رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار خانواده آیت‌الله مصباح یزدی فرمودند: برخی از آثار مکتوب ایشان آثاری است که باید در ذهن‌ها جایگزین بشود و باید در ذهن مخاطب بنشیند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در آثار برخی از نویسندگان یونانی و رومی عهد باستان، نام یک موبد ایرانی به عنوان نخستین کسی ذکر شده که انواع مختلف جادو و از جمله توانایی احضار ارواح و گفتگو با آنان را به یونانیان آموخت.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در واکنش به برخی ادعا‌ها درباره موسوی‌خوئینی‌ها تاکید کرد: رهبر انقلاب موسوی خوئینی‌ها را سال ۶۸ به‌سِمت مشاور سیاسی خود منصوب کردند، او هم پذیرفت.
معاون دیوان عدالت اداری با اشاره به تبصره ۴ ماده ۱۵ قانون جدید تشکیلات و آیین‌دادرسی دیوان عدالت اداری، گفت: طبق این تبصره از قانون، دستگاه‌ها و ماموران دولتی و حاکمیتی مکلف هستند که هرگونه تصمیم‌گیری در مورد افراد را به آنها ابلاغ کنند زیرا این تصمیمات برای اشخاص دارای آثار حقوقی از منظر بازه زمانی قابل اعتراض است.
آثار مخرب مصرف دخانیات و دود ناشی از سیگار بر هیچ کسی پوشیده نیست، به همین خاطر در سال‌های اخیر سیگارهای الکترونیکی در میان جوانان محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌ و برخی از افراد نیز برای ترک سیگار به ویپ روی آورده‌اند.
آیت الله علوی بروجردی در پایان گفت: در قم احساس خطر می‌کنیم. نباید بی‌توجه بنشینیم تا امروز به فردا برسد. این روزمرگی می‌گذرد، اما آن آثاری که باقی می‌ماند و ماندگار می‌شود و این مسایل برای ما بسیار سخت است.
اثر مخرب و خطرناکی که به جریان انداختن مجدد پرونده متهمان عفو شده در پی دارد آنقدر می‌تواند زیاد باشد که می‌شود آرزو کرد‌ای کاش آن عفو صادر نمی‌شد و در پی آن، این پرونده‌ها دوباره اینچنین به جریان نمی‌افتادند. در واقع صادر نشدن آن عفو اثر منفی کمتری برای اعتماد عمومی داشت تا صدور دستور عفو بزرگ و نقض آن در برخی مراجع قضایی. جدای از آثار منفی اجتماعی و سیاسی این اتفاق، از نظر حقوقی نیز به جریان انداختن مجدد پرونده متهمان عفو شده دارای اشکالات اساسی است و انطباقی با موازین حقوقی و قوانین ندارد.
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس در اطلاعیه‌ای که برای مرگ کیومرث پوراحمد، کارگردان سینما و تلویزیون کشورمان منتشر کرده و برخی موضوعات مطرح شده درباره این فیلمساز را تایید کرد. مراسم تشییع و تدفین پیکر زنده یاد کیومرث پوراحمد به درخواست خانواده ایشان فردا جمعه ۱۸ فروردین ماه ساعت ۱۰/۳۰صبح در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار می‌گردد.
در پی اعلام شعار سال ۱۴۰۲ با عنوان «مهار تورم، رشد تولید» توسط مقام معظم رهبری، فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.
دبیر هنری جشنواره صنایع دستی فجر گفت: برخی از آثار کشورهای دیگر که به دبیرخانه ارسال شد در حد جشنواره فجر صنایع دستی نبود.
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس کشور گفت: هنرمندانی چون مسعود آب‌پرور با مجموعه‌های هوش سیاه و سیروس مقدم با مجموعه‌های پلیسی میکائیل و دیوار و برادران محمودی با سریال پوست شیر، مبتنی بر دلخواستنی‌های مخاطب و البته حفظ ملاحظات سازمانیِ پلیس، دست به ساخت آثار بسیار خوب و به‌یادماندنی زده‌اند.
نامه رئیس صداوسیما به رئیسی: برخی بازیگران سریال «سقوط» در حوادث اخیر به ارکان نظام توهین کرده اند / برخی چهره‌ها حضور در جشنواره فجر و رسانه ملی را تحریم کرده اند و با بازی در آثار فیلیمو به ارکان نظام دهن‌کجی می‌کنند
نامه رئیس صداوسیما به رئیسی: برخی بازیگران سریال «سقوط» در حوادث اخیر به ارکان نظام توهین کرده اند / برخی چهره‌ها حضور در جشنواره فجر و رسانه ملی را تحریم کرده اند و با بازی در آثار فیلیمو به ارکان نظام دهن‌کجی می‌کنند
نامه رئیس صداوسیما به رئیسی: برخی بازیگران سریال «سقوط» در حوادث اخیر به ارکان نظام توهین کرده اند / برخی چهره‌ها حضور در جشنواره فجر و رسانه ملی را تحریم کرده اند و با بازی در آثار فیلیمو به ارکان نظام دهن‌کجی می‌کنند
نام‌گذاری نادرست و ذهنی اشیاء می‌تواند باعث بحث و جدل بی‌دلیل شود. به عنوان مثال همین باتری بغداد را در نظر بگیرید، برخی کارشناسان معتقدند که این اصلا باتری نیست.
با توجه به آثار بسیار منفی چنین ادعاهایی، لطفا دستور فرمایید ادعاهای مطروحه از جانب هر شخص حقیقی یا حقوقی، داخلی یا خارجی به دقت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد و قبل از هر چیزی، مستندات مدعیان از آنان مطالبه شود
وزیر امور خارجه سوریه درباره آثار فاجعه بار تجاوزات ترکیه و سرقت نفت و محصولات کشاورزی سوریه توسط آمریکا هشدار داد.
بر اساس پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی آمریکا و تروئیکای اروپایی تهران «باید بدون تأخیرتوضیحات فنی موجهی» را درباره آثار اورانیوم کشف شده در برخی سایت‌های اعلام نشده ارائه کند و به بازرسان آژانس اجازه دهد تا از سایت‌ها و تجهیزات نمونه برداری کند.
شیراز - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: ۹ اثر طبیعی استان فارس شامل برخی تالاب‌ها و نرگس‌زارها در فهرست آثار ملی به ثبت رسید.
برخی گزارش‌ها نشان می‌دهد با توجه به بالا بودن قیمت زمین، افراد سودجویی که اراضی کشاورزی‌شان در حاشیه نیزار‌ها واقع شده، این نیزار‌ها را آتش می‌زنند و به زمین خود وصل می‌کنند. سودجویان تلاش می‌کنند آثار طبیعی در منطقه را از بین ببرند و زمین‌ها را به مناطقی بایر بدل کنند تا بتوانند از آن‌ها برای اهداف سوداگرانه خود بهره گیرند.
بنا بر آمارها، کشور از ۸۶۰۰ ساعت مصرف سالانه برق با ۳۰۰ ساعت ناترازی میان تولید و تقاضای مصرف روبروست، ناترازی که به رغم برخی انتقادها، راهکار‌های ساده‌تری در دنیا برای عبور از آن آزموده شده است.
از مجلس خواستیم که اجازه دهند، به برخی اقدامات و قوانین لایحه بودجه که تورم‌زاست، عمل نکنیم و در مورد آنها تجدیدنظر شود. به طور مثال گفتیم اگر حقوق گمرکی با ارز نیمایی محاسبه شود، طبیعتاً هزینه گمرکی بالایی به واردکننده تحمیل می‌شود و آثار تورم‌زا در اقتصاد ایجاد می‌کند.
ساخته کن لوچ همچون دیگر آثار این فیلمساز انگلیسی نگاهی نقادانه بر حاکمیت سرمایه سالاری بر نظام اقتصادی انگلیس دارد و تصویر تکان دهنده‌ای از تبعات این ایده را از زاویه‌ای دیگر به تصور می‌کشد؛ فیلمی که می‌توان در تداوم برخی دیگر از آثارش طبقه بندی کرد.
تهیه کنندگان و کارگردانان بسیاری از آثار دلایل فرامتنی را عامل عدم حضور آثارشان مطرح کرده‌اند که برخی از ایشان این موضع گیری را به شکل علنی نیز مطرح نموده‌اند. بنابراین تا زمانی که تمامی آثار راه یافته و بیرون مانده از این رویداد سینمایی مشاهده نشود، نمی‌توان داوری دقیق در این زمینه داشت که آیا سرآمدان تولیدات سینمای ایران به این جشنواره راه یافته‌اند و دیگر آثاری که بیرون مانده‌اند شایستگی نداشته‌اند؟
یک فعال سیاسی گفت: بدرفتاری با مردم و هتک حیثیت‌شان گناهی بزرگ و آثار منفی روی ارزش‌های اسلامی می‌گذارد، بخصوص بر نسل جوانی که آگاهی آنچنانی ندارند ممکن است برخی این را به اشتباه به پای اسلام تلقی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ