رئیس جمهور درگذشت مادر شهیدان والامقام سید علی‌اکبر و سید حسین سجادی و مادر همسر شهید والامقام محمد صالحی را به مردم شهید پرور استان مرکزی و به ویژه خانواده محترم آن مرحومه تسلیت گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام درگذشت مادر شهید والامقام سرلشکر علی هاشمی را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم فخری بهارخانه، مادر گرامی شهیدان والامقام محمد و غلامحسین نوری، را به مردم شهیدپرور خوزستان و خانواده آن مرحومه تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان والامقام اسدالله، حیدر و امرالله اسدی، از افتخارآفرینان دوران دفاع مقدس را به خانواده آن مرحومه تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت ام‌الشهداء مرحومه شهربانو عباس آزاد، مادر بزرگوار شهیدان والامقام علی‌اکبر، علی‌اصغر و محمدرضا اصغری ترکانی را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت مادر احمد مسجد جامعی را تسلیت گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت مادر شهید حاج اسماعیل دقایقی، فرمانده لشکر ۹ بدر را تسلیت گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت مادر شهید سردار سرلشکر حاج اسماعیل دقایقی فرمانده لشکر ۹ بدر را تسلیت گفت.
رئیس دستگاه قضا درگذشت مادر شهیدان جهانگیری را تسلیت گفت.
رئیس دستگاه قضا درگذشت مادر شهیدان جهانگیری را تسلیت گفت.
معاون اول رئیس جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان جهانگیری را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم عصمت توکلی، مادر شهیدان والامقام محمدامین، فاطمه و مریم خیراله‌نژاد را به مردم شهیدپرور استان خوزستان به ویژه خانواده مکرم این بانوی مومنه تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانوم حوا ریگی آخوندی مادر بزرگوار شهیدان والامقام عبدالرحمان، نوراحمد و عبدالرحیم دانش‌پایه را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم مهین زادشمس مادر شهیدان محمدحسن، علی‌اصغر و علی‌اکبر ایزدی را به مردم شریف استان فارس و به ویژه خانواده گرامی این بانوی مومنه تسلیت گفت.
رئیس قوه قضاییه در پیامی درگذشت مادر شهیدان ایزدی را تسلیت گفت.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان «رضا و حسین فرجی برزگر» را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت همسر و مادر شهیدان غریبی را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم قدم‌خیر صفری مادر بزگوار شهیدان والامقام بهروز و تورج الماسی را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر عسگری، مهدی و علی رحیمی‌کناری را تسلیت گفت.
رئیس جمهور با صدور پیامی درگذشت حاجیه خانم معصومه پورکارگر تفت، مادر شهیدان محمدحسین و علیرضا و همسر شهید والامقام محمود باغیانی را به خانواده ایشان تسلیت گفت.
رئیس جمهور با صدور پیامی درگذشت حاجیه خانم معصومه پورکارگر تفت، مادر شهیدان محمدحسین و علیرضا و همسر شهید والامقام محمود باغیانی را به خانواده ایشان تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم عفت سلطانی مادر بزرگوار شهیدان والامقام «مجید و وحید ابراهیمی ورکیانی» و همسر شهید سرافراز «حسن ابراهیمی ورکیانی» را به خانواده آن مرحومه تسلیت گفت.
معاون اول رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحومه «عفت سلطانی» همسر شهید حسن ابراهیمی ورکیانی و مادر شهیدان مجید، وحید و حمید ابراهیمی ورکیانی را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت ام‌الشهدا حاجیه خانم سیده فاطمه‌بیگم آقاحسینی مادر شهیدان صادق، مهدی، طیبه و منصوره چرکچی را تسلیت گفت.
رئیس جمهور با صدور پیامی درگذشت مادر ۳ شهید دفاع مقدس را تسلیت گفت و از درگاه خداوند برای آن مرحومه علوّ درجات و همجواری با فرزندان شهیدش مسألت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ