یونس شاکری، مهاجم نیشابوری گل‌گهر، دوباره آماده نقش آفرینی مقابل تیم سابقش، پرسپولیس، است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
العربی در دومین فصل حضور علی یونس روی نیمکت خود به عنوان قهرمانی جام حذفی رسید.
اینبار عکس تیمی سپاهان پیش از شروع مسابقه برابر پیکان ۱۱ نفره نبود؛ یک قاب از یک جوان، یار دوازدهم سپاهان در عکس طلایی پوشان بود.
یونس باهنر، مدیر تیم فوتبال مس سونگون نسبت به صعود این تیم به لیگ یک در اولین فصل تیم داری ابراز امیدواری کرد.
ترکی آل شیخ وزیر و مستشار سعودی جایزه اول مسابقات قرائت قرآن عطر الکلام به مبلغ ۳ میلیون ریال سعودی (بیش از ۴۰ میلیارد تومان) را به یونس شاهمرادی اعطاء کرد
ارتش رژیم صهیونیستی در پی صدور فرمان حمله به مواضع مقاومت، لحظاتی پیش یک پایگاه وابسته به گروه‌های مقاومت در شرق نوار غزه را بمب‌باران کرد.
اعضای شاخه نظامی گروهک تروریستی حرکة النضال، درعملیات‌های تروریستی جداگانه دو بسیجی به نام‌های علی صالحی مجد و یونس بحر در آبادان و یکی از کارکنان نیروی انتظامی به نام الله‌نظر صفری و یک سرباز وظیفه به نام محمدرضا رفیعی نسب را در بندر امام خمینی (ره) به شهادت رسانده بودند.
«یونس سزر» با اشاره به تداوم بی وقفه تلاش برای امداد و نجات یک هفته پس از این زمین لرزه اعلام کرد که ۲۳۳ هزار و ۳۲۰ نفر نیروی امدادی و ۱۲ هزار و ۳۲۲ دستگاه ماشین آلات و تجهیزات آواربرداری و امدادی در مناطق زلزله زده مشغول به کار هستند.
حسن یزدانی تورنمنت کرواسی را با یک برد قاطعانه آغاز کرد تا بار دیگر قدرت خود را به رخ رقبا بکشد.
تیم ملی عراق با شکست ۳-۲ عمان در دیدار پایانی جام خلیج فارس برای چهارمین بار قهرمان این رقابت‌ها شد. در این مسابقه که در ورزشگاه بین المللی بصره برگزار شد عراق در دقیقه ۲۴ توسط ابراهیم بایش گل رساند. صلاح یحیایی در دقیقه ۹۶ از روی یک ضربه پنالتی گل تساوی عمان را به ثمر رساند تا اینکه امجد عطوان در دقیقه ۱۱۶ گل دوم عراق را به ثمر رساند. در ادامه عمر محمد در دقیقه ۱۲۰ بازی را به تساوی کشاند و سرانجام مناف یونس در دقیقه ۱۲۲ گل سوم و پیروزی‌بخش عراق را به ثمر رساند. این اولین قهرمانی عراق در این رقابت‌ها با هدایت یک مربی خارجی است.
یک روزنامه ژاپنی روز چهارشنبه گزارش داد که به نظر می‌رسد "ری یونگ هو" وزیر خارجه سابق کره شمالی سال گذشته اعدام شده است.
یونس شاکری، مهاجم نیشابوری گل‌گهر، دوباره آماده نقش آفرینی مقابل تیم سابقش، پرسپولیس، است.
یونس امامی امروز در چارچوب تورنمنت قرقیزستان در یک مبارزه سخت مقابل قهرمان المپیک قرار می گیرد.
بنابر اخبار منتشر شده گویا فرزند وزیر پیشین اطلاعات برای انجام امور حقوقی مربوط به حوادث رخ داده در سیستان و بلوچستان عازم این استان بوده‌ که بازداشت می‌شود
یونس محمود می‌گوید علی‌رغم غیبت تیم ملی عراق در جام جهانی 2022، این کشور یک نماینده در این رقابت‌ها دارد.
اگر شوت یونس شاکری در واپسین ثانیه‌های دیدار گل‌گهر و فولاد خوزستان به گل تبدیل می‌شد در 5 دقیقه وقت اضافی این مسابقه هیجان‌انگیز شاهد سه گل شده بودیم.
یونس شاکری پس از مدت‌ها به ترکیب تیم فوتبال گل‌گهر بازگشت و نمایش قابل توجهی ارائه کرد.
وزنه‌بردار تیم ملی بانوان ایران در گروه B دسته ۷۱ کیلوگرم مسابقات قهرمانی آسیا در جایگاه نخست قرار گرفت.
یونس امامی نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم کشورمان در دیدار یک چهارم نهایی مقابل بایراموف از آذربایجان با نتیجه ۸ بر ۴ به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد.
در چارچوب رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان؛ یونس امامی در دومین دیدار خود مقابل اندروسی از استونی در ۱ دقیقه و ۱۱ ثانیه موفق شد حریف خود را با براندازهای پی در پی شکست دهد.
یونس امامی در یک‌هشتم وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان مقابل انریکه پرز کاستیلانوس از گوتمالا با نتیجه عالی ۱۰ بر ۰ به پیروزی رسید.
یک رسانه بلژیکی به حضور بازیکنان ایرانی در شارلوا پرداخته و پرسیده است که آیا حسین‌زاده مثل کاوه و قلی‌زاده موفق خواهد بود یا عملکردی مانند نورافکن و دلفی خواهد داشت؟
در ادامه حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه ، امروز یک جوان فلسطینی دیگر در منطقه خان یونس به شهادت رسید.
در ادامه حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه ، امروز یک جوان فلسطینی دیگر در منطقه خان یونس به شهادت رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ