محققان دریافتند که این ابزار‌ها متعلق به محوطه‌های «پلیستوسن»، همچون «پدرا فورادا» با سنگ‌هایی که توسط میمون‌های کپوچین ساخته شده‌اند دارای سازگاری هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابزار‌های تولید تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی در عرض چند ثانیه و تنها بر اساس چند کلمه یا جمله، تصاویری به ما ارائه می‌دهند که گاهی می‌توانیم دقایقی طولانی به آن‌ها نگاه کنیم و از جزئیاتشان لذت ببریم. در اینجا نمونه‌هایی از چنین تصاویری را می‌بینید؛ منظره‌هایی که هوش مصنوعی بر اساس توصیفاتی از جهنم ترسیم کرده است: جانورانی مهیب و اهریمنی، خزندگانی ترسناک که از دل آتش سربرآورده‌اند، شهر‌هایی در شعله و دود و درختانی آتشین با میوه‌های شیطانی.
عینک‌هایی هستند که سوالات را اسکن و به شخص بیرون از جلسه کنکور ارسال می‌کنند تا جواب را با گوشی به فرد کنکوری برساند. رونمایی از ابزار‌های تقلب کنکور روی آنتن زنده را ببینید.
این سنگ جلادهنده که در منطقۀ حفاظت‌شدۀ «درۀ سنگ‌ها» در انگلستان کشف شده، حدود ۵ هزار سال قبل برای تیز کردن ابزار‌هایی از جمله تبر‌های سنگی مورد استفاده قرار می‌گرفته است.
این سنگ جلادهنده که در منطقۀ حفاظت‌شدۀ «درۀ سنگ‌ها» در انگلستان کشف شده، حدود ۵ هزار سال قبل برای تیز کردن ابزار‌هایی از جمله تبر‌های سنگی مورد استفاده قرار می‌گرفته است.
باستان‌شناسان معتقدند این گور متعلق به یک پزشک دوره‌گرد رومی اوایل دوره‌ی امپراتوری روم است.
تا الان سازمان مالیاتی موفق شده است از کسانی که درآمد‌های شفاف و ثبت شده‌ای دارند، مالیات بگیرد. در حالی که بخشی از فعالان اقتصادی حساب و کتاب هایشان روشن نیست. این دسته از مشاغل مالیات نمی‌پردازند و به همین دلیل مسئولیت تأمین درآمد‌های مالیاتی دولت بر عهده‌ی اقشار خاصی است.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه تأکید کرد: دشمن از ابزار رسانه و ابزارهای شناختی استفاده می‌کند، ما هم دقیقاً باید از همین ابزار برای حفظ و بهبود عفاف و حجاب در جامعه استفاده کنیم.
ابزار‌های کشف شده در این مقبره یک بستۀ کامل از تجهیزات بسیار ارزشمند پزشکی مربوط به دوران روم باستان هستند.
اگر ابزار‌های نهایی برای دستیابی به اهداف کلیدی آمریکا ناکارآمد باشند، گزینه‌های تعامل همچنان می‌توانند راه بهتری برای خروج از بن‌بست هسته‌ای ارائه دهند. از زمان خروج دولت ترامپ از برجام، نبود هماهنگی دیپلماتیک، پیشرفت در مذاکرات هسته‌ای را متوقف کرده است.
ریاض به‌طور سنتی فاقد ابزار‌های دیپلماتیک اجبارآمیز و بازدارندگی نظامی برای تحت فشار قرار دادن عوامل امنیتی و نظامی در داخل ایران، برای سازش بوده است. میانجیگری چین ممکن است این ضعف را جبران کند، اما اگر تهران تعهدات خود را نقض کند، پکن را نیز در کانون توجه قرار می‏دهد.
گوگل و مایکروسافت روی ابزار‌های هوش مصنوعی جدید برای برنامه‌های اداری خود شرط بندی می‌کنند.
مقامات آمریکایی و رهبران اپوزیسیون ونزوئلا اصرار دارند که رژیم مادورو شکننده‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد. حمله روسیه به اوکراین روابط مادورو با مسکو را پیچیده کرده است. اکنون که ونزوئلا با رقابت مخلوط‌های باکیفیت‌تر روسیه مواجه است، قاچاق نفت خام سنگین تحریم‌شده خود به بازار‌های آسیایی را دشوارتر می‌یابد.
یافته‌ها نشان می‌دهد که میمون‌های کپوچین در شمال شرقی برزیل قادر به ساخت و استفاده از ابزار‌های سنگی بسیار متنوعی هستند. همان‌طور که اولین‌بار در سال ۲۰۱۷ گفته شده بود، این یافته‌ها احتمال ساخت این ابزار‌ها توسط میمون‌ها را قوت بخشید.
مهارت تهیه «کله‌کنجی» در سوم تیرماه سال ۱۳۹۹ به شماره ۲۱۲۲ در فهرست آثار ناملموس به ثبت رسیده و بنا به گفته رائد ناصری‌فر به عنوان محصول سنتی ایلام در بسته‌های استاندارد در بازار‌های این استان به مردم و گرشگران به فروش می‌رسد.
اکونومیست ابزارهای کنترلی فدرال رزرو در برابر تورم را ناچیز دانست.
ساعاتی پس از حذف روبیکا از روی گوگل پلی به این دلیل که بر اساس اعلام این فروشگاه اینترنتی گوگل، روبیکا به خاطر عدم آپدیت سازی زیرساخت هایش، یک بدافزار ناامن شناخته شده بود، درحالی که مسئولان روبیکا در حال مکاتبه انگلیسی و پرسیدن دلایل بلاک و حذف از روی بزرگترین فروشگاه مجازی بودند، خود گوگل پلی از دسترس در ایران خارج شد.
رئیس فدراسیون کاراته گفت: سیاست و برنامه‌های فدراسیون کاراته اعزام‌های کیفی به مسابقات قهرمانی جهان رده‌های پایه و قهرمانی آسیا در تمامی رده‌های سنی است.
بیژن عبدالکریمی گفت: اقتدار تنها در کاربرد زور نیست؛ باید از ابزار‌های نرم هم برای فرو نشاندن خشم و نارضایتی بحق مردم استفاده کرد. این مواجهه یک ظرافت خاص می‌طلبد. من خواهان تضعیف قدرت سیاسی کشور نیستم. خطر تجزیه ایران برای من و هر ایرانی میهن دوستی جدی است، اما راه مقابله با تجزیه‌طلبی از طریق روش‌های سلبی نیست.
تیم‌های گوگل در تلاش هستند تا ابزار‌های این شرکت را در دسترس افراد بیشتری در ایران قرار دهند.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری ضمن تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی باید از ابزار‌ها و بستر‌های نوآورانه در امر قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین کمک بگیرد، گفت: با استفاده از این ابزارها، نخبگان به مسائل کشور وصل می‌شوند و از این رهگذر به راه‌حل و پاسخ دقیق‌تری دست خواهیم یافت.
رژیم سعودی با معرفی طیف متنوعی از نرم افزار‌ها در شبکه‌های اجتماعی، سعی دارد فضا را برای فعالیتِ فعالان و منتقدان تنگ‌تر کند. در این راستا، صدور احکام قضایی سنگین اخیر علیه دو زن عربستانی (۳۴ و ۴۵ سال حبس برای "سلما الشهاب" و "نورا بنت سعید القحطانی") که اقدام به انتشارِ محتوا‌هایی در فضای مجازی در انتقاد از رژیم سعودی کرده بودند نمود‌هایی از این رویه رژیم سعودی در نظر گرفته می‌شود.
سرپرست هیأت باستان‌شناسی محوطه داوودآباد گفت: با توجه به ترک آگاهانه این بنا در کاوش‌های انجام شده، اشیاء و یافته‌های سالمی به‌دست نیامد و مهمترین یافته این فصل بقایای یک مجمر سفالی است که در سطح بدنه بیرونی آن تزئینات کنده زیادی وجود دارد. علاوه‌براین تعدادی شاخ قوچ، استخوان‌های مربوط به گراز، قاپ مخصوص بازی، ابزار‌های سنگی و تعدادی زیادی قطعات سفال به‌دست آمد.
رهبر انقلاب، معارف اهل‌بیت را مجموعه‌ای کامل از همه نیازهای مختلف آحاد بشر و جوامع بشری خواندند و گفتند: جوامع اسلامی امروز به همه ابعاد معارف اهل‌بیت نیاز جدی دارند و مجمع جهانی باید با برنامه‌ریزی دقیق و صحیح و استفاده از شیوه‌های معقول و ابزارهای تأثیرگذار، این وظیفه سنگین را انجام دهد.
محققان دریافتند که در یکی از شاخه‌های خشک شده رودخانه نیل به نام شاخه خوفو، افراد به دنبال آبراهی برای انتقال ابزار‌ها و مصالحی مثل سنگ به فلات جیزه برای ساخت اهرام ثلاثه جیزه بوده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ