وبسایت معروف مارکا درخشش طارمی در آستانه فصل نقل و انتقالات زمستانی را بازتاب داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایش ضعیف طارمی در بازی دیشب پورتو
مرتضی پورعلی‌گنجی یکی از بهترین نمایش‌های خود را در مقابل تراکتور ارائه کرد.
یکی از بخش‌های جذاب موزه ملی تاریخ علوم پزشکی دیرین انسان شناسی است که در آن آثاری از جمله زن مومیایی و جمجمه جراحی شده یک دختر جوان به نمایش گذاشته شده است.
هال سیتی در غیاب مهاجم ایرانی خود مقابل شفیلد ونزدی به برتری رسید.
مدیر توسعه گروه موزه‌های دفینه گفت: از میان آثاری که در مخازن ما وجود دارد تنها ۵ درصد آنها در قالب موزه به نمایش گذاشته شده است.
مدافع با تجربه آلومینیوم امیدوار است محرومیت موقت آنها به حالت تعلیق دربیاید.
یک ابزار تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی به تازگی تصاویری از سلفی آخرین انسان های روی زمین را به نمایش گذاشته است که در ادامه مشاهده خواهید کرد.
متا امروز از مدل هوش مصنوعی جدیدی به نام CM۳Leon (یا همان Chameleon یا «آفتاب‌پرست») رونمایی کرده و می‌گوید این سیستم می‌تواند در تبدیل متن به تصویر بهترین عملکرد را به نمایش بگذارد. این مدل همچنین یکی از اولین مدل‌هایی است که می‌تواند برای تصاویر توضیح یا کپشن بنویسد.
لامبورگینی سوژه‌ای برای هوش مصنوعی شده تا آن را در مصر به نمایش بگذارد.
کنفرانس مشترک اتحادیه بین‌المللی مخابرات و آژانس فناوری سازمان ملل با عنوان «AI for Good» در سوئیس برگزار شد که در آن ظرفیت ربات‌ها، از جمله چندین ربات انسان‌نما به نمایش درآمد.
موفقیت بلند مدت این چهار مورد به چیزی بیش از قدرت محاسباتی بستگی دارد. ربات های انسان نما در صورتی که هزینه‌ های تولید و نگهداری شان بیش تر از مزایای آن‌ ها باشد احتمالا جذابیتی کسب نخواهند کرد. وکلای هوش مصنوعی و دستیاران چت بات ممکن است کارایی قابل توجهی داشته باشند. با این وجود، اگر تصمیم گیری آن ها با "قطب نمای اخلاقی" جامعه یا قوانین با استفاده از آن سازگار نباشد ممکن است مورد پذیرش از سوی جامعه قرار نگیرد.
اگرچه پیش بینی آینده شهر‌ها و زندگی انسان خیلی دقیق نیست و با خطا همراه است، اما هوش مصنوعی ادعا می‌کند که می‌تواند با خطای کمتری آینده را پیش بینی کند. از این رو ما هوش مصنوعی خواستیم تا وضعیت شهر دبی در ۱۰۰ سال بعد را پیش بینی کند. در نهایت هوش مصنوعی فضایی عجیب و حیرت آور از دبی ترسیم کرد که تغییرات اقلیمی و دگرگونی این شهر را نمایش می‌دهد.
بیش از 400 شرکت فناوری گرد هم آمدند تا محصولات خود را در کنفرانس جهانی هوش مصنوعی در شانگهای به نمایش بگذارند.
هوش مصنوعی سه نمای شگفت‌انگیز از شهر اصفهان در ۶۰۰ قبل را ارائه کرده است.
رسوخ هوش مصنوعی در زندگی روزمره انسان‌ها، پدیده جدید و جنجالی این روزهاست. استفاده از این دستاورد در زمینه موسیقی و خلاقیت، گام تازه‌ایست که دانشمندان در نمایش «آینه اپرای اندروید» برداشتند. در این نمایش، یک ربات انسان‌نما که با هوش‌مصنوعی پردازش شده بود، به شکل بداهه، با ارکستر آهنگساز ژاپنی «کیچیرو شیبویا» قطعاتی را اجرا کرد. این نمایش در سالن «دو شاتل» شهر پاریس و با حضور صد‌ها علاقه‌مند موسیقی برگزار شد.
هوش مصنوعی در جدیدترین نمایش خود ماسک، ترامپ، دارث ویدر و دی کاپریو را در داگرئوتایپ‌های قدیمی (نخستین روش موفق در ثبت عکس‌های دائمی و استفادهٔ تجاری از عکاسی است.) به تصویر کشیده است. آیا این چهره‌های برجسته مسافران مخفی زمان هستند؟
هوش مصنوعی، چهره بازیگران هری پاتر را به سبک یاکوزا تغییر داده و به نمایش گذاشته است.
شاهکار لئوناردو داوینچی که شاید بتوان عنوان مشهورترین نقاشی جهان را به آن داد،‌ حالا سوژه جدیدی برای نمایش توانایی‌های هوش مصنوعی شده است. منبع: خبرفوری
اکنون توییتر قابلیت اضافه کردن یادداشت‌های راستی‌آزمایی را برای تصاویر نیز در دسترس کاربران قرار داده است تا با وجود اطلاعاتی که زیر هر تصویر نمایش داده می‌شود، سایر کاربران به راحتی بتوانند تصاویر جعلی و حتی مواردی که توسط هوش مصنوعی ساخته شده است را تشخیص بدهند.
محققان می‌گویند هوش مصنوعی با موفقیت توانست از رابط میان مغز و ماشینی که محققان ساخته بودند، استفاده کند. این رابط طراحی شده بود تا بتواند محیط مدنظر موش برای حرکت‌دادن اشیا در فضای VR را تعیین نماید.
مایکروسافت اکنون قابلیت‌های هوشمند بیشتری را به چت‌بات بینگ اضافه کرده است که ازجمله می‌توان به نمایش تصاویر ویدیوها در نتایج جستجو اشاره کرد. علاوه‌براین پشتیبانی از افزونه‌ها به‌زودی در بینگ جدید فعال خواهد شد؛ قابلیتی که در تعیین موفقیت چت‌بات مایکروسافت در آینده، نقشی کلیدی دارد.
علی‌بابا امروز از مدل هوش مصنوعی زایای خود پرده برداشت. این محصول با نام Tongyi Qianwen یک مدل زبانی بزرگ است که می‌تواند پیش‌نویس نامه‌ها را بنویسد، برنامه سفر‌ها را تدوین کند، خلاصه گزارش‌ها و ایمیل‌ها را به شما ارائه نماید و کار‌های بسیار بیشتری انجام دهد.
عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال معتقد است فیفا در دیدار قطر و اکوادور قصد داشت تکنولوژی جدید خود را به نمایش بگذارد.
در یک دیدار حساس و تماشایی در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال تیم فوتبال پورتو در شب درخشش خیره‌کننده طارمی موفق به گلباران براگا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ