اصفهان- معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با اشاره به کاهش خروجی سد زاینده‌رود در پی سیلابی شدن رودخانه، گفت: با توجه به کدورت آب در بالادست سد، دبی پایه رعایت می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز شنبه حسن ساسانی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان اعلام کرد که از دوم مرداد ماه خروجی سد زایندهرود با هدف توزیع آب برای باغات و اشجار اصفهان غرب افزایش یافت.
پوتین در پاسخ به این سوال که روسیه تا چه حد می‌تواند به عمق اوکراین برود، گفت: «همه چیز به پتانسیل‌هایی بستگی دارد که پس از به اصطلاح ضد حمله ظاهر می‌شوند. ما وضعیت را بررسی خواهیم کرد و در مورد اقدامات بعدی خود تصمیم خواهیم گرفت. ما بسته به شرایط برنامه‌های مختلفی داریم.
مدیر عامل آب‌های استان تهران در خصوص آب سد کرج گفت: در محلی که مسیر جریان آب بسته شد، با توده‌های عظیمی از سنگ از چهار جهت، دسترسی امکان پذیر نبود.
رئیس‌کل دادگستری استان البرز گفت: تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام‌شده توسط دادستان مرکز استان و ادارات متولی و آب منطقه‌ای تهران، بازگشایی و رسوب‌زدایی مسیر انجام شد و با برداشته شدن موانع، مسیر خروجی آب رفع انسداد شده است و در ساعات آینده امکان ادامه فرایند تأمین آب شرب مناطق هدف آغاز می‌شود.
کرج- رئیس کل دادگستری البرز گفت: با تلاش‌های انجام شده و رفع انسداد خروجی سد کرج، مشکل آب شرب برخی از مناطق تهران و کرج تا ساعات آینده برطرف می‌شود.
سد کرج پس از بارندگی‌های سیل آسا در وضعیت نابسامان قرار دارد. ریزش کوه جلوی خروج آب را گرفته است./چندثانیه
معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گفت: به زودی شاهد خروجی قابل قبولی از خانه‌های خلاق صنایع دستی خواهیم بود اکنون تنها دو خانه خلاق در اختیار وزارت میراث فرهنگی است .
قرار بر این است که دیدار روز پنج شنبه هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه خانگی هوادار بدون تماشاگر برگزار شود.
مبارزه با سیتی شبیه داستان پسرک‌ هلندی نیست که انگشت خود را در سد فرو کرد تا از خروج اب جلوگیری کند. جریان سیل سیتی از جای دیگری بیرون خواهد زد
شاید مهم‌ترین خروجی جلسه برگزار شده بین مهدی تاج، حبیب کاشانی و البته امیر قلعه‌نویی، انتخاب گزینه‌ای داخلی برای سرمربیگری تیم امید است.
سلامی با اشاره به طرح ۵۰ در ۵۰ که از سوی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) به دولت سیزدهم ارائه شد، اظهار داشت: در طرح ۵۰ در ۵۰ قرار بود به‌مدت یک سال، هر هفته، یک طرح بزرگ به‌همت قرارگاه به بهره‌برداری برسد و تاکنون بیش از ۳۰ طرح در مدت کمتر از یک سال گذشته به بهره‌برداری رسیده است.
اصفهان - معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان از افزایش پلکانی خروجی سد زاینده رود برای توزیع مرحله سوم آب برای آبیاری اراضی کشاورزی شرق اصفهان خبرداد.
اصفهان- معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از افزایش خروجی سد زاینده رود برای باغات و کشاورزی غرب اصفهان به مدت یک هفته خبرداد.
اصفهان- معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از افزایش خروجی سد زاینده رود برای باغات و کشاورزی غرب اصفهان به مدت یک هفته خبرداد.
رئیس منابع آب شهرستان سقز: با اعلام هشدار قرمز بارش‌ها و با هدف مدیریت حجم آب سد دریچه خروجی سد بطور کامل بازگشایی شد. حجم خروجی آب از سد در هر ثانیه ۴۵ متر مکعب است که تا پایان بارش‌ها این حجم آب از سد خارج و به رودخانه سقز جاری می‌شود. منبع: جماران
اصفهان- معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از افزایش مجدد خروجی سد زاینده‌رود با هدف تداوم توزیع آب برای کشت کشاورزان شرق اصفهان خبر داد.
هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در حالی تشکیل جلسه داد که هیچ صحبتی درباره آینده نیمکت تیم ملی ایران صورت نگرفت.
اصفهان- معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از افزایش خروجی سد زاینده رود با هدف توزیع آب کشت پاییزه دوم شرق اصفهان خبر داد.
اصفهان- استاندار اصفهان گفت: خروجی سد زاینده رود از شامگاه فردا پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه به منظور توزیع آب برای کشت کشاورزان شرق اصفهان بازگشایی می‌شود.
اصفهان- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از افزایش خروجی سد زاینده‌رود به منظور توزیع آب برای کشت پاییزه دوم خبرداد.
اصفهان- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از افزایش خروجی سد زاینده‌رود به منظور توزیع آب برای کشت پاییزه دوم خبرداد.
سخنگوی صنعت آب گفت: بر اساس آخرین آمار ثبت شده و با توجه به بارش‌های نسبتاً خوبی که داشتیم بارش‌ها ۱۰۹ میلی لیتر است و نسبت به بلند مدت ۵۴ ساله ۹ درصد کاهش بارندگی داشتیم
عضو هیات علمی گروه هیدرولوژی و منابع آب دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه ۷۰ درصد سد چم‌شیر روی سازند گچساران است، گفت: بر اساس گزارش‌های داده شده آورد رودخانه زهره در محل سد چمشیر، ۱.۷ میلیارد مترمکعب خواهد بود و بر این اساس برنامه‌ریزی کرده‌اند در حالی که این برآورد بر اساس آمار سال ۸۸-۸۷ است و می‌دانیم در ۱۰ تا ۱۵ سال اخیر به دلیل خشکسالی و تغییر اقلیم، میزان بارش‌ها به شدت کم شده و آورد رودخانه کاهش یافته است. از طرف دیگر، منشاء شوری‌ها معلوم نیست بنابراین با توجه به ابهامات در ورودی و خروجی، نمی‌توانیم به این داده‌ها اعتماد کنیم.
حجم مخزن سد سفید رود ۱.۸ میلیارد مترمکعب بوده، ولی امروز به واسطه ورود رسوب کاهش یافته است. از طریق طالقان رود ۵۰ درصد رسوب وارد این سد می‌شود و در گذشته مسئولان و متولیان برای این موضوع اقدامی انجام نداده‌اند. سفیدرود در حال خروج از حیز انتفاع است و اراضی کشاورزی و تولید انرژی و تولید آبزیان همه در خطر هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ