استقلال با تساوی مقابل مس رفسنجان این فرصت را دارد تا 24 ساعت در صدرجدول باقی بماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نکو ترین شروع استقلال با صدرنشینی در آتش آبادان
برد پرسپولیس مقابل گل‌گهر این تیم را در جایگاه نخست تثبیت کرده است.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به عملکرد تیم های مدعی قهرمانی اظهار داشت: ثبات پرسپولیس با اشتباهات سپاهان و استقلال باعث صدرنشینی این تیم شد.
سرمربی اسبق تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: نکته مثبت لیگ برتر در هفته بیست و هفتم بازی های جوانمردانه تیم ها بود و بر همین اساس می گویم هنوز هم سه تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان شانس قهرمانی دارند.
پرسپولیس یک . استقلال صفر : دربی ۱۰۰ به کام قرمز / سرِ توپ عیسی برای صدرنشینی یحیی
آبی های پایتخت با انگیزه زیاد خود را آماده نبرد با هوادار کردند
استقلال برای رسیدن به صدر جدول البته به شرط توقف سپاهان، به دنبال سه امتیاز بازی با هوادار است تا با روحیه بالایی پای به دربی پایتخت بگذارد.
تیم فوتبال استقلال که در حساس‌ترین روزهای رقابت با پرسپولیس و سپاهان برای صدرنشینی قرار داشت، دیدار هفته بیست و یکم خود را برابر نساجی مازندران با تساوی به پایان برد تا دو امتیاز عقب بماند.
با پیروزی‌های متوالی، سرمربی پرتغالی استقلال اوج محبوبیتش در دوران حضور در ایران را تجربه می‌کند.
پرسپولیس توانست به صدرنشینی مقتدرانه خود در لیگ برتر ادامه دهد و با 35 امتیاز، اختلاف خود با سپاهانِ رده دومی را به پنج و با استقلال به هشت امتیاز افزایش داد.
جدول لیگ برتر؛ صدرنشینی یکروزه استقلال
در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر، استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت.
در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر، استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت.
شاگردان ریکاردو ساپینتو با این پیروزی 26 امتیازی شدند و با توجه به توقف پرسپولیس برابر پیکان هم‌امتیاز این تیم شد و با تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند
آخرین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر را دو تیم صنعت نفت آبادان و استقلال تهران در ورزصگاه تختی آبادان برگزار خواهند کرد.
هفته دوازدهم لیگ برتر با برگزاری نود و نهمین دربی پایتخت به پایان خواهد رسید.
علیرضا بیرانوند با بسته نگه داشتن دروازه‌اش در دیدار مقابل استقلال، به رکورد بیشترین کلین‌شیت گلرهای پرسپولیس در دربی خواهد رسید.
پنالتی نیمه اول یورگن لوکادیا باعث شد پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر مس رفسنجان را شکست دهد و قهرمان ۱۴ دوره لیگ برتر ایران را با تفاضل گل به صدر جدول رده بندی لیگ برتر برساند.
در آخرین دیدار هفته نهم رقابت های لیگ برتر، استقلال و ذوب آهن در استادیوم فولادشهر به مصاف هم رفته اند.
استقلال ملاثانی فرصت برتری در آخرین بازی هفته و صدرنشینی را از دست داد.
استقلال ملاثانی فرصت برتری در آخرین بازی هفته و صدرنشینی را از دست داد.
پنجمین هفته از رقابتهای فوتبال لیگ برتر با تداوم صدرنشینی پرسپولیس و اولین شوک به استقلال و سرمربی این تیم همراه بود. مدعیان بالای جدول هم نتایجی گرفتند که بیشتر کمک حال سرخپوشان شد.
پیروزی پرسپولیس برابر صنعت نفت در حضور هواداران خانم، رقم خوردن نخستین شکست صدرنشین سه هفته ابتدایی لیگ برتر و پیروزی شیرین فولاد در ثانیه های پایانی از مهمترین اتفاقات هفته چهارم بودند.
با توجه به روندی که بازار سهام در روزها و هفته گذشته در پیش داشت بسیاری از تحلیلگران اعتقاد دارند که بورس تهران در طول خرداد ماه روزهای پرچالش تری را در پیش داشته باشد و احتمالا با افت به مراتب بیتشری نسبت به آنچه در طول هفته گذشته شاهدش بودند مواجه می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ