عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: خروجی جلسات متعدد سران قوا باید راهکارهای برون رفت از شرایط سخت اقتصادی فعلی باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد ادامه حضور منتظر محمد در آبی‌ها به نظر جواد نکونام بستگی خواهد داشت.
معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گفت: به زودی شاهد خروجی قابل قبولی از خانه‌های خلاق صنایع دستی خواهیم بود اکنون تنها دو خانه خلاق در اختیار وزارت میراث فرهنگی است .
قرار بر این است که دیدار روز پنج شنبه هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه خانگی هوادار بدون تماشاگر برگزار شود.
شاید مهم‌ترین خروجی جلسه برگزار شده بین مهدی تاج، حبیب کاشانی و البته امیر قلعه‌نویی، انتخاب گزینه‌ای داخلی برای سرمربیگری تیم امید است.
سلامی با اشاره به طرح ۵۰ در ۵۰ که از سوی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) به دولت سیزدهم ارائه شد، اظهار داشت: در طرح ۵۰ در ۵۰ قرار بود به‌مدت یک سال، هر هفته، یک طرح بزرگ به‌همت قرارگاه به بهره‌برداری برسد و تاکنون بیش از ۳۰ طرح در مدت کمتر از یک سال گذشته به بهره‌برداری رسیده است.
خطیب نماز جمعه قم با تأکید بر اینکه فرایند اقتصادی در کشور برای تاجران و سرمایه گذاران قابل اعتماد نیست، گفت: دستگاه‌ها باید به یکدیگر کمک کنند. مسئولان همیشه در جلسات هستند، ولی خروجی آن‌ها معلوم نیست؛ تصمیمات باید جدی، اجرایی و پیگیری شود.
اصفهان - معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان از افزایش پلکانی خروجی سد زاینده رود برای توزیع مرحله سوم آب برای آبیاری اراضی کشاورزی شرق اصفهان خبرداد.
اصفهان- معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از افزایش مجدد خروجی سد زاینده‌رود با هدف تداوم توزیع آب برای کشت کشاورزان شرق اصفهان خبر داد.
اصفهان- معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با اشاره به کاهش خروجی سد زاینده‌رود در پی سیلابی شدن رودخانه، گفت: با توجه به کدورت آب در بالادست سد، دبی پایه رعایت می‌شود.
هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در حالی تشکیل جلسه داد که هیچ صحبتی درباره آینده نیمکت تیم ملی ایران صورت نگرفت.
اصفهان- معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از افزایش خروجی سد زاینده رود با هدف توزیع آب کشت پاییزه دوم شرق اصفهان خبر داد.
اصفهان- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از افزایش خروجی سد زاینده‌رود به منظور توزیع آب برای کشت پاییزه دوم خبرداد.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس پس از شرکت در جلسه کمیته انضباطی درباره اتفاقات ورزشگاه فولاد آره‌نا از دلیل دعوتش ابراز بی اطلاعی کرد.
سرمربی فولاد می‌گوید در نقل و انتقالات به دنبال ۷ الی ۸ بازیکن جدید است.
اردبیل- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ورود خروجی تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به رودخانه فاجعه است و باید جلوی این امر به سرعت گرفته شود.
جلسه کمیته انضباطی علیرضا بیرانوند گلر ملی پوش پرسپولیس برگزار شد.
در آستانه امتحانات نیم سال اول، آلودگی هوا در برخی شهر‌ها اوج گرفته و موجب تشکیل جلسه کارگروه‌های شرایط اضطرار هوا شده است. جلساتی که تقریبا می‌شود خروجی آن‌ها را پیش از اعلام حدس زد؛ از تعطیلی پیش دبستانی‌ها و مهد‌های کودک تا غیرحضوری شدن آموزش در مدارس و منع ورزش در فضای باز. تصمیماتی که تا چند سال قبل شامل منع تردد زوج و فرد خودرو‌ها هم می‌شد که حالا برچیده شده!
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: ممنوعیت فعالیت‌های ورزشی در فضای باز، تردد حداقلی گروه‌های حساس از جمله کودکان، زنان باردار، بیماران قلبی، عروقی و تنفسی و سالمندان و همچنین استفاده از ماسک‌های مناسب همچون N ۹۵ برای روز‌هایی که شرایط هوا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار می‌گیرد باید مورد توجه قرار گیرد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: باید به گونه ای به مؤلفه های برنامه درسی توجه کنیم که در نهایت خروجی نظام تعلیم و تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی باشد.
در شرایطی که چارچوب هماهنگی شیعی در عراق همچنان از محمد شیاع السودانی به عنوان نامزد نخست وزیری حمایت می کند، تلاش ها برای ازسرگیری جلسات پارلمان آغاز شده است.
خروجی کارآفرینی می‌تواند به کسب‌و‌کار منجر شود
برخی چهره‌های سیاسی و تحلیلگران عراقی بر این باور هستند که نتایج گفتگو‌های سیاسی و حکم احتمالی دستگاه قضایی عراق در هفته جاری احتمالا به مناقشه خروج از بحران سیاسی و ازسرگیری جلسات پارلمان عراق جهت تکمیل روند سیاسی با انتخاب یک رئیس جمهور جدید و تشکیل کابینه‌ای جدید پایان خواهد داد.
یکی از مصوبات مهم جلسه امروز هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال، تعیین زمان نیم فصل و نقل و انتقالات بود.
مگر می‌شود قبل از انتخابات این همه حرف زد و وعده داد و در عرصه عمل هیچ اتفاقی نیفتد و مردم هروز شاهد زکام‌تر شدن اوضاع باشند. دولت رئیسی خیلی زود به مرحله‌ای رسیده است که برخی از مردم می‌گویند «خدا پدر روحانی را رحمت کند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ