بنا به گفته یک منبع آگاه، ترکیه و روسیه ممکن است در ماه جولای مذاکراتی را با محوریت توافق غلات برگزار کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی بهترین راه برای حل‌وفصل اختلافات ارضی ژاپن و روسیه درباره چهار جزیره واقع در اقیانوس آرام را «مذاکره مستقیم بین دو کشور دانست.
سفیر ایران در روسیه طی مصاحبه‌ای با شبکه روسیه ۲۴ گفت که دو کشور در حال مذاکره برای تأسیس یک شرکت کشتیرانی مشترک هستند.
طبق اطلاعات و گزارش ویژه‌ای که در این باره به دست رأی الیوم رسیده است، میخائیل بوگدانوف گفته است که برنده شدن کمال قلیچداراغلو، نامزد اپوزیسیون ترکیه که از حمایت گسترده کشور‌های غربی برخوردار است، منجر به از دست دادن یک میانجی صادق و قابل اعتماد برای روسیه خواهد شد که قادر به ایجاد شرایط امن برای هرگونه گفتگو و مذاکره درباره بحران اوکراین در آینده است.
وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که مذاکرات با روسیه بر سر تبادل زندانیان در جریان است.
وزیر خارجه ترکیه تاکید کرد که این کشور مذاکره با طرف‌های توافق غلات را پیگیری می‌کند.
مقامات روسیه و سازمان ملل در ژنو درباره پیشرفت توافق غلات گفتگو می‌کنند.
بنا به اعلام منابع آگاه، روسای آلمان و فرانسه به اوکراین برای رفتن به سوی مذاکره با روسیه چراغ سبز نشان دادند.
وزیر امور خارجه عراق در دیدار با همتای اوکراینی خود بر لزوم توقف جنگ بین روسیه و اوکراین و تکیه بر اصل مذاکرات برای برقراری آتش بس تأکید کرد.
زلنسکی در همین مصاحبه پیشروی‌های ارتش روسیه را تایید کرد که به ادعای او، به بی‌تفاوتی به تلفات از سوی مسکو مرتبط است و از آمریکا و متحدانش به خاطر تعهد ارائه تانک‌های جنگی اصلی به کی‌یف تشکر کرد.
شهریار افندی‌زاده با اشاره به تداوم مذاکرات میان ایران و مسکو گفت: ایران تفاهمنامه پیشنهادی خود رابا ۱۶ ماده برای تعیین نحوه مشارکت وسرمایه‌گذاری روسیه درپروژه ریلی رشت-آستارا ارائه کرده است
ترکیه در حال رایزنی با روسیه برای ساخت دومین نیروگاه هسته ای موردنیاز خود است.
وزیر دفاع ترکیه از مذاکرات آنکارا با مسکو برای استفاده از حریم هوایی شمال سوریه جهت انجام عملیات احتمالی علیه شبه نظامیان کرد سوری خبر داد.
وزیر امور خارجه روسیه گفت که اگر جمهوری آذربایجان و ارمنستان از مذاکره و برقراری گفتمان خودداری کنند، درگیری‌ها در منطقه مورد مناقشه تشدید خواهد شد.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس ۳ کابینه را تحویل می‌گیریم.
معاون وزیر خارجه روسیه با اشاره به اینکه امکان ساخت بمب کثیف توسط اوکراین همچنان وجود دارد، گفت: با توجه به مواضع متضاد، امکان مذاکره روسیه و آمریکا درباره اوکراین در حال حاضر وجود ندارد.
معاون وزیر خارجه روسیه با اشاره به اینکه امکان ساخت بمب کثیف توسط اوکراین همچنان وجود دارد، گفت: با توجه به مواضع متضاد، امکان مذاکره روسیه و آمریکا درباره اوکراین در حال حاضر وجود ندارد.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز در جمع خبرنگاران اعلام کرد: اوکراین نمی‌تواند و نمی‌خواهد مذاکره کند.
وزیر امور خارجه اوکراین آمادگی اش را برای دیدار و گفتگو با همتای روس خود اعلام کرد.
معاون وزیر خارجه روسیه امروز در سخنانی از برگزاری نشست نمایندگانی از روسیه و آمریکا با هدف مذاکره پیرامون پیمان «استارت نُو» در اواخر نوامبر یا اوایل دسامبر سال جاری در قاهره خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه با تأکید بر اینکه مقامات کی یف توسط متحدان غربی خود از مذاکراه با روسیه منع شده اند، گفت که کی یف و حامیانش خواهان مذاکره نیستند.
سخنگوی کاخ کرملین شرط فراهم شدن زمینه برای مذاکرات میان رؤسای جمهور روسیه و آمریکا را اعلام کرد.
کاخ کرمیلن به اظهارات رئیس جمهور ترکیه درباره ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و اینکه او حالا «در مقایسه با گذشته، بیشتر از مذاکره با اوکراین، استقبال می‌کند»، واکنش نشان داد.
رئیس جمهور ترکیه می گوید بحران فعلی میان روسیه و اوکراین تنها از طریق میز مذاکره قابل حل است.
دیدار و گفتگوی مذاکره کنندگان جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در وین در حال برگزاری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ