پیشکسوت تیراندازی گفت: من با اکثریت آرا به عنوان رییس کمیسیون مربیان انتخاب شدم اما از برگزاری مجمع بی‌اطلاع بودم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس با اکثریت آراء نصرالله پژمانفر را به عنوان رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در اجلاسیه چهارم مجلس یازدهم انتخاب کردند.
با رأی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس انتخاب شد.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: بنده در یکی از جلسات هیئت دولت هم عنوان کردم که از دیرفهمی یا نافهمی برخی مسئولان در عجب هستم. چرا باید زمانی که با مشکلی مواجه می‌شویم به دنبال حل مشکل یا آسیب‌شناسی باشیم.
دبیر کل کمیته ملی المپیک ایران طی حکمی یوسف بهتری، رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی، را به مدت دو سال به عنوان عضو کمیسیون آموزش کمیته ملی المپیک منصوب کرد.
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران به عنوان رئیس کمیته ورزش کمیسیون فرهنگی کلان‌شهرها منصوب شد.
با حکم رئیس جمهوری وزیر بهداشت به عنوان عضو کمیسیون دائمی هیأت امنای بنیاد نخبگان منصوب شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر ضرورت توسعه اقتصادی میان ایران و الجزائر این موضوع را نخستین دستور کار کمیسیون مشترک عالی دو کشور در تهران عنوان کرد.
سید شمس‌الدین حسینی با ۲۴ رأی به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد.
سید شمس‌الدین حسینی با ۲۴ رأی به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد.
سید شمس‌الدین حسینی با ۲۴ رأی به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد.
مهدی عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران در مورد لایحه پیشنهادی شهرداری تهران با عنوان "اصلاح دستورالعمل ماده ۱۴ قانون زمین شهری" که در کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران بررسی شده است، می‌گوید: این لایحه را کمسیون شهرسازی شورا رد کرده و از دید ما فاجعه‌ای بدتر از برج - باغ‌ها برای باغ‌های تهران رقم می‌زند.
محسن زنگنه نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: به عنوان یک اقتصاددان می‌گویم بازگشت قیمت ارز به قیمت‌های قبلی کاملا امکان‌پذیر است.
نایب رئیس فدراسیون شطرنج در مورد انتخاب خود به عنوان دبیر کمیسیون زنان فدراسیون جهانی توضیحاتی داد.
نایب رئیس فدراسیون شطرنج در مورد انتخاب خود به عنوان دبیر کمیسیون زنان فدراسیون جهانی توضیحاتی داد.
کمیسیون علمی، فرهنگی و اجتماعی مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور اکثریت اعضای خود تشکیل جلسه داد و آیت الله اراکی با اکثریت آرا به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد.
جلسه کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام در دوره نهم با حضور اعضا برگزار و حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: تردد انبوه موتورسیکلت‌ها به عنوان معضل بزرگ محدوده طرح ترافیک است.
رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا امروز رئیس جمهور روسیه را به استفاده کردن از انرژی به عنوان سلاح متهم کرد.
رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی در واکنش به انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: بر اساس آنچه که نسبت به آقای تاج در کمیسیون اصل ۹۰ مفتوح است و همچنین درباره پرونده‌های قضایی که موجود است و ابلاغ شده وزارت ورزش و جوانان حتماً باید به مجلس بیاید و پاسخ دهد.
وزیر راه و شهرسازی به عنوان رئیس ایرانی کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و پاکستان برای تقویت روابط دو کشور در اسلام‌آباد با نخست وزیر این کشور دیدار کرد.
رئیس کمیسیون انتخابات کنیا رسما اعلام کرد که ویلیام روتو پیروز انتخابات شد و به عنوان رئیس جمهوری این کشور برگزیده شد. با این حال برخی از مقامات ارشد با رد نتیجه انتخابات منجر به دامن زدن خشونت و اعتراضات خیابانی در شهرهای مختلف کنیا شدند.
وزیر راه و شهرسازی به عنوان رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و پاکستان، در بیست و یکمین اجلاس کمیسیون مشترک دو کشور در اسلام آباد حضور یافت.
رئیس کمیسیون انتخابات کنیا از انتخاب «ویلیام روتو» به عنوان رئیس جمهوری این کشور خبر داد.
رئیس کمیسیون انتخابات کنیا امروز اعلام کرد که «ویلیام روتو» با کسب بیش از نیمی از آراء به عنوان رئیس جمهور این کشور انتخاب شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ