سید شمس‌الدین حسینی با ۲۴ رأی به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: شفافیت و درج تمامی دخل و خرج دولت در سقف بودجه عمومی اقدام مؤثری در عملیاتی شدن برنامه هفتم توسعه است.
حسینی با بیان این‌که سقف خالص دریافتی کارکنان در سال آینده ۵۵ میلیون تومان تعیین شد، اظهار کرد: توجیه نمایندگان این بود که بخش قابل توجهی از نخبگان در این طیف حقوقی قرار دارند و باید به حفظ و نگهداری آن‌ها توجه کرد؛ پاداش پایان خدمت کارکنان نیز ۵۲۰ میلیون تومان تصویب شد.
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه گفت: بودجه ۱۴۰۲ نسبت به لایحه‌ای که دولت ارسال کرده بود، ۲.۶درصد کاهش یافت که این بی‌سابقه است.
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه گفت: بودجه ۱۴۰۲ نسبت به لایحه‌ای که دولت ارسال کرده بود، ۲.۶درصد کاهش یافت که این بی‌سابقه است.
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه گفت: بودجه ۱۴۰۲ نسبت به لایحه‌ای که دولت ارسال کرده بود، ۲.۶درصد کاهش یافت که این بی‌سابقه است.
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال آینده در واکنش به اظهارات نماینده دولت در صحن مجلس، گفت: ما هیچ موقع اعتراض نکردیم که چرا بودجه سال گذشته بدون اجازه مجلس شورای اسلامی تغییر کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما جلسه علنی را پایان داده تا کمیسیون تلفیق رأس ساعت ۱۶ جلسه خود را برگزار می‌کند و نظر خود را درباره تمام بندهای ارجاعی بودجه اعلام کند.
رئیس مجلس گفت: ما جلسه علنی را پایان داده تا کمیسیون تلفیق رأس ساعت ۱۶ جلسه خود را برگزار می‌کند و نظر خود را درباره تمام بندهای ارجاعی اعلام کند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۷ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۱۳ دقیقه با حضور ۲۱۲ نماینده آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، 7 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 13 دقیقه با حضور 212 نفر از نمایندگان آغاز شد.قرار است امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه بپردازند.
رئیس مجلس شورای اسلامی به جهت رفع ابهام، موضوع اخذ مالیات از خانه ها و ویلاهای لوکس را به کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور ارجاع داد.
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی گفت: اختصاص سهمیه ۱۵ لیتری بنزین به خانوارهای فاقد خودرو، نیازمند دو سوم آرا بود که در کمیسیون تلفیق رأی لازم را نیاورد.
در جلسه روز گذشته کمیسیون تلفیق بودجه۱۴۰۲، دولت با پیشنهاد کمیسیون تلفیق درخصوص نحوه تخصیص اعتبارات پروژه‌ها از سوی سازمان برنامه و بودجه و همچنین برخط شدن پرداختی‌های وزارت اقتصاد مخالف بود و بعد از رای آوردن این پیشنهاد مسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه به همراه برخی معاونان و مدیران این سازمان به نشانه اعتراض صحن کمیسیون تلفیق را ترک کردند و در هنگام بررسی تبصره۱۲ که درخصوص حقوق و دستمزد بود، نماینده دولت در صحن مجلس حضور نداشت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت صبح امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ حضور پیدا کرد.
سیدشمس‌الدین حسینی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ کل کشور در پایان نشست این کمیسیون که در نهایت با موافقت اعضای کمیسیون تلفیق با کلیت بودجه سال آتی همراه بود گفت: ما ابتدا باید کلیت را حداکثر ظرف ۵ روز در کمیسیون مورد بررسی قرار می‌دادیم. به همین خاطر جلسات سه شیفتی را در ۴ روز گذشته برگزار کردیم.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: نمایندگان کمیسیون تلفیق در چهار روز به صورت دقیق منابع و مصارف بودجه را بررسی کردند و در نهایت کلیات به تصویب رسید.
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه با اشاره به اینکه لایحه بودجه سال آتی حداقل با ۲۰ روز تأخیر به مجلس ارائه شد، گفت: نیاز داریم با جدیت بیشتری کار بررسی بودجه ۱۴۰۲ را پیش ببریم.
تعیین نواب رئیس و سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه
تعیین نواب رئیس و سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه
سید شمس‌الدین حسینی با ۲۴ رأی به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد.
سید شمس‌الدین حسینی با ۲۴ رأی به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی زنگ پایان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی را دقایقی پیش به صدا درآورد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از امروز کمیسیون تلفیق برای بررسی لایحه بودجه سال آتی در مجلس شورای اسلامی تشکیل خواهد شد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: امیدواریم در هفته آخر آذر بتوانیم برنامه چهارم توسعه شهر تهران را در صحن شورای شهر به تصویب برسانیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ