کربی طی نشست خبری در کاخ سفید در پاسخ به سوالی درباره اظهارات «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم جعلی صهیونیستی مبنی بر پایبند نبودن تل‌آویو به هرگونه توافقی بین آمریکا و ایران، گفت: «ما با اسرائیل مشورت بسیار بسیار نزدیکی داریم».
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کربی گفت: هرگونه تلاش از سوی ایران برای کند یا متوقف کردن غنی‌سازی اورانیوم، گام‌های خوبی برای منطقه محسوب می‌شود.
بلینکن تصریح کرد: "آمریکا همچنان بر این باور است که دیپلماسی، به همراه فشار اقتصادی، بازدارندگی و همکاری قوی دفاعی، بهترین راه برای مهار این اقدامات خطرناک (ایران)است. ما از تلاش های عربستان سعودی برای تنش زدایی و ثبات در روابط (با ایران) حمایت می کنیم."
وجود این نوار می‌تواند ادعا‌های ترامپ مبنی برای این که هر چیزی که از کاخ سفید به عمارت خود در فلوریدا برده بود، به طور خودکا ر از طبقه‌بندی خارج شده و یا این که همه از آن آگاه بودند را به چالش بکشد.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید همچنین در پاسخ به سوالی درباره گفتگو‌ها و مذاکرات برای تبادل زندانیان با ایران گفت: «تنها چیزی که می‌توانم به شما بگویم، این است که ما روی همه این موارد بسیار سخت کار می‌کنیم.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین امروز به موضع‌گیری کاخ سفید درباره ایران واکنش نشان داد.
جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید و محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در خصوص لزوم حفظ بازدارندگی در برابر تهدیدات از سوی ایران و دیگر نقاط به گفتگو پرداختند.
سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سوالی درباره موضع واشنگتن درباره مذاکرات برجام با توجه به این توافق گفت: موضع ما پیرامون مذاکرات برجام تغییر نکرده است. این مذاکرات درحال حاضر در تمرکز و دستورکار ما نیست.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید همزمان با فضاسازی مقامات و رسانه‌های کشورش علیه برنامه هسته‌ای ایران بر اساس یک گزارش ادعایی درباره افزایش سطح غنی سازی تهران، گفت در موقعیتی نیست که این گزارش‌ها را تایید کند.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا در پاسخ به سوالی درباره ادعای ساخت مشترک کارخانه پهپاد ایران و روسیه گفت: نمی‌توانم گزارش‌ها در خصوص طرح ایران و روسیه برای ایجاد کارخانه تولید پهپاد در روسیه را تایید کنم.
کاخ سفید اعلام کرد جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا در دیدار با مقامات صهیونیستی درباره برنامه هسته ای ایران و نیز روابط تهران - مسکو رایزنی کرد.
هماهنگ کننده امور خاورمیانه و شمال آفریقا در کاخ سفید در راس هیئت امریکایی به بغداد و اقلیم کردستان عراق سفر می‌کند.
رسانه ها به نقل از منابع نزدیک به کاخ سفید اعلام کردند که ۵ سند محرمانه ای که جدیداً کشف شده در خانه «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا درباره «ایران و اوکراین» است
رسانه ها به نقل از منابع نزدیک به کاخ سفید اعلام کردند که ۵ سند محرمانه ای که جدیداً کشف شده در خانه «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا درباره «ایران و اوکراین» است
جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید از اقدام ضد ایرانی کشورش در لغو عضویت ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل ابراز خرسندی کرد و مدعی شد که این نشانه اجماع فزاینده بین المللی درباره ایران است.
جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید از اقدام ضد ایرانی کشورش در لغو عضویت ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل ابراز خرسندی کرد و مدعی شد که این نشانه اجماع فزاینده بین المللی درباره ایران است.
رئیس جمهور آمریکا و همتای فرانسوی وی پس از دیدار با یکدیگر در کاخ سفید بیانیه مشترکی را صادر کردند.
کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا وضعیت اضطراری در رابطه با ایران را برای یکسال دیگر تمدید کرد.
کاخ سفید در جدیدترین مواضع خود اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا درباره ایران را اصلاح کرد!
کاخ سفید اعلام کرده که جو بایدن درباره تهدیدات ایران و راه حل دو کشوری فلسطین با همتای خود در تل آویو به صورت تلفنی گفتگو کرده است.
سخنگوی کاخ سفید درباره ادعای استفاده روسیه از پهپادهای ساخت ایران در جنگ اوکراین تهران را متهم به عدم صداقت کرد و مدعی شد ایران همچنان در این باره دروغ می‌گوید.
کاخ سفید از دیدار رئیس جمهور آمریکا با امانوئل ماکرون همتای فرانسوی وی پیرامون موضوعاتی از جمله ایران خبر داد.
سخنگوی کاخ سفید شامگاه سه‌شنبه در ادعایی تکرامی گفت که واشنگتن آماده بازگشت به توافق هسته‌ای 2015 با ایران است.
سخنگوی کاخ سفید با بیان اینکه آمریکا پاسخ خود را به نظرات درخواست‌های ایران درباره پیشنهادات اتحادیه اروپا ارائه کرده است، تاکید کرد بصورت علنی مذاکره نمی‌کنیم و با اتحادیه اروپا در ارتباط هستیم.
ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی اعلام کرد: بررسی ما از نظرات ایران اکنون به پایان رسیده است. ما امروز به اتحادیه اروپا پاسخ دادیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ