دانیه عقیل در آستانه دومین حضور خود در رالی داکار از تلاش خود برای رسیدن به این جایگاه گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانه چیا از دانه‌های گیاهی بسیار مفید و مقوی است که روش مصرف آن بسیار ساده است و شما هم می‌توانید از خواص این گیاه که از خانواده نعناع است، بهره‌مند شوید البته مضراتی نیز دارد. در این مطلب با تاثیر دانه چیا برای لاغری، کم کاری تیروئید، پوست و مو و… و طریقه مصرف آن آشنا می‌شوید.
پژوهشگران دریافتند که دانه‌های آفتابگردان بالاترین پروتئین و چربی را دارند، درحالی‌که دانه‌های کدو بالاترین محتوای رطوبت و پتاسیم را دارند – و دانه‌های هندوانه بیشتر سطح کلسیم را.
دانه چیا یکی از بهترین و مفیدترین دانه‌های خوراکی است. این دانه‌های سیاه و سفید، آب دوست هستند و می‌توانند تا ۱۲ برابر وزن خود آب جذب کنند، برای همین میان ورزشکاران و افرادی که رژیم می‌گیرند طرفدار دارد.
ماش غنی از آنتی اکسیدان ها، ویتامین B ۱، ویتامین B ۲، ویتامین B ۳، ویتامین B ۵، ویتامین B ۶، فولات، منگنز، منیزیم، آهن، پتاسیم، مس، روی، سلنیوم، فیبر، پروتئین و اسید آمینه‌های ضروری مانند فنیل آلانین، لوسین، ایزولیزین، والین، لیزین و آرژنین است و از همین رو خواص ماش بسیار فراوان است.
ویتامین E در بدن نقش یک آنتی‌اکسیدان را ایفا می‌کند و از سلول‌های بدن در مقابل تخریب حفاظت می‌کند، بنابراین گنجاندن آن در رژیم غذایی ضرورت دارد.
الکساندر چفرین، رئیس اتحادیه فوتبال اروپا، تاکید کرد که میزبانی استانبول از فینال چمپیونزلیگ نواقصی داشته است.
بادام هندی، نوعی مغز دانه است که حاوی مس فراوان است و پوسته آن سم التهاب آور دارد و تماس آن با پوست باعث ناراحتی پوستی مانند سوزش و خارش می‌شود. به همین دلیل بادام هندی بدون پوست و خشک شده به بازار عرضه می‌شود.
با نظر بیژن مقانلو، قهرمان نوجوانان آسیا و جهان در وزن چهارم برای تیم ملی در رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان به میدان می رود.
رئیس بارسلونا بی‌تاب جشن قهرمانی تیمش در ورزشگاه اسپانیول و مقابل هواداران رقیب همسایه است.
مربی آلومینیوم اراک واکنش جالبی علیه شعار دهندگان دارد.
چین ایمنی سویای اصلاح شده ژنتیکی را تایید کرده است. این نخستین تایید فناوری مذکور در یک محصول است.
مشهد ـ معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: برداشت دانه روغنی کلزا از سه هزار و ۲۰۴ هکتار اراضی زیرکشت این محصول در استان آغاز شد.
رئال با قضاوت دانیه اورساتو بیشتر بازنده بود تا برنده و او سه‌شنبه قرار است دیدار برگشت چلسی-رئال را در لندن سوت بزند.
دانیله اورساتو، داور 47 ساله ایتالیایی، چهارشنبه شب در آلیانزآرنا، دیدار برگشت بایرن مونیخ-پی اس جی را سوت خواهد زد.
دانیله ده‌روسی، سرمربی ایتالیایی اسپال، که در اولین تجربه مربی‌گری‌اش هدایت این تیم را به عهده داشت بعد از کسب نتایج ضعیف در سری B اخراج شد.
معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی گفت:‌ قطعات ریز دانه ای که توانایی تجمیع با پلاک های دیگر را ندارند می توانند به تنهایی وارد ساخت و ساز شوند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از فتح جام باشگاههای جهان، تیمش را آماده قهرمانی های بعدی دانست.
عضو هیأت کارشناسی شورای ملی ثبت آثار میراث فرهنگی ناملموس، از ثبت پرونده ترانه لری« دایه دایه وقت جنگه» در فهرست میراث ناملموس خبر داد.
با پایان رقابت‌های جام جهانی پیام نیازمند به اردوی سپاهان بازگشته است. جایی که رشید مظاهری برای رقابت انتظار او را می‌کشید.
با اعلام کمیته داوران فدراسیون جهانی فوتبال، دانیله اورساتو ایتالیایی، بازی افتتاحیه جام جهانی را سوت می زند.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با انتقاد از کوتاهی مسئولان در توسعه کشت دانه‌های روغنی اظهار داشت: تقریباً ۹۰ درصد از نیازمان را برای دانه های روغنی خارج تأمین می‌کنیم.
دانیله ده‌روسی سرمربی تیم ایتالیایی شد
بر اساس یک پژوهشی که در سال ۲۰۱۵ در «مجله بین المللی ویتامین و تحقیقات تغذیه» منتشر شد، مشخص گردید ۱۰ گرم روزانه دانه شنبلیله خیسانده شده در آب گرم می‌تواند به کنترل دیابت نوع دو کمک کند.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال با اشاره به مشکلات مالی این مجموعه برای پرداخت مطالبات سرمربیان پیشین تیم ملی ایران گفت: خودمان هم نمی‌دانیم چطور باید بدهی ۴ میلیون دلاری به ویلموتس و دستیا

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ