اولویت پذیرش با خانواده محترم ایثارگران (درجه ۱)، افراد بومی و دانشجویان ممتاز می‌باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز راهبری ستادهای ویژه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، اقدام به انتشار فراخوان جذب کارگزاران توسعه نوآوری در صنعت کرد.
پرسپولیس به احتمال فراوان در روز‌های آینده دو بازیکن خارجی جذب می‌کند.
معاون سازمان محیط زیست از پیگیری برای اخذ مجوز استخدام ۵۷۰ نفر در سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد و اظهار امیدواری کرد فراخوان جذب این تعداد در آزمون استخدامی آتی منتشر شود.
رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: متقاضیان می‌توانند از امروز یکشنبه ۲۱ خرداد تا ۳۱ خرداد با مراجعه به سامانه جامع دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی http://sajed.iau.ir نسبت به تکمیل مدارک و ثبت‌نام اقدام کنند.
درخشش فوق العاده مهدی طارمی در دیدار برابر فامالیسائو، باعث شد تا هواداران الهلال از مدیریت باشگاه درخواست کنند تا برای جذب این مهاجم ایرانی اقدام کند.
فراخوان جذب پژوهشگر و هیأت علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه جامع امام حسین(ع) منتشر شد.
فراخوان ثبت نام در جذب اختصاصی تصدی منصب قضاء سال ۱۴۰۲ منتشر شد.
فراخوان جذب امریه سربازی در مرکز لرزه‌نگاری کشوری
مرکز لرزه‌نگاری کشوری جهت ارایه خدمات قصد دارد از بین متخصصین آماده به خدمت سربازی، نیروی امریه جذب می‌کند.
کتابخانه و موزه ملی ملک (موقوفه آستان قدس رضوی) برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز، تعدادی محدود از متقاضیان دانش‌آموخته دانشگاهی را برای گذراندن دوره خدمت مقدس سربازی به صورت امریه می‌پذیرد.
در این میان مصرف نوشیدنی های حاوی کافئین با مقادیر فراوان غلات کامل و آجیل می تواند مشکل را تشدید کند. زیرا آن ها حاوی سطوح بالایی از فیتات ، یک ترکیب آنتی اکسیدانی هستند که می تواند منجر به افزایش جذب کلسیم و دفع کلسیم از طریق ادرار شود.
فراخوان جذب فناوری های حوزه مصالح ساختمانی در شرکت های دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی ساختمان و دکوراسیون داخلی در کشور روسیه منتشر شد.
معاون مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از تمدید مهلت جذب کادر درمانی اربعین ۱۴۰۲ خبر داد.
بعد از کش و قوس های فراوان حجت کریمی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال رسما اعلام کرد این تیم حق جذب بازیکن خارجی ندارد.
به احتمال فراوان یکی از دروازه بان های پیکان از این تیم جدا خواهد شد.
چهارمین فراخوان جذب تیم‌ها و افراد مستعد در دو حوزه «سامانه‌های نوین دارورسانی» و «ملزومات پزشکی مبتنی بر فناوری‌های نوین» تا ۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.
فراخوان سومین مرحله جذب نیروی امریه سربازی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منتشر شد که مطابق آن فرایند جذب از ۱۲دی ماه آغاز می‌شود.
مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در فراخوانی شرایط جذب پزشکان برای حج 1402 را اعلام کرد.
رسول جلیلی به گفت: تعدادی نیروی موقت به حراست دانشگاه اضافه شده که البته از طریق فراخوان این نیرو‌ها جذب نشده‌اند و صرفا از طریق یک شرکت تامین نیرو کرده‌ایم.
فراخوان نشست بین‌المللی سرمایه گذاری فناوری، با هدف جذب سرمایه جهت شتابدهی به شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها و سرمایه پذیران حوزه فناوری منتشر شد.
معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در اطلاعیه‌های جداگانه‌ای فراخوان جذب عمومی و اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضا را منتشر کرد.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دومین مرحله از فرآیند جذب نیروهای امریه سربازی در سال جاری را در فراخوانی منتشر کرد.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای نخستین مرحله از فرآیند جذب نیروهای امریه فراخوانی منتشر کرد.
علیرغم شایعات فراوان، منچسترسیتی برای فروش برناردو سیلوا 100 میلیون یورو قیمت گذاشته و بارسلونا کار دشواری برای جذب این ستاره پرتغالی خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ