محسن هاشمی ‌رفسنجانی نوشت: گزارش‌ها و وعده‌هایی که بعضی از مدیران اجرایی کشور به سران نظام می‌دهند آن‌قدر با وضع موجود کشور فاصله دارد که حتی اگر بخشی از آن هم محقق شود شاهکار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گزارش تصویری؛ بیست و پنجمین گردهمایی سراسری مدیران ستادی و شعب شرکت بیمه معلم
عثمان دمبله به مدیران بارسا اطلاع داده که قصد جدایی دارد و از آنها دو درخواست ویژه هم داشته است.
با استعفای شب گذشته مدیران استقلال، حالا همه در انتظار انتخاب سرپرست جدید آبی ها و شاید هم ادامه کار حجت کریمی در این باشگاه باشند.
رئال مادرید با جذب 6 بازیکن آکادمی فوتبال اتلتیکو باعث خشم شدید مدیران این باشگاه شد.
کریمی قدوسی، نماینده مجلس خطاب به قالیباف نوشت: ۱۰۴ میلیارد دلاری که سالانه مدیران آتش میزنند از چه محلی بدست می‌آید و در چه راهی و به دست چه کسانی نابود میشود تا دشمن از صحبت‌های شما بهره‌ای برای تشویش اذهان نبرد.
با برکناری مدیران بایرن مونیخ پس از قهرمانی این تیم در بوندس‌لیگا، هرج و مرج بر باشگاه حاکم شده و برنامه‌های تیم برای فصل نقل و انتقالات روی هواست.
پس از تذکر به دستگاه‌های متخلف، به خودروسازان هم مجدداً ابلاغ گردید براساس ابلاغیه و دستور ریاست محترم جمهور از اسفندماه ۱۴۰۰، تحت هیچ شرایطی حق واگذاری بی ضابطه خودرو به مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی در سه قوه و یا سایر اشخاص حقیقی یا حقوقی خصوصی را مغایر با روال عادی فروش به آحاد مردم ندارند و از وزیر وقت صمت هم خواسته شد ضمن توقف تفاهم نامه های خودروسازان با دستگاه‌های اجرایی نظارت مضاعف و جدی‌تری داشته باشند
مدیران فدراسیون فوتبال به دنبال جذب اسپانسر برای پشت سر گذاشتن بحران‌های مالی هستند.
مدیران باشگاه بارسلونا در پاسخ به اتهامات دادستانی هنوز نتوانسته‌اند توضیحات قانع کننده‌ای بدهند.
همه شواهد از این قرار است که دیگر هیچ اختلافی بین رئال مادرید و زیدان وجود ندارد و مدیران باشگاه مادریدی، حرکت زیدان پس از استعفای سال 2021 را بخشیده‌اند.
نمایش ضعیف فرلاند مندی در بازی روز گذشته مقابل ویارئال دیگر جای شکی برای مدیران رئال باقی نگذاشته و او در تابستان پیش رو فروخته خود شد.
رئیس جمهور از همه مسئولان به ویژه مدیران دستگاه‌های دولتی خواست در کنار ارائه گزارش‌های امیدبخش، درباره آن دسته از اقدامات که به دلایل مختلف به سرانجام نرسیده نیز به مردم گزارش دهند و با اشاره به ضرورت تهیه پیوست رسانه‌ای برای طرح‌ها و اقدامات دولت، مسئولان اطلاع‌رسانی بخش‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی و نیز سخنگویان دولت را مکلف کرد، به شکل مستمر برای بهبود نحوه اطلاع‌رسانی از عملکرد دولت برنامه‌ریزی کنند.
رئیسی ارائه گزارش عملکرد‌ها و موفقیت‌های حاصل شده را موجب افزایش امید و اعتماد عمومی عنوان کرد و از همه مسئولان به ویژه مدیران دستگاه‌های دولتی خواست در کنار ارائه گزارش‌های امیدبخش، درباره آن دسته از اقدامات که به دلایل مختلف به سرانجام نرسیده نیز به مردم گزارش دهند.
غلامی، یکی از مدیران خبرگزاری فارس: گزارش صداوسیما در مورد بولتن‌های خبرگزاری فارس دروغ است و خانم ذبیح‌پور‌ دروغگو است
یکی از مدیران خبرگزاری فارس به انتشار گزارش صداوسیما درباره بولتن‌های خبرساز واکنش نشان داد. و تلویزیون و آمنه سادات ذبیح پور را دروغگو خواند.
در باشگاه رئال مادرید بر این اعتقادند که کارلو آنچلوتی از سوی کمیته انضباطی فوتبال اسپانیا محروم نخواهد شد.
جمعی از ورزشکاران و مدیران ورزشی ایران در قالب کاروان جامعه ورزش به منظور حضور راهپیمایی اربعین امام حسین(ع) شب گذشته وارد نجف اشرف شدند.
گزارش عملکرد یک ساله وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری منتشر شده، دراین گزارش استفاده از مدیران دهه شصتی و برگزاری ۳۵۶ رویداد گردشگری به عنوان بخشی از عملکرد این وزارتخانه قید شده است.
رئال مادرید تنها 6 روز فرصت دارد تا تکلیف سه بازیکن مازاد خود را مشخص کند. مدیران باشگاه فشار روی این سه بازیکن را بیشتر کرده اند.
رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند مدیران برنامه‌های دو بازیکن بارسلونا، مارتین برایثویت و فرانکی دی‌یونگ، ساعاتی پیش برای مذاکرات نهایی وارد دفتر مرکزی باشگاه شدند.
مسیر پیشرفت از نگاه مدیران فعلی، نه کسب تحصیلات عالی و تخصص مرتبط با حوزه مدیریت‌شان، بلکه اعلام گزارش کار و ژست جهاد و انقلاب و بیان شعار پایگاه بسیج پسند در توییتر و اینستاگرام است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خگستر به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خگستر در روزهای آینده بورس است.
علیرغم تمام تدابیر اندیشیده شده سیلاب شهر یاسوج را فرا گرفت. در چندین منطقه مردم به امداد یکدیگر آمده و به نجات افراد گرفتار در سیل پرداختند. به پاساژها و اصناف مختلف نیز خسارت وارد شده است. محوطه پاساژها را آب فرا گرفته است. راه صدها روستا و منطقه عشایری در حال حاضر مسدود است. هلال احمر از امداد رسانی به سیل زدگان خبر داده است. ویدئوی مهر لحظات نفس گیر نجات یک کودک از خودروی در جریان شدید آب را نشان می‌دهد.
بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت شستا از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۹ اولین موضوعی بود که امروز در دستورکار امروز صحن قرار داشت که اجرای آن با موافقت ۱۶۱ نماینده حاضر در جلسه همراه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ