استقلال در پایان هفته پانزدهم وارد نقل و انتقالات میشود تا بازیکنان جدیدی را جذب کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌ها از تخلیه ۳ مدرسه پلیس فرانسه در چند شهر این کشور به‌دلیل دریافت تهدیدات تروریستی خبر می‌دهند.
سمنان- سرپرست هلال احمر استان سمنان از پیدا شدن سه مفقودی جنگل ابر شاهرود خبر داد و گفت: این سه نفر اهل سبزوار پس از ساعت‌ها جستجو توسط عوامل امدادی پیدا شدند.
گل سه امتیازی این مسابقه توسط سعید صادقی و روی اشتباه محض در خروج حسین پورحمیدی تا بیرون محوطه جریمه به ثمر رسید
سه کشتی‌گیر آزادکار ایران در جریان مسابقات جوانان قهرمانی جهان به میزبانی اردن به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در حالی خواهان جذب بازیکن جدید است که راضی به حفظ کاپیتان اول و دو بازیکن دارای قرارداد نیست.
بر اساس گزارش رسانه‌های محلی، نیروهای پلیس در ورودی قرارگاه اشرف ۳ مستقر شده‌اند و خروج تمامی وسایل نقلیه از این قرارگاه را کنترل می‌کنند.
این خودرو تنها یک دستگاه و سال ۱۹۲۸ در بریتانیا تولید شد. پیشرانه آن ۹۲۵ اسب بخار خروجی داشت و برای جعبه دنده نیز از یک مدل ۳ سرعته استفاده شد.
طبق برنامه ژوزه مورایس سپاهان در لیگ بیست‌وسوم با چند تغییر پا به مسابقات خواهد گذاشت.
مازیار زارع ۱۱ نفر منتخب خود در دیدار برابر تراکتور را مشخص کرد.
۲ بازیکن مطرح پرسپولیس نتوانستند انتظارات گل‌محمدی را برآورده کننده و جدایی‌شان از پرسپولیس قطعی به نظر می‌رسد.
تریم پایه خانواده ۵۰۸ از پیشرانه ۳ سیلندر ۱.۲ لیتری توربو با ۱۳۰ اسب بخار خروجی استفاده می‌کند. پژو برای بازار‌های آسیایی تصمیم دارد از پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری با ۲۱۸ اسب بخار خروجی نیز استفاده کند.
معاون گردشگری، آمار گردشگران ورودی و خروجی طی 9 ماه امسال را اعلام کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح ممنوعیت خروج مسئولین و مدیران نظام جمهوری اسلامی پس از اتمام مسئولیت از کشور تا سپری شدن مراحل قانونی تهیه و تدوین کرده‌اند. خروج شخص مسئول منوط به اجازه نهاد‌های نظارتی و امنیتی یعنی قوه قضاییه، وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه و ۳ اطلاعات نیروی انتظامی می‌باشد.
عبدی نوشت: اول، جلوی رشد فزاینده نقدینگی را بگیرید. اینکه با حدود ۳۵درصد رشد نقدینگی مواجهیم، به طور طبیعی موجب افزایش قیمت کالا و ارز می‌شود. دوم، جلوی تقاضای خروج ارز از طریق تقاضا برای فرار سرمایه را بگیرید. این کار مهم‌تر از هر اقدام دیگری است. امیدوار شدن مردم به آینده و ثبات سیاست‌گذاری چاره درد است. سوم منابع درآمد‌های ارزی خود را متنوع کرده و افزایش دهید. این کار نیازمند اصلاحات در روابط خارجی است.
با استناد به بند ۳ ماده ۱۸ قانون گذرنامه در صورتی که شوهر موافقت خود را برای خروج از کشور زن به صورت کتبی اعلام نکند، زن اجازه خروج از کشور نخواهد داشت و از سوی دیگر بر اساس ماده ۱۹ همین قانون نیز حتی پس از اعلام موافقت کتبی، در صورتی که شوهر به اصطلاح پشیمان شود می‌تواند از این موافقت کتبی عدول کرده و مانع خروج از کشور زن شود.
۱۳ کشتی دیگر حامل غلات اوکراین طی ۳ روز بنادر این کشور را ترک کردند.
وزیر کشور با اشاره به افزایش جمعیتی که قصد خروج از مرز‌های کشور را دارد، تصریح کرد: اکنون شاهد پیک جدیدی برای خروج زائران از کشور برای سفر به عراق هستیم، زیرا به روز‌های اربعین نزدیک شده ایم و عده‌ای از زائران در تلاش هستند تا خود را در این ایام به عراق برسانند.
وزیر کشور با اشاره به افزایش ۳ برابر توان مسافرگیری قطارهای مسافربری بیان کرد: نزدیک ۱۶ رام قطار از خرمشهر به تهران داریم و قطار به سمت مشهد هم برقرار است. ‌
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: برای آن دسته از زائران اربعینی که دارای بلیت هستند برگ خروج و گذر موقت صادر خواهد شد.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: برای آن دسته از زائران اربعینی که دارای بلیت هستند برگ خروج و گذر موقت صادر خواهد شد.
جانشین رئیس پلیس راهور به تشریح آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی و خروج از کشور زائران از کشور پرداخت و گفت: ۳ نفر در تصادف محور ایلام جان باختند.
تاباتا یک برنامه تمرینی موثر است که می‌تواند جایگزین کاملی برای کلاس‌های بدنسازی باشد. نکته مهم این تمرین این است که شما می‌توانید آن را در خانه انجام دهید، برای تمرین فقط به یک تشک، دمبل و یک تایمر نیاز دارید. تاباتا یک تمرین با شدت بالا است (مثلاً می‌توان آن را با کراس فیت مقایسه کرد) که برای چربی سوزی بسیار مؤثر است، زیرا در حین ورزش به انرژی زیادی نیاز دارد.
همواره در بازار سرمایه بسیاری دنبال این هستند که سهامی بخریم تا سود کنیم؟ این بار ما می خواهیم به این پرسش پاسخ دهیم که چه سهامی را نخریم؟ سهامی که باید نخرید یازده ویژگی دارد و نباید آن ها را بخرید وگرنه احتمال زیان سنگین وجود دارد!
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۵۹۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۴ هزار و ۷۸۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ