فرشاد فرجی که بعد از مصدومیت از ترکیب اصلی سرخپوشان دور شده است، در دیدار با پیکان موفق شد در لحظات پایانی مانع از گلزنی حریف شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرقی نمی‌کند که به چه دلیل دچار استرس و افسردگی هستید و شادی و نشاط را در زندگی‌تان گم کرده‌اید چون می‌توانید خودتان و زندگی‌تان را با جینکو نجات دهید! جینکو نوعی داروی گیاهی مشهور به‌ویژه در طب چینی است که خواص آنتی‌اکسیدانی یا ضد سرطانی قوی‌ای نیز دارد و باعث از بین رفتن اختلالات خواب نیز می‌شود.
دو نماینده ایران به مقام های قهرمانی در رقابت‌های تنیس روی میز آزاد جهانی در تونس دست یافتند.
بنیامین فرجی، ملی پوش تنیس روی میز ایران قهرمان مسابقات کانتندر قزاقستان شد.
ملی پوش تنیس روی میز نوجوانان پسر کشورمان در آستانه کسب مدال تاریخی انفرادی تنیس روی میز قهرمانی آسیا قرار گرفت.
ملی پوش تنیس روی میز نوجوانان پسر کشورمان در آستانه کسب مدال تاریخی انفرادی تنیس روی میز قهرمانی آسیا قرار گرفت.
انتخاب رنگ فرش یک تصمیم مهمی است که باید به آن توجه داشت چراکه فرش یکی از مهمترین وسایل خانه است که سالیان سال از آن استفاده می‌کنید؛ بنابراین با توجه به روانشناسی رنگ‌ها سعی کنید فرشی را انتخاب کنید که با دکوراسیون فعلی و آینده شما هماهنگ باشد و حس خوبی را القا کند، اما برای انتخاب رنگ فرش مناسب کافی است به نکات زیر توجه کنید.
ساعت ۱۵روز دوشنبه فردی با پلیس تماس گرفت و برای نجات دوستش درخواست کمک کرد. وی می‌گفت که دوستش که از قهرمانان معروف شطرنج است، با وی تماس گرفته و گفته که قصد دارد به زندگی‌اش پایان دهد و بعد تلفن را قطع کرده و دیگر به تماس‌هایش پاسخ نداده است.
هادی فرجی مربی نیم فصل دوم تیم فوتبال استقلال ملاثانی به شکل عجیبی در حین برگزاری کلاس B آسیا با حضور ماموران مواجه شد و او را با دستبند بردند.
امام خمینی (ره) دارای خصوصیات روحی و رفتاری منحصر به فردی بودند اما در این بین حساسیت امام به برخی نکات بسیار بیشتر بود.
مدافع پرسپولیس می‌گوید سومین جام سرخ‌پوشان در این فصل را با ماشین به باشگاه می‌آورند.
دیدار تیم های یوونتوس و سویا با گل دقیقه 6+90 گاتی با تساوی 1-1 به پایان رسید.
مدافع پرسپوليس بعد از چند هفته نیمکت‌نشینی بازگشتی موفق به ترکیب داشته و امیدوار‌ است شرایط متفاوتی را در هفته‌های باقیمانده دنبال کند.
فردی که به دلیل عدم موفقیت در فوتبال اقدام به آدم ربایی کرده و پس از حبس ترانسفر فوتبال درخواست ۵۰۰ میلیون تومان غرامت را کرده بود بازداشت شد.
یکی از نکات مهم گزارشی که مقصران و اهمال‌کاران قانون هوای‌پاک را معرفی کرده، ناشناخته ماندن اسامی مقصران است. درویش می‌گوید این موضوع یکی از ابهامات است: «اگر قرار است فردی مجازات شود، باید صراحتا اعلام شود، اما نمی‌شود که مدیر داخلی یک دستگاه را مقصر آلودگی هوا اعلام کرد بدون اینکه به نقش مخرب شهرداری‌ها اشاره کرد. در این لیست خبری از شهرداری‌های تهران، اصفهان، تبریز و مشهد نیست. شهر‌هایی که در این سال‌ها به‌شدت کیفیت هوا و ترافیک‌شان بدتر شده است.»
مشهد ـ مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر کاشمر گفت: واژگونی خودروی سواری پارس در جاده فرعی روستای مهدی‌آباد شهرستان خلیل آباد، یک کشته برجا گذاشت.
مدیرکل آموزش‌های همگانی جمعیت هلال‌ احمر راهکارهای کلیدی را برای نجات جان فردی که در سرما مانده و دچار یخزدگی شده است، تشریح کرد.
مدافع پرسپولیس با تمجید از عملکرد تیمش مقابل گل گهر، از این برد به عنوان یکی پیروزی دلچسب یاد کرد.
حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: یک نفر براساس شنیده‌ها و شایعات و حرف و حدیث‌ها چیزهایی نوشته و به دست بی بی سی و اینترنشنال و غیره افتاده و آن را به عنوان نکات قطعی می‌پندارند که نظر فلان شخصیت و فردی چنین چیزی است.
شبکه سی ان ان اعلام کرد: تصاویر ویدئویی نشان می‌دهد که «کریستیانا فرناندز کرشنر» معاون رئیس جمهور و رئیس جمهور سابق آرژانتین درحالیکه بین جمعیت در حال خوش و بش کردن است ناگهان فردی به سمت وی اسلحه می‌گیرد و شلیک می‌کند، اما هیچ گلوله‌ای از آن خارج نمیشود.
طبق اعلام پلیس فردی قصد خودکشی بر روی پل پیروزی بزرگراه امام علی (ع) را داشت. با حضور به موقع عوامل پلیس پیشگیری پایتخت، این فرد نجات یافت.
مدافع پرسپولیس قادر به همراهی این تیم در جدال با نفت آبادان نخواهد بود.
طبق اعلام پلیس فردی قصد خودکشی بر روی پل پیروزی بزرگراه امام علی (ع) را داشت. با حضور به موقع عوامل پلیس پیشگیری پایتخت، این فرد نجات یافت.
با حضور نیروهای گشت بسیج حوزه امام رضا (ع) ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز، فردی که شبانه قصد خودکشی داشت، نجات یافت.
با حضور نیروهای گشت بسیج حوزه امام رضا (ع) ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز، فردی که شبانه قصد خودکشی داشت، نجات یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ