دو تیم مس کرمان و ملوان بندر انزلی این بار در لیگ برتر رقابت جذابی با هم دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، می‌گوید با لیورپول رقابتی در جذب بازیکن ندارد اما از خرید دو بازیکن جدید بسیار خوشحال است.
رئال مادرید وعده جذابی به آردا گولر، ستاره جوان اهل ترکیه، برای پیوستن به این باشگاه و رد پیشنهاد بارسلونا داده است.
چند باشگاه لیگ برتری به رقابت جذب لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن، وارد شده‌اند.
شهریار مقانلو مهاجم تیم فوتبال سپاهان به عنوان آقای گلی بیست و دومین دوره مسابقات لیگ برتر رسید.
یکی از ورزش‌های کمتر شناخته شده، مسابقات پرش سنگ است. در این رقابت شرکت کننده باید سنگ را با قدرت دست خود روی آب پرتاب کند. در ویدئوی زیر درباره این رقابت‌ها توضیح داده شده است.
با شکست الاتحاد برابر التعاون، حالا فاصله این تیم با النصر به سه امتیاز کاهش یافت و یاران رونالدو به ادامه فصل امیدوار شدند.
مشاور رئیس جمهور و دبیر شواری عالی مناطق آزاد کیش با اشاره به برگزاری رقابت‌های تور جهانی تنیس مردان در این جزیره گفت: پس از سال‌ها دوباره این میزبانی به ایران تعلق گرفت و با تلاش‌های صورت گرفته شاهد میزبانی و برگزاری یک رقابت خوب و جذاب با استانداردهای بالا هستیم.
در یکی از نیمه نهایی های جذاب لیگ برتر والیبال تیم های لبنیات هراز آمل و پیکان تهران به مصاف هم می‌روند.
مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال از روز یکشنبه و با حضور هشت تیم مدعی به طور متمرکز در سالن فدراسیون والیبال آغاز می‌شود تا چهره تیم‌های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شود.
با بازگشت استقلال به کورس قهرمانی رقابت های لیگ برتر در هفته های پیش رو به طور حتم جذاب تر دنبال خواهد شد.
با پايان مسابقات كشتى آزاد قهرمانى كشور نفرات برتر ٥ وزن دوم معرفى شدند.
سخنگوی حزب اتحاد ملت ایران گفت:‌چند ماه پیش به حزب اتحاد ملت ایرادی درباره حد نصاب اعضا در کنگره گرفتند که آن را قبول نداشتیم اما برای حل مساله همکاری کردیم و کنگره اخیرمان با حضور نماینده وزارت کشور و طبق همان نظر آنها برگزار شد. حالا هم برای تصمیم کنگره مانع تراشی می‌کنند. قبل از کنگره اخیر هم در جلسه کمیسیون با نمایندگان حزب اتحاد که قرار بود درباره ایراد مد نظرشان راجع به نصاب کنگره صحبت کنند، تنها به مواضع حزب پرداختند تا روشن شود مساله اصلی‌شان چیست. بله، ما حزب منتقدیم و قرار نیست مواضع ما مورد قبول شما باشد. لازم است انتقادها را بشنوید، تحمل کنید و بنا بر ماهیت نهادی که در آن جا هستید، فضا را هر چه بیشتر برای بیان نظرها و انتقادها باز کنید. اما اگر هدفتان جواب سیاسی دادن و رقابت باشد، جای آن در کمیسیون ماده ده احزاب نیست.
محسن فروزان و علیرضا بیرانوند امروز دوئل جذابی با یکدیگر خواهند داشت.
دو ستاره تیم های ملی فوتبال فرانسه و آرژانتین علاوه بر تلاش برای قهرمان کردن تیم خود، به دنبال یک افتخار شخصی هم هستند.
در پایان رقابت های یکضرب دسته فوق سنگین وزنه برداری قهرمانی جهان لاشا تالاخادزه خیلی میلیمتری به مدال طلا دست یافت.
در حساس ترین بازی روز از گروه H رقابت‌های جام‌جهانی، اروگوئه نماینده آمریکای جنوبی مقابل کره‌جنوبی از قاره آسیا پا به مستطیل سبز می‌گذارد.
یکی از پست‌های حساس تیم ملی در تقابل با رقبا در پست هافبک دفاعی خواهد بود؛ جایی که کارلوس کی‌روش نفرات شاخصی در اختیار دارد.
صالح حردانی به دنبال استفاده از فرصتی است که بتواند توانایی‌های خود را به کارلوس کی‌روش ثابت کند.
با اعلام سازمان لیگ برتر، قرعه کشی مرحله اول جام حذفی که با حضور قهرمانان استان‌ها انجام می‌شود، برگزار خواهد شد.
مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان از این هفته آغاز می‌شود و هیجان بار دیگر به اوج می‌رسد.
صابر کاظمی در مسابقات جام واگنر عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشت تا ایران به طور همزمان دو ستاره فوق العاده در پست پشت خط زن در اختیار داشته باشد.
صابر کاظمی در مسابقات جام واگنر عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشت تا ایران به طور همزمان دو ستاره فوق العاده در پست پشت خط زن در اختیار داشته باشد.
فرانس فوتبال امشب فهرست نامزدهای دریافت توپ طلای 2022 را که برای اولین در تاریخ جدیدی برگزاری می‌شود را اعلام کرد که در آن نامی از دو ستاره پاری سن ژرمن دیده نمی‌شود.
فرانس فوتبال تا دقایقی دیگر فهرست نامزدهای دریافت توپ طلای 2022 را که برای اولین در تاریخ جدیدی برگزاری می‌شود را اعلام می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ