فوق العاده حساس و مهم را برابر همدیگر برگزار کنند.
مهدی طارمی در دیدار پورتو مقابل استوریل نیمکت نشین بود اما در نیمه دوم به میدان آمد و گلزنی کرد. این مهاجم ایرانی در آستانه بازی با پورتو از پاسخ به سئوال درباره نیمکت نشینی‌اش خودداری کرد.
پرسپولیس خواهان برگزاری بازی با سپاهان با حداکثر تعداد تماشاگران در ورزشگاه آزادی شده است
وزیر امور خارجه کشورمان روابط میان ایران و ارمنستان را تاریخی خواند و با اشاره به دیدار بسیار خوب و مهم مقامات عالی‌رتبه دو کشور در تهران و توافقات انجام شده، افزود خوشبختانه ما در مسیر اجرای نقشه راه دو کشور برای گسترش روابط دوجانبه حرکت می کنیم.
رئیس افتخاری فدراسیون فوتبال روسیه از دیدار دوستانه تیم ملی این کشور با ایران استقبال کرد و گفت: این مسابقه هم از نظر ورزشی برایمان مهم است و هم از نظر تبلیغاتی.
سرمربی فولاد درخواست کرد تا دیدار با پرسپولیس را در حضور تماشاگران اهوازی برگزار کند.
مدیرعامل و سرمربی استقلال عصر امروز دیداری صمیمانه داشتند و برنامه‌های تیم را مرور کردند.
مدیرعامل و سرمربی استقلال عصر امروز دیداری صمیمانه داشتند و برنامه‌های تیم را مرور کردند.
سه بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت نمی‌توانند در دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته سیزدهم لیگ برتر بازی کنند.
یک رسانه لبنانی به نقل از برخی منابع از دیداری که در حاشیه نشستی در اردن میان ولیعهد سعودی و رئیس جمهور ایران برگزار خواهد شد، پرده برداشت.
پیرو انتشار اخبار مستند در رابطه با برگزاری دربی رفت بدون حضور تماشاگر مسئولان باشگاه استقلال به این موضوع واکنش نشان دادند.
استقلال چهارشنبه هفته جاری مصاف با نساجی در سوپر جام را پشت سر خواهد گذاشت. دیداری که قرار است در استادیوم باهنر کرمان برگزار شود.
استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی میلان، شرایط تیمش پیش از دیدار با دینامو زاگرب را خوب توصیف کرده است.
مهدی قایدی که در چهار دیدار قبلی از ابتدا به میدان رفته بود، امروز کار را از روی نیمکت آغاز می کند.
محافظه‌کاری سرمربی پرسپولیس در بازی خانگی مقابل تراکتور هم ادامه پیدا کرد و تغییر تاکتیک یحیی گل‌محمدی در واپسین لحظات بازی برای تغییر نتیجه بی‌فایده بود.
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: در رقابت‌های قهرمانی جهان هر مسابقه حکم فینال دارد، زیرا نتیجه همه مسابقات برای تیم‌ها مهم است و هیچ دیداری را نمی‌توان ساده گرفت.
پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: مسابقه با آرژانتین دارنده مدال برنز المپیک مهم‌ترین دیدار دور گروهی تیم ایران بود و با برنامه‌ریزی دقیق پیروز این میدان مهم شدیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ