روزنامه واشنگتن پست ضمن برشمردن دروغ های جو بایدن در دوران ریاست جمهوری اش نوشت: شاید بهترین لقب برای وی پینوکیو باشد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
واشنگتن‌پست نوشته است که کمیته اقدام سیاسی رئیس جمهور سابق آمریکا در نیمه نخست سال ۲۰۲۳ برای دفاع از وی در پرونده‌های حقوقی، حدود ۴۰ میلیون دلار هزینه کرده است.
یک تحلیلگر آمریکایی در روزنامه واشنگتن‌پست انتقادات شدیدی را نسبت به نتانیاهو ابراز داشته و وی را بزرگترین تهدید برای رژیم صهیونیستی دانسته است.
روزنامه آمریکایی واشنگتن‌پست به نقل از منابع ناشناس گزارش داد که دیپلمات‌های واشنگتن در حال بررسی پیشنهادی برای «بازنگری» شورای امنیت سازمان ملل هستند که ممکن است در نشست سپتامبر مجمع عمومی ارائه شود.
معاون سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید که دولت این کشور در تلاش است تا اظهارات پیشین مقامات واشنگتن درباره «پایان دادن به فعالیت خطوط لوله نورداستریم» را از حافظه‌ها پاک کند.
واشنگتن‌پست در گزارشی به اعدام خیابانی فلسطینی‌ها به ویژه کودکان از سوی رژیم صهیونیستی اشاره کرده، رخدادی که شبه نظامیان لباس‌شخصی‌ صهیونیست نقشی اساسی در آن ایفا می‌کنند.
واشنگتن‌پست در مطلبی بازگشت سوریه به اتحادیه عرب و تحولات جاری خاورمیانه را مورد بررسی قرار داد.
به نظر می‌رسد اردوغان در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری که کمتر از دو هفته دیگر در 28 ماه مه برگزار می‌شود، دست برتر را دارد. تحلیلگران به واشنگتن‌پست گفتند که بعید به نظر می رسد که کلیچداراوغلو زمینه کافی برای پیروزی در دور دوم را فراهم کند. انتظار می‌رود که آرای حامیان اوغان، نامزد حزب ثالث، بین دو رقیب اصلی تقسیم شود.
نشریه واشنگتن‌پست مدعی شد که انگلیس آماده است تا موشک‌های دوربرد به اوکراین ارسال کند.
نشریه واشنگتن‌پست مدعی شد که انگلیس آماده است تا موشک‌های دوربرد به اوکراین ارسال کند.
یافته‌های نظرسنجی مشترک واشنگتن‌پست و اِی‌بی‌سی‌نیوز حاکی از آن است که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا، میزان محبوبیت و رضایت از رئیس جمهور این کشور به پایین‌ترین سطح رسیده است.
نتیجه این نظرسنجی‌ها حاکی از آن است که ۹۴ درصد جمهوری‌خواهان، ۶۹ درصد رای‌دهندگان مستقل و ۲۱ درصد دمکرات‌ها بایدن را فاقد چابکی لازم برای ریاست‌جمهوری می‌دانند.
روزنامه‌ واشنگتن‌پست با ادعای دستیابی به اطلاعاتی فوق محرمانه‌، از ساخت‌وسازهایی مرتبط با تاسیسات نظامی چین در امارات، خبر داد.
روایت امریکایی‌ها از نتیجه این دیدار ناامیدکننده است. روزنامه واشنگتن‌پست به نقل از یک مقام ارشد امریکایی می‌نویسد: «ما همیشه امیدوار باقی می‌مانیم که روس‌ها تصمیم خود را تغییر خواهند داد و برای درگیر شدن در یک فرآیند دیپلماتیک با هدف پایان جنگ آماده خواهند شد.» این مقام امریکایی همچنین تاکید می‌کند که «انتظار نمی‌رفت که در پی این دیدار کوتاه تغییری جدی حاصل شود.»
بر اساس ارزیابی جاری نشریه واشنگتن‌پست، پلیس آمریکا به طور متوسط سالانه بیش از یک هزار نفر را در حوادث تیراندازی به قتل می‌رساند.
روزنامه واشنگتن‌پست در اوایل ماه دسامبر نوشته بود: توکیو در پی خرید «صد‌ها فروند موشک کروز تاماهاک» از ایالات‌متحده است. یک مقام ارشد دولت ژاپن به این روزنامه گفته بود: «این موشک‌ها که بیش از ۱۰۰۰ مایل (۱۶۰۹ کیلومتر) برد دارند، می‌توانند اهداف مهم نظامی در سرزمین اصلی چین را در تیررس ژاپن قرار دهند.»
پیش از این آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در توئیتی مدعی شده بود: قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار مخالف سعودی و ستون نویس واشنگتن‌پست در چهار سال قبل در کنسولگری عربستان در استانبول حمله به آزادی بیان بود.
روزنامه واشنگتن پست ضمن برشمردن دروغ های جو بایدن در دوران ریاست جمهوری اش نوشت: شاید بهترین لقب برای وی پینوکیو باشد!
نشریه واشنگتن‌پست گزارش داد که در تفتیش و بازرسی‌های اخیر اقامت‌گاه رئیس‌جمهور سابق آمریکا در فلوریدا، اسنادی مربوط به توانمندی‌های نظامی و هسته‌ای یک کشور خارجی کشف شده است.
نشریه واشنگتن‌پست به نقل از منابع آگاه به این موضوع اشاره کرده که آمریکا از چه طریقی سلاح‌ها و تسلیحات نظامی سنگین خود را به اوکراین منتقل می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ