خرید گوشی‌های تلفن همراه ۴۰ میلیون تومانی برای اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از لیدرهای محلی می‌گوید که تحت تأثیر اتفاق رخ‌داده در هفته گذشته از یک تور ۶۰نفره تنها ۲۵ نفر به جواهردشت سفر کردند و اتفاقاتی از این دست روی کسب‌وکار آن‌ها تأثیر می‌گذارد. او همچنین درباره شب حادثه می‌گوید که در آن شب در روستا حضور نداشته؛ اما حسب روایت‌ها شنیده گردوخاک یکی از خودروهای مسافران جرقه اختلافی را می‌زند که به حادثه شب پنجشنبه جواهردشت منجر شد.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از بازداشت و شناسایی متصدی بنگاه فروش آپارتمان به یک قلاده سگ خبر داد.
ملی‌پوش رویینگ ایران عنوان کرد با وجود اینکه مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت و حتی چهار ماه تمرین نکرد، اما شرایط خوبی برای بازی‌های آسیایی دارد.
ملی‌پوش رویینگ ایران عنوان کرد با وجود اینکه مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت و حتی چهار ماه تمرین نکرد اما شرایط خوبی برای بازی‌های آسیایی دارد.
یک جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات عنوان کرد: در بسیاری از مراکز دنیا استفاده از این استخوان به علت خطر عفونت بعدی، توصیه نمی‌شود و از نظر علمی اصلا اتفاق عجیبی نیست و پیوند استخوانی هم در کار نیست.
وحید امیری کاپیتان پرسپولیس می‌گوید: پرسپولیس باید بزرگ‌ترین و بهترین اسپانسر مالی را داشته باشد تا این قدر با مشکلات مواجه نشود. وی درباره درگیری با شجاع خلیل زاده در بازی با تراکتور نیز توضیحاتی را مطرح کرد.
آیا به این موضوع فکر می‌کنید که واتس‌اپ وقتی از چت یا استاتوس دیگران اسکرین‌شات می‌گیرید، به آنها اطلاع می‌دهد؟ کنجکاو هستید که وقتی شخصی از چت یا استاتوس شما اسکرین‌شات می‌گیرد، اعلانی دریافت خواهید کرد یا خیر؟
اصفهان- ورزشگاه نقش‌جهان در نخستین میزبانی خود در لیگ بیست و سوم فوتبال شب ملتهبی را گذراند و پرتاب نارنجک از جمله حاشیه های این ورزشگاه در نخستین بازی لیگ بود.
اصفهان- ورزشگاه نقش‌جهان در نخستین میزبانی خود در لیگ بیست و سوم فوتبال شب ملتهبی را گذراند و پرتاب نارنجک از جمله حاشیه های این ورزشگاه در نخستین بازی لیگ بود.
اگر بدانیم افزایش‌های در نظر گرفته شده تا حد زیادی منطبق با اوضاع اقتصادی در این کشور و با دخیل کردن نرخ تورم بوده و به عنوان مثال در دو نوبت آخر، یکبار ۵۴.۵ درصد و بار آخر ۳۴ درصد به حقوق و دستمزد حقوق بگیران در ترکیه افزوده شده، به نظر می‌رسد که بررسی تدابیر اتخاذ شده در این کشور می‌تواند الگوی خوبی برای برون رفت کشورمان از این ماجرای حاشیه ساز و آسیب زا باشد.
جلسه روز گذشته پرسپوليس و نماینده بیرانوند هرچند با تعامل طرفین همراه نشد اما اکنون یک شایعه جنجالی را شکل داده است.
حضور ظهیری یکی از کمک داوران دربی حذفی در جشن قهرمانی پرسپولیس و حضور اشکان خورشیدی در آغوش پرسپولیسی حاشیه های داوری بعد از دربی بود!
مدیرعامل پرسپوليس مدعی است تیمش در شرایط خوبی قرار دارد و طرف مقابل برای رسیدن به هدف خود حاشیه سازی را انتخاب کرده و آنها وارد این ماجرا نخواهند شد.
این اتفاق در شرایطی اردوی تیم ملی والیبال را تحت تأثیر قرار داده که پیش‌تر شایعه معرفی ۶۰ نفر به سفارت آمریکا در آنکارا برای گرفتن ویزا، تیم ملی والیبال و فدراسیون را به حاشیه برد. اگرچه فدراسیون در آن برهه اعلام کرد قرار نیست همه این افراد به آمریکا سفر کنند و بسته به شرایط تعدادی که مورد نیاز است به آمریکا خواهند رفت، ولی این مورد حاشیه‌های مربوط به خودش را برای تیم ملی به وجود آورد
مأموران به ردیابی گوشی موبایل نادر پرداختند و دریافتند گوشی موبایل وی و قربانی همزمان در حاشیه پاکدشت آنتن‌دهی داشته است. با افشای این ماجرا نادر ۵۰ ساله ردیابی و بازداشت شد و به جنایت آتشین اعتراف کرد.
اکبری با تاکید بر این که سازمان محیط‌زیست تلاش کرد که از همان ابتدا هیچ مساله‌ای را درباره «پیروز» کتمان نکند، گفت: به نظر می‌رسد یکی از عواملی که در ماجرای پیروز برای ما حاشیه درست کرد، اطلاع‌رسانی زیاد و مداوم درباره وضعیت این حیوان بود، البته این مساله توجه مردم را بیش از پیش به گونه یوزپلنگ جلب کرد، اما حاشیه‌هایی را به همراه داشت که چندان ضروری نبود.
مصاف پر حاشیه پیکان – پرسپولیس سرانجام در استادیوم آزادی برگزار شد و پرسپولیس با گل مهدی ترابی از روی نقطه پنالتی برنده شد و در صدر جدول باقی ماند.
ماجرای بحث و جدل سرمربی تیم ملی سوئد با بویان جورجیچ، مفسر فوتبال و بازیکن سابق منچستریونایتد، وارد مراحل جدیدی شد.
جدیدترین حاشیه فوتبال ایران در سال جدید غیبت سردار آزمون در اردوی تیم ملی کشورمان بود.
آرش رضاوند که روز گذشته یکی از بهترین عملکردهایش با لباس استقلال را به نمایش گذاشت، از ماجرای عکس های جنجالیش با مهدی قایدی می گوید.
در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه "جهان‌پهلوان"، علی‌اکبر حیدری خاطره جالبی از مرحوم تختی بیان کرد.
فاطمی امین، وزیر صمت در حاشیه نشست هیئت دولت گفت: آئین نامه واردات خودرو به زودی ابلاغ می شود. تمرکز مابرای واردات خودرو روی خودروهای اقتصادی است که عامه مردم از آن استفاده کنند.
رسانه‌های معاند فارسی زبان در اقدامی قابل تامل نسبت به رفع تصرف از اراضی ملی حاشیه سازی کردند که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
صفحه سجاد غریبی در یک یادداشت اینستاگرامی اعلام کرد که او برای مدتی از دنیای مجازی خداحافظی کرده و به دور از حاشیه در حال تمرین زیر نظر مربی خود است. اما نگفته که در چه حوزه‌ ورزشی ای مشغول تمرین است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ