فرهاد مجیدی سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلبا با چالش جدیدی در این تیم مواجه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از پایان دیدار النصر و الهلال در فینال جام باشگاه های عرب که با برتری 2-1 النصر و قهرمانی این تیم همراه بود، سرگی میلینکوویچ ساویچ، هافبک الهلال به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. کریستیانو رونالدو که هر دو گل النصر را در این دیدار به ثمر رساند از انتخاب هافبک حریف به عنوان بهترین بازیکن میدان تعجب کرد و خود را شایسته کسب این عنوان می دانست.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، از این که به عنوان بهترین بازیکن دیدار فینال جام باشگاه‌های عرب انتخاب نشد عصبانی شد.
با اینکه فرهاد مجیدی مدعی شده بود که از تیم استقلال بازیکن نمی‌گیرد اما شاه ماهی استقلالی‌ها را به تیم خود برد.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، از شایعات مربوط به اصرار او برای جذب چند بازیکن از سوی النصر عصبانی است.
نکونام ادامه داد: می‌گویم بازیکن می‌خواهم و الان هم اسم می‌آورم تا فردا نگویند که نکونام بازیکن نخواست. ما لیست اولیه دادیم، ولی هیچ کدام از بازیکنان جذب نشدند. مهرداد محمدی هم که آمد، من خودم با هر دو برادر (مهرداد و میلاد) صحبت کردم و کریمی با مهرداد قرارداد بست که این واقعاً کار بزرگی بود.
باشگاه تاتنهام قصد دارد میزان اشتیاق بایرن مونیخ به هری کین را سنجیده و در صورت دریافت رقم مورد نظر این بازیکن را بفروشد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد نقل و انتقالاتی باشگاه در جذب بازیکن و تمدید قراردادها به هیچ وجه راضی نیست.
سارا گوندوغان، همسر ایلکای گوندوغان، از انتقادات هواداران منچسترسیتی درباره نقش او در جدایی این بازیکن از این باشگاه عصبانی است.
اریک تن‌هاخ از ماجرای کشدار خرید منچستریونایتد خشمگین است چون باعث شده خرید دکلان رایس به خطر بیفتد.
حرکات خطرناک دروازه بان پرسپولیس باعث عصبانیت سرمربی سرخپوشان شد.
برخورد ریکو هنری با وسلی فوفانا از دید داور مسابقه چلسی - برنتفورد دور ماند.
گولسیانی خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: "من به عنوان یک بازیکن پرسپولیس می‌خواهم از هواداران‌مان خواهش کنم که لیزر نیاورند و علیه کسی از آن استفاده نکنند.
شادی گل آخر لیورپول به منچستریونایتد می رفت موجب مصدومیت شدید دو بازیکن این تیم شود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از مذاکره به باشگاه با بازیکن مازاد برای جدایی از جمع سرخپوشان ناراحت است.
توکو اِکامبی بازیکن تیم لیون در دیدار با استراسبورگ در حال تعویض شدن بود، از سوی هواداران خودی هو شد؛ مهاجم 30 ساله از شدت عصبانیت هم مستقیم به رختکن رفت و در مسیر سطل آشغال را هم شوت کرد.
ریکاردو ساپینتو در جریات بازی تراکتور و استقلال در محفظه مربوط به گزارشگر و خبرنگاران، دقایق پر تب و تابی را پشت سر گذاشت.
جدایی ناگهانی لوکادیاو فسخ قرارداد این بازیکن، عصبانیت هواداران پرسپولیس را در پی داشت.
بازیکن تیم ملی فوتبال اسپانیا، گفت: من پنج قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دارم و می توانم یکی از آنها را فدای جام جهانی کنم.
دو بازیکن نیمکت نشین تیم ملی فوتبال ایران دقایقی بعد از شروع بازی با ایران مشغول گرم کردن شدند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از اینکه دتمار هامان، هافبک سابق تیم ملی آلمان، دوران حضورش در این باشگاه را رو به پایان توصیف کرد، بسیار خشمگین است.
کارلو آنچلوتی در پایان بازی با مایورکا و در واکنش به عصبانیت شدید مارکو آسنسیو از نیمکت‌نشینی، گفت که این بازیکن را درک کند و او همچنان در برنامه هایش جای دارد.
مدافع استقلال با عصبانیت از تصمیم یاسر همرنگ داور دیدار با نساجی، مدعی بود که صحنه برخورد او با بازیکن حریف پنالتی نبوده است.
مینا بونینو، همسر فده والورده، هافبک اروگوئه‌ای رئال، انتظار داشت این بازیکن در فهرست اولیه نامزدهای توپ طلا قرار داشته باشد ولی چنین نشد.
در این لحظه ساکت از کوره در رفت و با کوبیدن مشتش بر روی میز صحبت‌های بازیکن را نقل کرد: بازی‌های شما از شبکه سه پخش نمی‌شود و من احتیاج دارم برای در تیمی بازی کنم که بازی‌های آن به صورت مستقیم از شبکه سراسری پخش شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ