وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد اقدامات مربوط به تهیه VAR از سوی فدراسیون فوتبال در حال پیگیری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی لاریجانی گفت: در قانون اساسی چند وزراتخانه فقط نام برده شده که شامل وزارتخانه‌های اطلاعات، خارجه، دفاع و دادگستری است. اتفاقا این‌ها را نمی‌شود منطقه‌ای کرد. به نظرمن باید دولت را دو قسم کنیم، یک قسم وزرای ستادی و یک قسم وزرای منطقه ای. وزرای منطقه‌ای مسئول چند استان می‌شوند، از مجلس هم رای اعتماد می‌گیرند.
رئیس فدراسیون کبدی که ریاست کنفدراسیون آسیا را هم برعهده گرفته، در نشست امروز خود به شدت از وعده‌های وزیر قبلی ورزش انتقاد کرد.
با وجود گمانه زنی های بسیار در خصوص سرپرست جدید وزارت ورزش، حمید سجادی همچنان مشغول فعالیت به عنوان وزیر ورزش است.
جلسه ستاد هماهنگی مراسم پیاده روی اربعین با حضور مدیران ستادی، استانی و مسئولین برخی سازمان‌های دیگر برگزار و بر ساماندهی موکب ها برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائرین تاکید شد.
خبر بازداشت سجاد کریمی پاشاکی یکی از کارمندان استانداری گیلان از سوی دادستان عمومی و مرکز این استان تکذیب شد.
معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان در نشستی با حضور مسئولان ستادی و دفاتر نظارت و بازرسی استان‌ها بر ضرورت آمادگی دفاتر استانی برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۲ تاکید کرد.
معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان در نشستی با حضور مسئولان ستادی و دفاتر نظارت و بازرسی استان‌ها بر ضرورت آمادگی دفاتر استانی برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۲ تاکید کرد.
رئیس جمهور درگذشت مادر شهیدان والامقام سید علی‌اکبر و سید حسین سجادی و مادر همسر شهید والامقام محمد صالحی را به مردم شهید پرور استان مرکزی و به ویژه خانواده محترم آن مرحومه تسلیت گفت.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه نرخ بی سوادی استان سمنان ۱.۷ درصد است، گفت: در تلاش هستیم تا جشن ریشه کنی بی سوادی را برگزار کنیم.
دومین و آخرین روز از همایش «قانون انتخابات، برنامه‌ریزی و راهبردها» با حضور مسئولان ستادی و دفاتر نظارت و بازرسی استان‌های شورای نگهبان در تهران برگزار شد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: برخی از روادید برای حضور در مسابقات بین‌المللی با تاخیر صادر می‌شود و بارها وزارت امور خارجه در تسریع شدن این روادید به فدراسیون‌های ما کمک کرده است.
وزیر ورزش و جوانان که به باکو سفر کرده است، امروز در هفتمین اجلاس وزیران و مقامات ارشد ورزش اعضای یونسکو حضور یافت و به سخنرانی پرداخت.
احمد راستینه هفشجانی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در تشریح گزارش سوال نماینده شیراز و زرقان از سجادی گفت: سوال نماینده مردم شیراز و 44 نفر از نمایندگان از وزیر ورزش در خصوص علت بی‌عدالتی در توزیع زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در کشور و کوتاهی در اجرای مصوبات سفر های استانی رئیس جمهور و وعده‌های اعلام شده وزیر درخصوص ساخت تأسیسات ورزشی است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، برنامه‌های عملیاتی این سازمان در سال ۱۴۰۲ را به مدیران ستادی و استانی ابلاغ کرد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: در سال پیش رو حداقل ۷۰ پروژه ورزشی در استان خوزستان به بهره‌برداری می‌رسد.
لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری مشهور به تعطیلی پنجشنبه‌ها در دستورکار این هفته کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی قرار دارد. در این لایحه علاوه بر الزام دستگاه‌های اجرایی اعم از ستادی و استانی به تعطیلی پنجشنبه‌ها نکات حائز توجه دیگری هم ذکر شده است.
رئیس سازمان زندان‌ها در نشستی با مدیران ستادی و استانی بر ادامه دستاوردهای حوزه زندانبانی به‌ویژه اشتغال‌زایی برای زندانیان در تحقق شعار سال تأکید و اولویت‌های اجرایی سال جاری را تبیین کرد.
بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان و ۱۷ همراهش امروز در استان کرمان سقوط کرد و تا ساعت ۲۰ امشب یک کشته داشته است. حال حمید سجادی وزیر ورزش مساعد نیست و او دچار خونریزی مغزی و راهی اتاق عمل جراحی شده است
بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان و ۱۷ همراهش امروز در استان کرمان سقوط کرد و تا ساعت ۲۰ امشب یک کشته داشته است. حال حمید سجادی وزیر ورزش مساعد نیست و او دچار خونریزی مغزی شده
گردهمایی مدیران عالی ستادی و عامل استانی هلال احمر هم اکنون در آبادان آغاز شد.
احمد وحیدی روز شنبه در حاشیه دومین شورای معاونین، مدیران ستادی استانداری و فرمانداران و بخشداران استان تهران در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس گزارش‌هایی که تاکنون به دست ما رسیده و اعترافات فرد ضارب، این اتفاق کاملا یک حادثه شخصی بوده و باید در این ردیف نیز رسیدگی شود.
سمنان- استاندار سمنان نرخ با سوادی این استان را از میانگین کشوری بالاتر دانست و گفت: سمنان باسوادترین استان کشور از لحاظ نرخ باسوادی نسبت به جمعیت به شمار می‌رود.
وزیر ورزش و جوانان سفر خود به استان آذربایجان شرقی را با یک بازدید فوتبالی به پایان رساند.
یکی از دلایل طرح استیضاح وزیر بهداشت، مدیریت‌های ضعیف در سطح کشور اعم از مدیریت‌های ستادی در سطح استانی و کشوری است که تحول در این زمینه به ایجاد تغییرات نیاز دارد ولی چنین عزمی دیده نمی‌شود. این در حالی است که وزارت بهداشت مستقیم با مردم در ارتباط است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ