اصفهان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص روند انتخاب دروازه‌بان در این تیم گفت: ما چهار دروازه‌بان خوب داریم اما نیازمند از لیگ دیگری با تجربه بیشتر آمده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیام نیازمند در غیاب محمد کریمی کاپیتان اول طلایی پوشان اصفهانی خواهد بود.
رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با اشاره به اینکه دستگاه‌ها مکلف به اجرای سند ارتقای فرهنگ حفاظت محیط‌زیست هستند، گفت: نیازمند برگزاری اَبَررویدادهای محیط زیستی هستیم.
ایران منبع جایگزینی برای واردات سیستم‌های نظامی پیشرفته ندارد. زمانی که تهران به دنبال خرید سامانه‌های دفاع هوایی پیشرفته از روسیه بود، مشکلات مشابهی از جمله تاخیر‌های طولانی را تجربه کرده است. بنابراین، آنچه در حال حاضر شاهد آن هستیم احتمالاً فقط مذاکره در مورد اختلافات و تلاش برای به دست آوردن اهرم فشار و پنهان کردن مشکلات است. تحویل سوخو-۳۵ روسیه به ایران احتمالا فقط نیازمند زمان است.
پیام نیازمند ایجاد حواشی در سپاهان را اتفاقی طبیعی و اجتناب ناپذیر قلمداد کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در چله دوم انقلاب نیازمند بازخوانی در علوم انسانی هستیم، در غیر این صورت دچار ناحکمرانی یا حکمرانی کهنه می‌شویم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در چله دوم انقلاب نیازمند بازخوانی در علوم انسانی هستیم، در غیر این صورت دچار ناحکمرانی یا حکمرانی کهنه می‌شویم.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این مطلب که نظام جمهوری اسلامی یک راه جدید در جهان ایجاد کرده است گفت: کنشگری فعال در نظام تعلیم و تربیت را لازم داریم.
مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: نیازمند یک نهضت برای توسعه هنرستان‌ها هستیم.
باشگاه گل‌گهر به طور جدی نیاز به جذب بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی دارد.
بازیکنان لیگ برتری در حال انجام تمرینات انفرادی برای حفظ آمادگی بدنی هستند.
پیام نیازمند برای هم تیمی و رقیب خود آرزوی بهبود و سلامتی هر چه سریعتر کرد.
پیام نیازمند با وجود دریافت یک گل از افغانستان اما به رقابت با علیرضا بیرانوند برای رسیدن برای ماندن در چارچوب ایران ادامه خواهد داد.
پیام نیازمند سنگربان تیم فوتبال سپاهان یک روز فوق‌العاده دیگر را در ورزشگاه بهنام محمدی مسجد سلیمان تجربه کرد.
پیام نیازمند اگرچه در مصاف با تراکتور نتوانست دوازدهمین کلین‌شیت فصل را تجربه کند، اما باز هم عملکرد مطمئنی در چارچوب دروازه سپاهان داشت.
بورس برای این که بتواند وضعیت متفاوت از دو هفته اخیر را تجربه کند باید با ورود پول جدید همراه شود.
یک کارشناس آب گفت: زمانی که در چرخه طبیعی دست برده می‌شود طبعات جبران ناپذیری به بار می‌آورد که از شواهد امر پیداست سد چمشیر ادامه دهنده تجربه تلخ سد گتوند است.
یک کارشناس آب گفت: زمانی که در چرخه طبیعی دست برده می‌شود طبعات جبران ناپذیری به بار می‌آورد که از شواهد امر پیداست سد چمشیر ادامه دهنده تجربه تلخ سد گتوند است.
«از دید حقیر، آنانی که با دندانهای به هم فشرده، با تمام وجود به ترویج و آموزش و تجویز خشونت می‌پردازند، خیرخواه مردم نیستند.»
گلر سپاهان این‌روزها در تمرین تیم ملی نقش‌هایی فراتر از یک گلر را هم تجربه می‌کند.
پیام نیازمند پس هفت هفته سرانجام طعم کسب پیروزی را بار دیگر با سپاهان تجربه کرد.
ترجمه گزارش سازمان پزشکی قانونی این است که خانم مهسا امینی در هنگام مواجهه با فشار روانی ایجادشده به دلیل اختلال در محور هیپوتالاموس- هیپوفیز ناتوان از ترشح هورمون هیپوفیز بوده که در نتیجه چنین امری آدرنالین بالا رفته و او را دچار تروما کرده است. حال این سؤال از شما قابل طرح است که اگر متوفیه در آن زمان، فشار روانی را تجربه نمی‌کرد و به‌طور طبیعی نیازمند سطح بالای هورمون کورتیزول نبود، آیا باز هم با چنین ترومایی مواجه می‌شد؟
داوطلبی از استان آذربایجان شرقی که فارغ التحصیل سال ۸۵ است، می‌گوید: در گروه آزمایشی هنر و تجربی شرکت کردم، اما کارنامه کنکور تجربی برایم صادر نشد و سازمان سنجش پیام داد «کارنامه شما در این مرحله صادر نشده و نیازمند بررسی فنی است» شماره تماس‌هایی را برای پیگیری موضوع اعلام کرده بودند، اما به دلیل عدم پاسخگویی ناچار شدم به صورت حضوری مراجعه کنم.
معاون وزیر اقتصاد گفت: بانک‌های دولتی ۳۷۰۰ همت بدهی دارند که ۶۰ درصد کل بدهی شبکه بانکی است، در حالی که بودجه کل کشور ۳۷۰۰ هزار میلیارد بوده که از این میان ۲۲۰۰ هزار میلیارد تومان بودجه شرکت‌های دولتی، بانک‌های دولتی و موسسات انتفاعی وابسته به دولت است.
در واقع وقتی به افراد مسئولیت می‌دهید ابتدا درخواست حمایت مالی و دادن اختیار می‌کند اما تجربه 40ساله نشان داده علیرغم بهره‌مندی از این موارد بازهم برخی افراد بهانه می‌آورند، بنابراین اعتقاد دارم اگر کسی می‌خواهد کار که به معنای هویت و جوهره انسان، انجام دهد نیازمند پول و اختیار نیست زیرا با شروع فعالیت این دو مقوله نیز تأمین می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ