نشریه مارکا اسپانیا بهترین های لالیگا را معرفی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوائو فلیکس که از باشگاه الهلال پیشنهادی قابل توجه دریافت کرده به بارسا اطلاع داد که تنها یک هفته دیگر منتظر این باشگاه خواهد ماند.
کریستین تیو، مدافع سابق بارسا، معتقد است شریاط لیگ عربستان از لحاظ قدرت و رقابت برتری چشمگیری بر لیگ فوتبال آمریکا دارد.
بارسا ممکن است فرمین لوپز که دیشب نقش مهمی در شکست رئال داشت، را از دست بدهد و او را به بهترین پیشنهاد بفروشد.
خانواده ویتور روکه، خرید برزیلی جدید بارسلونا، برای اینکه او به این باشگاه اسپانیایی ملحق شوند از خیر یک کمیسیون قابل توجه گذشتند.
دیوان عالی طی چند ماه اخیر بارها انتخابات فدراسیون های ورزشی را طبق قانون و به دلیل عدم پیاده شدن مقررات با شکایت معترضان ابطال کرده است و یا حکم عزل برخی مدیران ورزشی را لغو کرده است.
مانل استیارته، دستیار پپ گواردیولا، معتقد است در سیتی فضای کاری فوق العاده بهتری نسبت به بارسا و بایرن وجود دارد.
سرخیو آگوئرو می‌گوید منچسترسیتی حتی اگر امسال موفق به کسب سه‌گانه شود قابل مقایسه با بارسلونای پپ گواردیولا در سال 2009 نیست.
ژاوی، سرمربی بارسا، معتقد است اگرچه تیمش نتوانست مقابل خیرونا به پیروزی برسد اما فاصله 13 امتیازی با رئال در فاصله 10 هفته تا پایان فصل یک برتری قابل توجه است.
بارسا در شبی که به تساوی هم راضی شده بود، با گل دقایق پایانی فرانک کسیه توانست رئال را شکست دهد و قدم بلندی به سمت قهرمانی بردارد. در دیداری که یک گل رئال را VAR مردود اعلام کرد.
بر اساس گزارشها در اسپانیا بارسلونا از شرایط آنسو فاتی ناراضی است و تصمیم گرفته قیمت مد نظرش برای فروش این ستاره اسپانیایی را به مقدار قابل توجهی کاهش دهد.
ابر‌های عجیب بورسا که عصر روز زلزله در آسمان دیده شدند، کیلومتر‌ها با کاهرامان ماراش فاصله داشتند شروعی بر این شایعات بودند. ابر‌های عدسی شکل که بعدتر مشخص شد بر اثر پدیده‌ای جوی حاصل از وزش باد در عرصه‌های بالایی هستند و رودباد‌ها آن‌ها تشکیل می‌شوند، اما بهانه‌ای شدند برای دخالت‌های بشری در زلزله. ابر‌هایی که از ایران تا آرژانتین هم دیده شدند و حساسیت ایجاد کردند.
آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید، می‌گوید زمانی که با ترک این تیم راهی بارسا شد ضرر قابل توجهی به روخی‌بلانکو زد و هواداران حق داشتند از او خشمگین باشند و رفتار تندی در پیش بگیرند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار تیمش با بارسا در لیگ اروپا به ستایش از این تیم پرداخت و گفت تاثیر فلسفه یوهان کرویف در این تیم همچنان قابل تشخیص است.
بعد از انتشار گزارشی جنجالی درباره پرداخت مبالغی قابل توجه از طرف باشگاه بارسلونا به نایب‌رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا این سوال مطرح شده است که این چهره جنجالی کیست و چه سابقه‌ای دارد؟
ژاوی، سرمربی بارسلونا، می‌گوید با اینکه تیمش می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد ولی منتقدان نباید فصل گذشته و بهبود قابل توجه شرایط بارسا را فراموش کنند.
سوپرجام اسپانیا از امشب در عربستان سعودی آغاز می‌شود. چهار تیمی که در این رقابتها حضور دارند درآمد مالی قابل توجهی به دست خواهند آورد.
روبرت لواندوفسکی در مورد رویارویی با آرژانتین و لیونل مسی در جام جهانی و شانس قهرمانی آلبی سلسته صحبت کرد. او به بازگشت احتمالی مسی به بارسا نیز واکنش مثبت نشان داد.
پاتریس اورا، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید با اینکه احترام فوق‌العاده‌ای برای بارسلونا قائل است ولی معتقد است شیاطین سرخ در لیگ اروپا از سد بلوگرانا خواهند گذشت.
جمال موسیالا که عده‌ای معتقدند جایزه بهترین بازیکن جوان سال حق او بوده و نه گاوی؛ از ستاره جوان بارسا تعریف کرد و گفت برای او احترام قائل است.
اگر بخواهیم حضور یک هافبک بارسا در بازی امشب مقابل اینتر را قطعی بدانیم، او پدری است. ژاوی حساب ویژه‌ای روی این ستاره جوان باز کرده است.
رادیو کاتالونیا اعلام کرد که باشگاه بارسلونا برای انتقال فران تورس همچنان مبلغ قابل توجهی به منچسترسیتی بدهکار است.
ژان کلر تودیبو ممکن است امروز یا فردا از نیس راهی لسترسیتی شود و از انتقال او رقم قابل توجهی به بارسلونا خواهد رسید.
مارتین برایثویت، بازیکن دانمارکی بارسلونا، به این باشگاه اطلاع داده که تنها در صورت افزایش قابل توجه دستمزدش با انتقال به مایورکا موافقت خواهد کرد.
مارتین برایثویت، بازیکن دانمارکی بارسلونا، به این باشگاه اطلاع داده که تنها در صورت افزایش قابل توجه دستمزدش با انتقال به مایورکا موافقت خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ