مهاجم پرسپولیس با یک استوری اینستاگرامی واکنش جالبی به نیمکت نشینی در این تیم نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چلسی با انتقال مویزس کایسدو به لیورپول گزینه دیگری را برای تقویت خط میانی انتخاب کرده است.
تعداد زیادی فوتبالیست باید بار سفر از لیگ برتر را ببندند و مسیر دیگری برای ادامه فوتبالشان انتخاب کنند.
به نظر می‌رسد محمد ربیعی با مس رفسنجان به پایان راه رسیده و او بعد از 4 سال فعالیت در این باشگاه جای خود را به مربی دیگری می‌دهد.
ظریف نوشت: چرا «سازش‌کار» منفی، و «سازش‌ناپذیر» مثبت است؟ مگر سازش جز به معنی دستیابی به نقطه‌ی اشتراک و توازن برای حرکت به سوی آرمانهاست؟ مگر می‌توان از روش دیگری به آرمان‌ها رسید؟ داشتن آرزو به زندگی جهت می‌دهد، اما توجه به توانایی‌ها حرکت به سمت آرمان‌ها را ممکن می‌سازد.
با اعلام رسمی باشگاه استقلال، مجمع عمومی آبی ها برای انتخاب مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره لغو شد.
کاپیتان تیم ملی ایران با پیشنهاد رسمی باشگاه‌هایی از عربستان و قطر مواجه شد، اما تصمیم دیگری گرفت.
متقاضیانی که نوبت تحویل خودروی آن‌ها سال ۱۴۰۳ اعلام شده است از امروز به‌مدت ۵ روز می‌توانند خودروی دیگری را انتخاب کنند.
محمود فکری صحبت‌هایی جنجالی در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی، دوران حضورش در استقلال و احتمال مربی‌گری‌اش در تیم ملی امید مطرح کرد.
مشاور قالیباف در پاسخ به معاون اجرائی رئیسی که گفته بود «مجلس مسیر دیگری برای انتقال پیام‌های جانبی انتخاب کند» نوشت: به جای مقصریابی ناتوانی ها را برطرف کنید.
سعید حجاریان نوشت: «وسط‌‌باز» به کسانی اطلاق می‌شود که بین دو امر سیاسیِ متناقض ایستاده‌اند و حاضر نیستند یک طرف را انتخاب کنند و دیگری را فرونهند.
سرفه‌هایی که مدت‌دار شده‌اند، چه به دلیل سرماخوردگی و چه هر عارضهٔ دیگری، واقعاً کلافه‌کننده و آزاردهنده‌اند، خصوصاً وقتی سعی دارید استراحت کنید یا بخوابید.
دو پنل تنظیمات در گوگل کروم برای دسکتاپ وجود دارد: نخست اینکه وقتی تنظیمات را از منوی برنامه انتخاب می‌کنید و دیگری وقتی chrome://flags را در نوار آدرس تایپ می‌کنید و Enter را فشار می‌دهید، ظاهر می‌شود. این پرچم‌های کروم تنظیمات آزمایشی‌تری برای کاربران قدرتمند هستند، اما هر کسی می‌تواند از آن‌ها استفاده کند. آن‌ها به شما اجازه می‌دهند ظاهر مرورگر را کنترل کنید، عملکرد را تغییر دهید، سرعت دانلود را افزایش دهید و اقدامات بسیار دیگری را انجام دهید.
شیمون مارسینیاک از سوی فیفا به عنوان داور دیدار فینال جام جهانی 2022 بین آرژانتین و فرانسه انتخاب شده است. ولی این داور لهستانی کیست؟
کیلیان امباپه از روبرت لواندوفسکی خواسته تا تابستان گذشته در پاری سن ژرمن به او بپیوندد.
ستاره سابق تیم ملی کویت و کارشناس تلویزیون الکاس گفت: بازگشت کی روش اشتباه بود اما ایران می تواند به صعود امیدوار باشد
با پایان دوره مسئولیت سرپرست هیأت کشتی استان تهران، چالش دیگری برای تمدید حکم سرپرستی یا برگزاری انتخابات برای متولیان کشتی بوجود خواهد آمد.
برترین‌های این هفته لیگ برتر در حالی انتخاب شدند که شاگردان ژنرال بیشتر از هر تیم دیگری در این جمع قرار گرفته‌اند.
کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: انتخاب اول و آخر من برای دستیاری تیم ملی جواد نکونام است و گزینه دیگری هم ندارم. در آخر باید اتفاقی بیفتد که به نفع هر دو طرف باشد.
در حالی که اسکوچیچ بدون توجه به هجمه زیاد حواشی و اخبار پیرامون تیم ملی توجه اصلی خود را معطوف به انتخاب بازیکنان و اردوی شهریورماه کرده، بسیاری در انتظار شنیدن خبری داغ هستند.
عموعابدینی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: استاد محوری، نظام جامع آموزش، برنامه محوری به جای گروه محوری، توجه به رشته‌های بین رشته‌ای، ماموریت گرایی، کارشناسی ارشد و دکترای پیوسته برای نخبگان، و بورس صنعت آور از اقدامات اصلی است.
امسال در بخش جیسئوک جشنواره که به آثار فیلمسازان آسیایی اختصاص دارد ۸ فیلم انتخاب شده‌‌اند که در کنار «دِرب» فیلم‌های دیگری چون «تغییر» ساخته یالکین تویچیف از ازبکستان، «دسامبر» به کارگردانی آنشال کاهوان از ژاپن، «زندگی و زندگی» ساخته علی قوی‌تن از ایران، «داستان‌گو» به کارگردانی آنانت نارایان ماهدوان از هند، «هفده نفر» ساخته پریتوی کانانور از هند، «شش شخصیت» ساخته ام. ال. باندوانوف دِواکولا از تایلند، «یک بال و یک دعا» به کارگردانی لی کوانگوک از کره جنوبی رقابت می‌کنند. این بخش مختص فیلمسازانی است که در کارنامه کاری‌شان سه فیلم یا بیشتر از آن کارگردانی کرده اند.
اصفهان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص روند انتخاب دروازه‌بان در این تیم گفت: ما چهار دروازه‌بان خوب داریم اما نیازمند از لیگ دیگری با تجربه بیشتر آمده است.
در فاصله چند ساعت تا شروع رای‌گیری برای انتخاب رئیس فدراسیون، انتخابات این نهاد لغو و به زمان دیگری موکول شد.
روی سخنم با شماست که به خودتان حق می‌دهید رویِ رای هیات انتخاب خط بکشید و با نگاه واپس‌گرای کژ و ناموزونتان آن را به هیچ بیانگارید. روی سخنم با شماست، "شما" یعنی کسانی که همیشه سویِ دیگر ما ایستاده‌اید و در زمینِ دیگری به جز فرهنگ، به بازی حذف و جرح و ابطالتان پرداختید. روی سخنم با شماست؛ شمایی که سینما را مِلکِ شخصیِ خود می‌دانید و اختیارِ دست بردن در لیستِ نهایی هیات انتخاب را دارید، تا هروقت که لازم باشد بیایید و دلواپسانه فیلمی را از لیستِ نهایی خارج کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ